Kde je?! Zmrd malej! Až ho dostanu tak ho tak zmlátim, že už se mě ani nedovolí dotknout!
Snažil jsem se někam.. doplavat.. nemohl jsem křičet a cítil jsem jakobych se dusil.. brzy mi došlo, že to neni jakoby, já se kurva dusim!!
Přestal jsem se hýbat a snažil jsem se nadechnout. Nešlo to, neni tu vduch.. neni tu nic.. proto nejde slyšet, když křičim..
Když už jsem začal ztrácet vědomí, ucítil jsem jak mě někdo zezadu obejmul a přituli se ke mně. Byl to Eren. Kousl mě do ucha a já cítil, jak zavrněl.. pak jsem omdlel.
Probudil jsem se na posteli. Chtěl jsem si sednout, ale byl jsem přivázaný.
"Erene!" Zachraptil jsem. Vedle mě se pohlo klubíčko deky a ta zasraná číča kykoukla.
"Rozvaž mě! TEĎ HNED!!" Zařval jsem na něj. Jen potichu zavrčel a vzal roubík kterej jsem měl schvanej v šuplíku. Musel to tu prošmejdit, zmetek. Zaroubíkoval mě. Snažil jsem se bránit.. ale on nějak nabyl síly. Nahlas zavrčel, jakoby řikal, že teď je tu pánem on!
Snažil jsem se kopat, ale měl jsem přivázaný i nohy.
"Jsi roztomilý, když jsi bezmocný~ doknce i trochu sexy~" vyděl jsem, jak se mu začala dělat boule.
"Ti kužo hňušňa!" Snažil jsem na něj křičet.
"Co, prosím? Říkal něco~?"
"Žožvažš mě!!"
"Že se ti to líbí~~ to je dobře~" začal se slíkat. Jestli se jen pokusí to do mě strčit!
Slíkl se úplně.. seděl na mym rozkroku. Začal si honit a u toho se dost vrtě a ještě mě, ta buzna zkurvená, dráždila ocasem! Samozřejmě že se mi postavil! Já mu tu prdel rozmrdám.
"Ona se ti to fakt líbí, jo~?" Zahihňal se. Slezl mi mezi nohy a slíkl mě. Řval jsem na něj sprostá slova, ale jemu to bylo jedno.. olízl si prsty a strčil je do mě, ta kunda vymrdaná plesnivá HNUSNÁ ZKAŽENÁ DĚVKA ZKURVENÁ! Začal mě prstit.
"Líbí~?" Zeptal se, já jen zavrtěl hlavou. V očích jsem měl slzy.
"To je dobře!" Vytáhl prsty a....Hensa~
ČTEŠ
Let me go |2|
Fanfiction2. DÍL ‼️Obsahuje sex scény a násilí‼️ 🌸Levi se po katastrofvě s Erenem odstěhoval. Byl v nekonečných depresích.. Eren mu chyběl.. neví proč, ale chybí mu... Tak udělá tu poslední věc, co by měl.. 🌸Cover: Hensa 🌸Vydání: 3. 1. 2022 🌸Hensa~