"Pust mě!" Erínek sebou vrtěl.
"Už tě nikdy nepustím~" dal jsem mu pusu na čelo.
"Proč mě nemůžeš nechat být?!" Pokusil se odplazit. Já si sedl a přitáhl si ho na klín.
"Erínku~ Já už ti neublížím.. přísahám.." dal jsem mu pusu do vlasů a zvedl se s ním.
"Ne!" Sekl mě do tváře.
"Přestaň!" Zařval jsem na něj, v tu chvíli ztichl a schoulil se.
Vyšel jsem ze sklepa. Konečně jsem ho zase mohl vidět celého. Byl špinavý a nahý.
"Musíme tě umýt~" vešel jsem do koupelny a posadil ho do vany. Všiml jsem si, že na zádech má vytetovaná dvě křidélka. Nevšímal jsem si toho a pustil jsem vodu. Počkal jsem až se ohřeje a začel jsem ho mýt, vzpouzel se.
"Chceš se teda umýt sám...?" Zavrčel jsem. On ale kývl a tak jsem ho nechal.
"Přinesu ti oblečení.." zvedl jsem se a vyšel ven, koupelnu jsem zamkl.
Vyšel jsem schody a vešel do pokoje. Ze skříně jsem zatim vytáhl košili, kraťasy a nějaké spodky. Pak mu koupím něco hezčího~
Došel jsem zpátky do koupelny. On už se choulil na koberečku zachumlaný v župánku.
"Jsi rozkošný~" sedl jsem si k němu a dal mu oblečení. Oblékl se. Je víc vychrtlý než si pomatuju...
"Chceš nějaké papání?" Pohladil jsem ho po tváři. Kývl.
"Dobře!" Vzal jsem ho do náruče a odnesl ho na pohovku v obíváku.
"Počkej tady." Odešel jsem do kuchyně a začal mu připravovat vajčka. Obívák byl s kuchyní propojenej takže jsem ho někdy pohledem zkontroloval. Choulil se na pohovce.
"Doufám, že ti bude chutnat." Sedl jsem si vedle něj a lžičkou nabral vajčka. Pohledem je zkontroloval a pak si hamnul. Jen jsem se usmál. Je rozkošný~
Pomalu jsem ho krmil, abych se na něj mohl, co nejdýl dívat.
Všiml jsem si že jeho oči jsou spíš kočičí než lidské.. asi to je tim rituálem.. možná jsem si to upozornění měl přečíst.....
Mezitim, co jsem se strácel v myšlenkách, tak na mě koukal.
"Promiň.." usmál jsem se a dál ho krmil.
"Chutná, zlatíčko?" Na odpověď mi je n kývl.
"To jsem rád." Dal jsem mu pusu na čelo. Zavrtěl se. Odložil jsem talíř a pokusil jsem si Erínka dát na klín.
"Nech mě!" Zavrčel na mě jak zvíře.
"Zlatíčko.. noták.."
"Řikám nech mě!" Zavrčel víc a zaryl mi drápy do paží, sykl jsem. Můj kalich nervů se přeplnil. Vrazil jsem mu silnou facku až spadl na zem. Ulyšel jsem, jak zakňučel, když se hlavou prštil o konfereční stolek a schoulil se. Paže mi silně krvácely.
"Mrcho..!" Byl jsem nasraný. Zvedl jsem se a došel do koupelny. Vzal jsem lékárničky a vrátil se do obýváku. Eren se choulil mezi stolkem a gaučem. Sedl jsem si k němu na zem a začal se ošetřovat.
"Jsi taková zkurvená mrcha.." na odpověď jen zakňučel. Vzal jsem ho za vlsy a přitáhl ho.
"Né!" Zavřískal a začal sebou házet.
"Přestaň!" Zařval jsem na něj a on se zklidnil.
"Hodný~" pohladil jsem ho po vlasech a začal jsem si ho prohlížet.
"Když budeš hodný zlatíčko, tak budu taky hodný, ano?" Měl jsem jeho hlavu na klíně a hladil jsem ho, jen kývl.Hiiiiiiii! Doufám, že se vám kapitola líbila! Zatim se to neni moc ~akční~, ale to se změní, neboj te~
Kapitoly asi nebudou vycházet často a určitě né pravidelně xD
Ff píšu ve jen když jsme ve škole takže asi tak xD
No nic, papaaaaaa~Hensa
ČTEŠ
Let me go |2|
Fanfiction2. DÍL ‼️Obsahuje sex scény a násilí‼️ 🌸Levi se po katastrofvě s Erenem odstěhoval. Byl v nekonečných depresích.. Eren mu chyběl.. neví proč, ale chybí mu... Tak udělá tu poslední věc, co by měl.. 🌸Cover: Hensa 🌸Vydání: 3. 1. 2022 🌸Hensa~