3. Kapitola

176 15 4
                                    

"Proč máš ty křidélka na zádech?" Pohldil jsem ho po místě, kde jsem viděl tetovaní.
"Jsem démon.." špitl.
"Démon..?" Na to, že je démon je dost roztomilý~
Jen kývl.
"Můj malý démonek~" strčil jsem mu prst do pusy, cítil jsme jeho ostré malé zoubky.
Koukl mi svítivýma očima do těch mých.
"Už nekoušeš?" Uchechtnul jsem se a pohladil ho po jazyku. Byl hrubý jak šmirgel papír. Je spíš kočička než démon. Vyndal jem mu prst z pusy a chutl ho za bradu. Trochu se vzpíral. Políbil jsem ho. Zasyčel a odskočil na gauč.
"Jsi rozkošný~" vylezl jsem nahoru za ním a pohladil ho.
"Dej mi pusinku, zlato~" zavrtěl hlavou.
"Noták~ jenom malou~" baví mě ho škádlit, je tak rozkošný, když se snaží utéct.
"Ne!" Zavrčel, seskočil zase dolů a zalezl pod stolek, moc se tam nevešel, takže mu koukal zadeček. Uchechtl jsem se.
"Nezasekl ses~?" Slezl jsem a sedl si za něj. Pokusil se víc zalíst.
"Cheš pomoct~?" Chytl jsem ho za boky. Uslyšel jsem hlasyté zasyčení. Zmáčkl jsem mu je. Jsou tak hebké a měkoučké.
"Ne!" Vylítl druhou stranou ven a narazil silně do zdi...
"Miláčku!" Rozeběhl jsem se k němu. Moje milované zlatíčko...
"Jsi v pořádku..?" Opatrně jsem si ho vzal na klín. Byl trochu mimo.
"Omlouvám se, kočičko.." dal jsem mu pusu na čelo a zvedl jsem se. Odnesl jsem ho nahoru.
Můj malý miláček.. a já jsem ho tak vyplašil až si ublížil.. musim přestat být takový chmatal.. nejhorší je, že mi z něj ztvrdnul...
Zachumlal jsem ho do peřinek a došel si ulevit a pak jsem si k němu zalezl. Objal jsem ho. Je teploučký~

~Hensa

Let me go |2|Kde žijí příběhy. Začni objevovat