Burak'ın anlatımı
Tahminimce 15 dakika olmuştu.Mert hala baygındı,yada sadece uyuyordu.Sesler kesileli 5 dakika olmuştu.O kız vurulmuş olmalı adam çok garip konuşuyordu.
Korkudan daldığım ve etrafa hiç bakmadığım odaya bakınmaya başladım.Biraz su,gözlük,saymayacağım kadar kağıt ve 6 kalem vardı.
Su şişesini aldım ve birazcık mert'in yüzüne döktüm,elimle ağzını kapattım bağıracağı barizdi.
Uyandı,çırpınmaya başladığı an konuştum.
"Sessiz ol aptal,sadece ikimiz kaldık diğerleri muhtemelen kaçırıldı ya da vuruldu."
Şaşkınlık içerisinde bana bakan mert sonunda konuştu.
"Ne yapacağız?."
"Bir planım var polis karışsa bile kimse bize inanmaz biz kurtulmak zorundayız."
"Planın nedir?."
Mert'e doğru eğrildim ve planımı anlatmaya başladım.
"Burak biz emin miyiz yani bu biraz-"
"Kes sesini mert zaten gerginim."
"İlk defa yapıyorum ben ama."
"Sanki ben her gün adam öldürüyorum gerizaklı."
"Gerginim tamam mı anlayış göster biraz."
"Yürü mert adam orda!."
Adam biraz ilerimizde bir odada bir kadın ile duruyordu kadın yaralı yerde yatıyor adam ise onun yanında ağlıyor gibi bir ses çıkarıyordu.
Cümleleri mutluluk duyuyor gibi olsa bile,sesi ağlamaklıydı.
"Kalk artık seni kahpe,bugün mutlu olmam için veya senin ölmen için doğru zaman değil!."
Merdivenlere doğru ilerledik herkes orada yatıyordu.Muhtemelen o adam kadının yaralanmasını daha önemli bulmuş,herkesi yerde baygın şekilde bırakmıştı.
"B-Burak ne yapacağı-"
"Bilmiyorum Mert kes artık sesini yoksa ben susturmak zorunda kalacağım!"
Sinirli çıkan sesim ile mert susmuş,bende düşünmeye başlamıştım.
"Adamı bayıltabiliriz,2 kişiyiz o ise tek."
Mert düşünceli gözler ile bana bakındı.
"Peki bizimkiler?"
"Ada ve ezgiyi uyandırırız bir şekilde uyandırabildiklerini uyandırırlar,diğerlerini taşırlar."
Mert kafasını sallamış ardından ada'nın yanına gitmişti.Birkaç tokat atarak uyandırmıştı.
"Hay sikeyim!Başım çatlayacak."
Ada yüksek ve sinirli sesi ile konuştuğu sırada mert onu susturmuş,kısaca özet geçmişti.
"Ben ezgiyi uyandırırım siz gidin herkesi uyandırdıktan sonra yardıma geleceğiz."
Ada'yı onaylandıktan sonra mert ile "sözde" adamın olduğu odaya doğru gittik.
Elimizde bulduğumuz sandalye ayakları vardı,tek amacımız adamı bayıltmak,bağlamak ve sorgulamak idi.
Odaya girdiğimizde muhtemelen adam kadının yanında çökmüş,kadın baygın,adam ağlıyor olmalıydı.Son dediğimden pek emin değildim.
"Burak b-ben,korkuyorum biraz"
"Sana annen gibi sarılıp öpmemi mi bekliyorsun?""Evet tam olarak istediğim bu"
"Bunu asla yapmam"
Yapmıştım,3 yaşındaki bir bebek gibi yere oturmuş ve dediğini yapmazsam bağıracağını söylemişti.
Mert bu yapar,bu yüzden onu ayağa kaldırıp ince beline kollarımı sardım.
Anında bana geri dönüş yapmıştı,sıkıca sarılmıştı.
Aklımdan geçen düşünceler çok garipti,o benim arkadaşım ve üstelik,o hoşlanacağım son kişi dahi değildi.
Emin ve ciddi olmadığımı biliyordum.O güzeldi ve ben onun yanında kendim olabilirdim,kolları ve kokusu beni huzura boğarken kendime geldim.
Ayrıldım ve bana baktı.
"Öpücük?"
Gözlerimi devirdim ve belli olmayacak bir gülüş sundum.
Hoşuma gidiyordu ne kadar inkar etsemde,Ben Mert'e basbayağı aşıktım işte.
Ona doğru eğildim,çok yakınındaydım.
Yanağına doğru gidince bana etkileyici bir bakış attı,gözlerimi kapatıp öpeceğim sırada,kafasını çevirdi.
KAFASINI ÇEVİRDİ VE BİZ ÖPÜŞTÜK?!?!?!?
Cok sevgili arkadaslarim bölüm atmadigim her an agzima sictilar😔😔
Bölümü medyayla okuyun cok sevdigim biseyi koydum😋✍🏻
450 kelime bölüm bu arada nazli.
Oy vermeyi unutmayın <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodrum Cinayeti
Misterio / Suspenso6 kişilik bir arkadaş grubu Değişik bir müdür 4 cinayet Yatılı okula hoşgeldiniz:) ¦Fici bir anlık fikirle yazdım büyük ihtimalle isim değişir¦