Umarım seversiniz♡... Bana bu bölümümü yazmaya teşfik edenAyenazAknbay teşşekür etmek isterim . Bildiğiniz yada bilmediğiniz üzere sezon finali bambaşka bir şeydi ve ben o finalden sonra tutulma yaşadım ve bölümün sonunu nasıl yazacağım konusunda kararsız kaldım sahiden normalde bu bölü iki aydır taslaklarda çürüyüp gidiyordu bana destek çıkan herkese teşekürler
keyifli seyirler sevgili okuyucuları'm
◇
__________Luz NOCEDA
Şu anda elime tutuşturulan sarı dosyayla dikiliyor ve sayın muhafızımızın hâlâ bu okulda neler çevirdiğini kavramaya çalışıyordum .
Neden bu okul ? Neden ben ? Neden o ? Neden bunlar sadece bir tesadüf olamayacak kadar uzak şeyler geliyor insan beynime?
Bunları açıklığa kavuşturacak kadar bitkindim hiç olmadığı kadar . Elimdeki ağır dosya beni iyice ağırlaştırıyor . Jöle kıvamına gelen bedenimle sanki ayakta dans ediyordum.
Ama beni gerçekten uyanık tutan bir şey varsa oda arkamdaki kan kırmızısı bir çift gözdü.
Şu anda bakışlarının uzandığı sırtımın yandığını ve karıncalandığını net bir şekilde hissediyordum.
"Çok yavaşsın insan "
"Kolaysa sen bulup koysaydın muhafız"
Bu küstah tavırları ve sözleri beni deli ediyor.Sadece her şeyin sonlanmasını istiyordum Ben sadece insan cadı luz olmak istiyordum imkanım olursa evime dönmek ve bir ergen olmayı deneyimlemek istiyordum . Ben savaş istemiyorum ben barış istiyorum belkide burada sorun olan tek şeyi gurupları imparatorluğu istemiyordum .
Belkide imkansız şeyler istiyorum , diye geçirdim içimden . Sessizliğin hakim olduğu bu kaos ortamı beni hiç olmadığı kadar tedirgin ediyordu.
Elimin takılmasıyla durdum . Ve orta boydaki çekmecenin kulubunu tekrar kendime çektim düşündüğüm gibi öģrenci bölümü C bölümünde 3 rafların arasında bir yerde olması gerekiyordu .
Eğer muhafızın ben olmasam burayı asla bakın altını çiziyorum asla bulamayacağı aşikardı . Sevinç veren yarım gülümsememle ve yorgun olan bedenimle güçlükle bağırdım .
" Galiba buldum Golden Guard !!? "
Hızlıca yanımda beliren bedenle gülümsemem çoğaldı uykusuzluktan mıdır bilinmez beynim gerçekten şu anda çalışmayı reddediyordu.
"İyi iş çıkardın insan"
Elimde dosyayı aldı ve nasıl açtığını anlayamadığım dolaba sokuşturdu.
Uykum felaket derecesinde gelirken asıl görevimi hatırlamış ama bunun için çok geç olduğunu fark edememiştim ._________
Uyandığımda yatağımdaydım bir kaç dakikadır tavanı izliyor ve uykumu açılmasını bekliyordum . Şu an her ne kadar istesemde kıpırdayacak gücüm yoktu .
Pelte haline gelmiş bedeninle yavaşça kalmaya çalıştım . Aklımda beliren saçma sapan geçen gecenin anılarıyla yüzümü buruşturdum tek kelimeyle F-İ-Y-A-S-K-O .
Bir anda kafama dank eden seylerle kendimi yataktan aniden atmam bir olmuştu , ah hayır hayır hayır , ben ne zaman uyumuştum , nerde uyumuştum , evemi gelmiştim ,ne zaman?? bu gün günlerden ne AMAN YARATICIM SAAT KAÇTI BÖYLE .
Kalkarken yataktan düşerken yararlandığım kızarmış dizimin üzerine basmakla popomun üstüne geri düşmem bir olmuştu .
"Ahh~"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Luz x Hunter
Fanficeğlence amaçlıdır ✨ hikaye lezfobi gibi şeylerden yazılmamıştır zaten luz karakterinin bisexsuel olduğun yönetmen tarafından açıklanmıştır lumty olacaktır kısa bir süreliğine, ilerleyen bölümler ise lunter şeklinde olacak keyifle okursunuz umarım