4

285 21 2
                                    

Carla: Günaydın!
Pansy: Günaydııın!
Tom: Günaydın Prensesler!
Draco: Günaydın ballar!
Cedric: Günaydın küçük hanımlar!

Ben Draco ve Tom'un ortasına, Pansy ise Cedric'in yanına oturdu.

Carla: Bugün babamın yanına gidicem doğum günü!
Cedric: Babanı kaç yıldır görmüyorsun?
Carla: 3 yıldır.

(dersler bitter fln sirius'un evinde)

Carla: İyi ki doğdun baba-
Sirius: Niye şimdi geldin? Harry gelicekti!
Carla: Özür dilerim!

Yukarıya eski odana çıkarsın! Kulaklığını takıp telefondan bir şarkı açarsın!

Şarkı medyada

Şarkıyı dinlersin ve aşağıya inersin!

Harry: Sirius!
Sirius: Harry!

Sarıldıklarını görürsün ve gözlerin dolar! Hiç birşey demeden Weaslylerin yanına gidersin!

Molly: Mutlu yıllar!
Harry: İyi ki doğdun Sirius!
Fred&George: Mutlu yıllar!
Carla: İyi ki doğdu-
Sirius: Saol Harry!

Molly'den izin alıp bahçeye çıkarsın karanlık gecede evin duvarına yaslanıp sessizce ağlamaya başlarsın.

Draco: Carla! S-sen ağlıyor musun?
Carla: Sen mi geldin? Burada olmaman gerekiyordu! Babam seni görürse ne olacağını biliyorsun! Blackler ve Malfoy lar asırlardır düşman!
Draco: Şuan umrumda değil! Sen ağlıyorsun Carla! Senin her göz yaşın değerli. Onun için değmez.

Ayağı kalktım ve Draco'ya sarıldım!
Draco'dan ayrılınca Draco göz yaşlarımı sildi ve beni dudağımdan öptü. Bende kollarımı boynuna sardım.

Yazar'ın anlatımıyla Sirius'un evi

Sirius: Ben dışarı çıkacağım biraz.

Sirius ayağı kalktı tam o sırada Molly Siriusa bağırdı.

Molly: Sen nasıl bir babasın? Kızının biraz sevgiye ihtiyacı var! 3 yıldır seni görmedi! Seni son gördüğünde Azkaban'dan yeni çıkmıştın! Biraz ona sahip çık Black!

Sirius birşey demeden bahçeye çıktı! Ve o anı gördü... Hızlıca içeriye gidip bağırarak sordu.

Sirius: Ne zamandan beri Juliet, Malfoylar'ın oğlu ile çıkıyor!
Molly: Neden sordun ki? Onu umursamıyorsun bile!

Carla'nın anlatımıyla

Draco ile çimenlerin üzerinde oturmuş konuşuyorduk.

Carla: Draco! Gitmem gerektiğini biliyorsun değil mi?
Draco: Malesef ama nereye gideceksin?
Carla: Beauxbatons'a babamdan uzak olayım yeter aynı zamanda Potter'dan da!

(3 ay sonra Carla'nın gidiş günü)

Herkese yalan söyledim Beauxbatons'a falan gitmiyorum. Kimseye söyleyemeyeceğim bir yere... Ayrıca son 1 aydır emindim ki Draco beni Clarke adında bir Slytherin'li ile aldatıyordu. Herkesle vedalaştıktan sonra Londra'ya gittim. Oradan Portland, Oregon'a...

Merhaba kitabı birkaç film ile birleştirmeyi düşünüyorum umarım beğenirsiniz...

Sonsuza kadar aynı |Hogwarts|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin