Bölüm 1"Başlangıç"

58 7 4
                                    

Sude
Burak
Mert
Ada
Ezgi
Nazlı
Karakterlerimiz bunlar iyi okumalar :)

Sude'den:
Sabah heyecanlı bir şekilde uyandım, nasıl heyecanlı olmam ki? Bugün yeni bir okula başlıyorum üstelik yatılı bir okul ve ordan birkaç kişiyi tanıyorum.

17 yaşındayım lise 4'e gidiyorum eski okulumda yaşanan sorunlar yüzünden okul değiştirmem gerekmişti,ama inanıyorum ki yeni okulumda bu sorunları yaşamayacağım.

Babam varlıklı bir adam ama pek iyi birisi değil,annem ile anlaşamadıkları için ben henüz 5 yaşında iken boşandılar,mahkeme beni babama vermeyi uygun gördü ne de olsa deli gibi parası var.

Babam sabahın 5'inde beni çıkarttığı sesler sayesinde uyandırmıştı, muhtemelen yine sarhoştu ve yine eve bu saatte geliyordu, umursamadım ilk defa olmuyordu.

Uykuya geri dalamayınca okulu araştırmaya karar verdim,bir instagram hesabı vardı bu okul hakkında gerçekleri paylaştığını iddia ediyordu,hesaba baktım ve bir gönderi dikkatimi çekti"Eğer bu okula geleceksiniz veya nakil olacaksınız yapmayın kurtulmak için çıkış ararsınız!"yazıyordu ve son gönderisinin bu olduğunu farketmiştim.

Garip ama umursamadım gerçek olamaz zaten okul büyük ve gerçekten zengin bir yer böyle şeyler okulun adını kötüye çıkartmak için yapılmış olmalı,ben bunları düşünürken saatin 05:35 olduğunu farkettim okul 6'da başlıyordu hazırlanmaya başladım.

Çok hafif bir makyaj yaptım saçlarımı açık bıraktım, siyah bir eşofman ve beyaz bir crop giydim altımda ise beyaz spor bir ayakkabı vardı sade bir kolye taktım üstüme siyah biraz büyük bir ceket aldım çantamı aldım ve evden çıktım,babam dediğim gibi pek iyi birisi değil bu yüzden beni okula o bırakamıyor en son benimle okula geldiği zaman 7 yaşındaydım herneyse.

Okulun önünde durdum gerçekten büyük bir okuldu ilk gün henüz eşyalarımı getirmememi alışmamı istemişlerdi yarın eşyalarımı alıp buraya gelecektim.

Okula girdiğim an nazlı'yı gördüm uzun zamandır hepsini görmemiştim ve fazlasıyla özlemiştim tabiki,koşarak ona sarıldım

-Heyy yavaş

Dedi ve bana gerçekten fazla sıkı sarıldı

+Çok özlemişim gerçekten!
-Bende nerdeyse 3 yıl oluyor görüşmeyeli
+Diğerleri nerede?
-Ezgi ve Mert yiyecek bir şey alacaklar hepimiz için ve yemekhanede bir yer bulucaklar diğerleri birazdan burda olur
+Gel onların yanına gidelim diğerleri gelince orda olduğumuzu anlarlar

Yemekhanede:

-Oradalar o ada ?
+Biraz korktu yaşatalım şunlara

Dedikten sonra çığlık attım ve ezgi'nin elindeki tepsi yere düşmek üzereydi

-ANANI S-

Ada yerinden kalktı,önce ezgi'nin elindeki tepsiyi alıp masaya koydu ve ardından bana sarıldı.

-Nerdeydin tanrı aşkına özlettin kendini

Bana baktı ve tekrar sarıldık

+Hadi oturun tepsileri ezgi halledecek

-Neden ben??

+Çünkü iddiayı kaybettin

-Ne iddiası bu?

Bodrum CinayetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin