Aro: Hogwarts asırlar önce Volturilere ihanet etti! O zamanlar ordumuz güçsüz durumdaydı sadece 500 tane Yandaşımız vardı. Hogwarts bizi güçsüz bulup bizi ortada bıraktı! Ama şuan bizi ağızlarına alamazlar Volturiler insan kanı içerler yani savaş olursa Volturiler dışında tüm vampirler ki buna Cullen lar da dahil bizim tarafımızdan olacaktır!
İvy: O zaman intikam almak için mükemmel bir zaman! Peki savaş ne zaman gerçekleşecek?
Aro: En yakın zamanda!Hogwarst'a
Hermonie: Harry! Sirius'tan birşey öğrenebildin mi?
Harry: Dediki o tek gittiğine göre şuan kraliçeler gibi yaşıyordur.
Ron: Haklıymış!Pansy hala Carla'yı arıyordu!
Uzun zamandır Carla'dan en ufak bir yaşam belirtisi almamıştı! Astoria her yerde yana yana Carla'yı bulmak için kanıt arıyordu! Tom diğer büyücü okullarıyla haberleşmeye çalışırken Cedric, Carla'yı bulmak için Portland'a gelmişti. Ve her yerde Carla'yı arıyordu!(Volturi sarayı)
5 aydır aynı sıkıcı odada kalıyordum ve bunun üzerine Aro odayı baştan dekore etmeme izin verdi. Dışarı çıkaran Jane ve Aro üzerimi değiştirmemi söyledi dışarıya artık serbest çıkabilecektim ve bu yüzden alışveriş yapmam gerekiyordu üzetime giydiğim kıyafet:
İlk kez Oregon'a inmiştim. Biraz etrafı gezmek için dışarı çıktım. Oregon çok güzel bir yerdi her yer yem yeşil, göller ve çiçeklerle doluydu. Evler tek ailelikti. Burası Vampir köyü gibi bir yerdi ama yarı kurt yarı insan olan varlıklarda vardı. Polly's home adlı bir dükkana girdim.
Polly: Hoş geldiniz bayan Volturi!
İvy: Hoş buldum.Kendi odam için eşya bakıyordum ki kapı açıldı. Kapıya döndüm ve gördüğüm kişi hiçde yabancı değildi. Göz göze geldik ve..
Cedric: Aman tanrım Carla!
İvy: C-cedric!Hello malum sınav haftası son sınavım bugün ve normal yayın evine göndermek için ayrı bir kitap yazıyorum 'Karanlığa Geçiş' o yüzden vakitim olmuyor malesef
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza kadar aynı |Hogwarts|
Fanfiction5 yakın arkadaş olan Draco malfoy, Tom Marvolo riddle, Cedric Diggory, Pansy Parkinson ve Juliet Carla Black Hogwarts'ın en ünlü en popüler grubudur. Kısaltmalar: Juliet Carla Black: JCB Pansy Parkinson: PP Cedric Diggory: CD Tom Marvolo Riddle: TMR...