4. Kapitola

127 15 0
                                    

Cítil jsem, jak se vedle mě něco hýbe. Otevřel jsem oči a koukl na Erínka, který se pokoušel odplížit pryč.
"Kam jdeš, miláčku?" Špitl jsem potichu. Eren se na mě polekaně otočil a mlčel, jen se mi díval těma krásnýma zelenýma očima hluboko do mysli, jakoby se snažil předpovědět, co udělám. Přitáhl jsem si ho zpátky do objetí. Potichu zavrčel. Dal jsem mu pusu na čelo.
"Omlouvám se za včerejšek.." zvedl jsem mu bradu
"Nechtěl jsem, aby sis ublížil..." Pohladil jsem mu sodní ret palcem. Kousl mě. Jen jsem se usmám.
"Jsi tak neskutečně roztomilý~" zasmál jsem se. Zavrčel a silně mě kousl do ruky.
"Ty-!" Ruku jsem mu vytrhl. On mrštně seskočil z postele a koukl zvědavě na mě. Povzdechl jsem si a olízl si krev z ruky.
"Pojď jsem.." rozkázal jsem mu. Zavrtěl halvou a zmizel pod postelí.
"Hej!" Slezl jsem dolů a koukl pod postel. Uviděl jsem dvě svítivá očka, které se na mě naštvaně koukala.
"Pojď sem, ať tě můžu za kousnout~"
Jen démoně zavrčel a jeho zelená očka se prolila v červená.
"Ukidni se, číčo..." Natáhl jsem k němu ruku, on ji čapl a zatáhl mě pod postel..
Ocitl jsem se v prostoru.. všude bylo černo.. levitoval jsem a Eren levitoval nade mnou. Koukal na mě s nenávistí v očích. Chtěl jsem něco říct, ale bylo to jakoby se mi zasekly hlasivku. Eren spokojeně zavrněl, když viděl že jsem bezmocný. Zamračil jsem se, on se jen usmál a zmizel...

Omouvám se, že vydávam tak pozdě, ale píšu ještě Selfish xD. Plus škola xD
Hensa~

Let me go |2|Kde žijí příběhy. Začni objevovat