2.bölüm = Bela Mıknatısı

253 12 19
                                    

Selammm umarım iyisinizdir yine sıkıntıdan bölüm yazmaya geldi bu manyak diyeceksiniz biliyorum ama merak etmeyin bu bölüm sakin geçecek yani sonu hariç her neyse hadi başlayalım( ˊᵕˋ )

Luz noceda

Hızlı bir şekilde okula gelmiştik VE VAY CANINA AMİTY... beklediğimden çok daha hızlı çıktı kahretsin nefes nefese kalmıştım ah salak kafam neden bir cadıyı koşu yarışına davet edersinki ah fnjdjdjjskjsj içinden kendi kendime gülerken aynı zamanda tiksinçıbıl dersinin olduğu yere doğru koşuyordum -en azından yarıştan sonra ne kadar hızlı koşabilir sem -

Hızlıca içeri girdim ve ardımdan saniselik bir farkla hoca girdi zor yırtmıştım .En ön sıralardan birine oturdum .

Ders çok bunaltıcıydı. Hah yine amity düşünmeye başlamıştım ah ama ona gerçekten mor çok yakışmıştı- gerçekten ne oluyordu bana , farklı şeyler düşünmeliydim . Acaba ben buradayken iyi cadı Azuranın 6. Kitabı çıkmışmıdır ahh tanrım lütfen çıkmış olsun ... Heyecanla yerinde kıpırdandım evet ondan farklı şeyler düşünüyordum bu çok iyi bir haberdiii .

Birden aklıma Altın Muhafız geldi ah sinir bozucu şey ... Geçen az kalsın ben olmasaydım tıldaşları Belos'a teslim edecekti hemde o bebeklere ne yaptığı bildiği halde O KAFAYI ÜŞÜTMÜŞ BULDALAYI ELİME GECİRİRSEM VARYA ONU-
Arkamdan birisi yavaşaca omzuma dokundu .Afalayıp bir kaç saniye bekledikten sonra arkamı döndüm bu olamaz o da bu sınıftaydı nasıl unutabilirdim . Amity yavaşça kulağıma yaklaşıp .
"Luz iyi misin hoca 10 dakikadır gurup oluşturmanızı söylüyor ve sen kıpırdamıyor sun bile gerçekten iyi misin?"

"Ah sadece bir şeye dalmıştım"

"Peki bu 'şeyi' bana açıklar mısın tabi özel değilse çünkü bu 'seyi' düşünürken sırıtıyor 'sun hfhdjdjjdkd ve ayrıca çok tatlı görünüyorsun " Amity son cümlesini içinde şöylediğini sanıyordu anlaşılan çünkü bunu dedikten kısa bir süre sonra kekeleme 'ye ve kızarmaya başlamıştı .

"Ah sadece İyi cadı Azuranın 6. Kitabının nasıl olacağını tahmin etmeye çalışıyordum"

İç ses= Ben şu senin kısacık insan ömrün boyunca böyle yalan görmedim açıkçası bildiğin U dönüşünün kitabını yazdın.

Ooff bide seninle uğraşamıyıcam iç ses hem ben zaten onuda aklımdan geçirdim sonuçta Altın muhafıza sırıtmış olamam dimi bunu ikimizde gayet iyi biliyoruz bence .
İç sesim bir daha konuşmazken aklıma muhteşem bir fikir gelmişti Amity dönüp konuştum
"Hey birlikte takım olmaya ne dersin Amity hem biliyorsun yardımcı tiksinçıbılda bir numarayı 'mı fndjjfk"

"Tamam o zaman seninle takım olmak güzel olacak luz"

Herkes takımlarını oluşturduktan ve yeni yerlerine geçtikten sonra hocamız başlamamız için komut vermişti . Çok heyecanlıyım sonuçta ilk defa bir tiksincıbıl yapıcaktım ve bu Amityle ikimizin şaheseri olacaktı -tabiii onun için geçerli midir bu bilmiyorum -
Amity tiksinçıbıl kimyasallını karıştırıyor aynı zamanda bana karışımların ne işe yaradığını anlatıyordu ama hiçbir şey anlamıyordum o kadar çok şey vardı ki ... Kimyasallar , karışımlar , iksirler ...

Ben malzemeler karışmasın diye onların listesini tutarken Amity kazanın başından kalkıp tuvalete gideceğini söyledi ve kazanı karıştırmam gerektiğini ekleyip gözden kayboldu .

  Sınıf nedensizce inanılmaz sesizleşmişti bir anda nedensizce, merakla ne olduğuna bakmaz isterken  büyük ve gürültülü bir patlama olmuştu ve yanlışlıkla elim 2-3 şişeyi  kazana devirmişti.
AH HAYIR HAYIR BU OLAMAZ GERÇEKTEN Mİ KAHROLASI MUHTEŞEM EVRENN -kesinlikle ultra muhteşem güze- ah tamam sustum sustum

  Kazana yavaşça eğildim rengi normal gibiydi yani sorun yoktu gibi biraz fazlamı boloncuk vardı ah ama olsun baloncukları kim sevmezki değil mi ?

  Biraz sonra Amity geldi ve karışıma hiç bakmadan kapağını kapatı -bu biraz içime su serpmişti demekiİ bana gerçekten güveniyorduuuu .
  
    Zafer dansı yapmak için gerçekten iyi bir zamandı ama Amity aniden kolumdan çekerek bana kendini yakınlaştırdı  ve kulağıma  fısıldadı
"Aman tanrım luz enna ve bell 'in nasıl hocaya yalvardığını görüyor musun çok korkunç "

"Onlara ne oldu Amity neden bay max'a yalvarıyorlar ?"

"Duymamış olamasın luzz bay max 'in projesinde rezil olmuşlar öncesinde her şey normalmiş ama sonra bum her yer balçıkla kaplanmış biliyorsun bay max çok titizdir özellikle kıyafetler konusunda onun en güzle pazar konbinini batırmışlar "
 
"P-peki neden patlamış yani tiksinçıbıl "
  
"Hiç bir tuhaflı yokmuş ama galiba rengi biraz açık ve boloncukları fazlamıymış  neymis anlamadım bende"

B-boluncuk mu hah ha hahaha  ben gerçekten şu anda gerçekte ölüme yakındım gerçekten
   

Selammm🖇🛐biliyorum biliyorum beni bir kaşık suda boğmak istiyorsunuz sonuçta bende sizin yerinizde olsam bunu yapardım ama merak etmeyin gerçekten geçerli bir mazeretim var hemde tam iki tane

1. Olarak bu zeki yazarınız -evet evet o benim - şifreyi kaybeti ve daha yeni bahar temizliği sırasında buluyor

2. Hem sınav döneminde olmamdan hem basketbol maçlarımın üst üste gelmesinde hemde yeni bir sergi hazırlığından gerçekten bu hikaye aklımda uçup gitmişti .

  Şifreyi bulduğumda bir şoka uğramadım değil açıkçası buraya geldim ve bölümleri okudum bazı yerlerde çok yazım hatam olduğunu farketim falan filan ama gerçekten okuyucularımız büyümüş buna şaşıp kaldım ben bu hikayeye başladığımda 3 kişiydik nasıl yüz küsür sayıya ulaştık inanamıyorum  hedefim büyük okur kitlesi değildi kesinlikle ama bence çok tatlı bir çekirdek aile olduk ha ne dersiniz ?💗
 

Luz x Hunter Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin