Mert'in anlatımı:
Yanağımda hissettiğim birşey ile kafamı çevirdiğim an,Burak ile öpüşmemiz bir olmuştu.Hissettiğim çilek tadı bağımlılık yapacak türdendi.
Ve yaptı.
Geri çekileceği anda burağın belini tutmuş,daha yakınıma çekmiştim.
Gözümü açıp baktığımda Burak gözlerini kapatmış,öpüşünü sertleşirmeye başlamıştı.
Son kez derinden öperek ayrıldım.
Kırmızıya burunmuş dudakları,nefes nefese kalmış olduğundan nefesini düzenlemeye çalışan Burak beni zorluyordu.
Çoktan kafasına vurup bayılmış adamı umursamadan,ellerimi belinden çekmeden,tekrar öptüm onu.
Karşılık verdi.
Altımda bişeylerin haraketlendiğini hissedebiliyordum.
İki de olabilir.
Aniden gelen ayak sesleri ile ayrıldım.Ada,Ezgi,Sude ve nazlı'yı görmem ile rahatladım.
"Nazlı bunu görmek için küçüksün"
Diyerek nazlı' nın gözlerini kapatan sude'yi umursamadan konuştum.
"Adam ayılmadan önce şu sikik yerden siktir olup gidebiliriz miyiz artık?"
Merdivenlere doğru yürümeye başladık,herkesin yüzündeki gerginlik çok rahat anlaşılıyordu.
Hızlıca merdivenleri geçmiş,kilitli olan kapıyı açmaya çalışıyorduk.
"Geriye çekilin başka türlü bu kapı açılmayacak"
Ezgi konuştuğunda herkes geriye doğru çekmişti.
Yüksek bir ses ile kırılmış kapıya şaşıramadan arkamızdan gelen
"Geri gelin oruspu çocukları!"
Sesi ile koşmaya başlamıştık.Aptallardı sanırım biraz çünkü bu okulda yıllardır vardık ve her boku ezbere biliyorduk.
Yurt koridoruna açılan kapıyı görüp sessizce herkesin girmesini işaret etmiştim.
Koşarak gelmiş ve açık olan kapıdan içeri girmiş,odamıza doğru koşmuştuk.
Müdürün uyuyakalmasını dileyerek odamıza girmiştik.
"Ölüyordum!"
"Tek sen bayılmadın ada!"
"Yarın dersi ekelim mi biryerlere gideriz?"
Nazlı'nın konuşması mantıklı gelince herkes onaylamıştı.
Saat neredeyse 6 olmasına rağmen kimse uyumaya bile çalışmıyordu.
Ezgi'nin anlatımı:
Herkes telefonu ile uğraştığı sırada gözüm balkonda tek başına oturmuş sigarasını yakan Sude' ye takıldı.
Yanına gittim,sigaradan nefret ederdim ve o bunu bilirdi.
Karşısına oturduğum zaman sigarasını söndürdü.
"Selam manit"
Rastgele yaptığı dağınık topuzu,kareli pijamaları,dağılmış makyajı ile nasıl hala güzel olurdu aklım almıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodrum Cinayeti
Mystery / Thriller6 kişilik bir arkadaş grubu Değişik bir müdür 4 cinayet Yatılı okula hoşgeldiniz:) ¦Fici bir anlık fikirle yazdım büyük ihtimalle isim değişir¦