Yazarın anlatımı:
6 kişide uyumak üzereydi saat gece yarısı olmak üzereydi,Önce sude uyandı daha sonra ezgi ve mert,üçüde diğerlerini uyandırdı.Hepsi endişeliydi,ne de olsa onlara notlar gelmişti ve bu notları veren kişi niyetini açıkça belli etmişti,herkes bodruma inmek için hazırlanıyordu,herkes cebine bıçak koymuştu ve telefonlarını almışlardı flash ile önlerini görebilmek için.
Sonunda hazırlandıkları zaman yurdun yanında bodruma doğru giden merdivene yürüdüler,Burak titriyen elleri ile konuştu.
-Birisi görürse ne diyeceğiz?
Ada üşüdüğü için Nazlı'ya sarılmış halde konuştu.
+Asıl orada ne ile karşılaşacağımız
-Ada haklı ya bunlar planlı birşey ise?orada bu notları yazan kişi bizi bekliyorsa ne yapacağızMert' in anlatımı:
Bodruma indiğimiz zaman garip bir koku vardı,burası yıllardır olduğu için eskidiğinden böyle koktuğunu düşündük.İçeri girecek kişiyi taş-kağıt-makas ile kararlaştırdık.
Bu oyunda fazlasıyla kötü olduğum için ilk ben girdim,etraf çok karanlıktı telefonumu açtım,önüme bakındım biraz yerde biraz tahta vardı.
İçeri tamamıyla girdiğimizde kapı kapanmak üzereydi ve içerden açılmıyordu,kapının önüne bir taş koyduk ve ilerledik,4 tane oda vardı ve odaların sonunda uzun bir koridor,sırayla odalara girdik hepsi masa,sandalye ve kitap doluydu.
Hepimiz yan yana uzun,geniş koridorda yürüyorduk
+Abi geri mi dönsek bu koridor bitmiyor
-Bencede geri dönelimCeketimin odada kaldığını farkettim.
+Ben ceketimi sıcak oldu diye indirmiştim odada kalmış siz dışarda durun ben hemen geleceğim
-Hızlı ol kapının önünde olacağız oyalanma
+Çok yükseldim Burak pardon Daddy
-Dikkat et indirmeyim aslan parçası
Burak ile şakadan(?) flörtleşmemize güldüm ve odalara bakmaya başladım.
Diğerleri çoktan dışarı çıkmıştı,koridordan bir ses geldi.
Bakmaya karar verdim,bizimkilerden biri olmalıydı?.
Koridora doğru biraz önce bulduğum ceketim ile yürüdüm,sesler gitgide artıyordu,birisi bir yere vuruyordu.
Sesler daha fazla arttığında bir oda gördüm,ben odaya girip girmeme arasında kalırken,birisi girmeme çoktan karar vermişti...
Burak'ın anlatımı:
Mert gideli 15 dakika olmuştu,bir ceket alıp gelmek 15 dakika sürmez.Daha fazla dayanamayarak konuştum.
+Abi 15 dakika oldu girip baksak mı başına bir şey gelmiş olabilir mi?
-Kesinlikle gidelim ceketini bulamadıysa gelirdi hemen bir şey olmuş kesin
Uzatmadan içeri girdik odalara baktık ve mert oralarda yoktu koridora sude bakacaktı.
-Buraya gelin!
Sude yüksek sesle konuştuğunda yanına gittik
-Mert'in telefonu bu
+Siktir
-Ne yapacağız
+Yürüyelim demek ki mert burdan gitmişUzunca yürüdükten sonra boğuk boğuk sesler duymaya başladık.
Bir oda vardı kapısı kapalıydı.
+İçeride ne olduğunu bilmiyoruz dikkatli olun
Uyarımı yaptıktan sonra içeri girdik,gördüğümüz manzara ile donakaldık...
Ay yoruldum baya kısa oldu aşırı yorgunum direk uyicam
Oy vermeyi unutmayın<3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodrum Cinayeti
Misterio / Suspenso6 kişilik bir arkadaş grubu Değişik bir müdür 4 cinayet Yatılı okula hoşgeldiniz:) ¦Fici bir anlık fikirle yazdım büyük ihtimalle isim değişir¦