9.

1.6K 130 16
                                    

Hi
Şuan mat ve kimya sınavına çalışıyorum şşhh
Bye

Onun ne dediği hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu. Jin hyung eommadan gelen bir mesaj sonucu eve dönmek zorunda kalmıştım. Şuan eve doğru gidiyordum. Ayaklarımı sürüyerek 20 dakikalık yolu yürüyordum.

Eve varmıştım sonunda diye düşünürken elimi zile atmadan kapı aniden açılmıştı. Jin hyung eomma kulağımı tuttuğu gibi beni salona çekti.

"SENİ APTAL! BEN SANA GİDİPTE KİM TAEHYUNG'UN EVİNDE Mİ KAL DEDİM!" Kulak zarım patlamak üzereydi. "Üzgünüm hyung eomma,... sessiz olabilir misin lütfen?" Ona neden böyle bir cevap verdiğimi bilmiyorum bile ama kalbim çok ağrıyor.

"Kookie bir sorun mu var? Biraz tuhaf davranıyorsun... yoksa Taehyung sana bir şey mi yaptı! Söyle onu hemen öldürelim!" Gözlerim sulanmaya başladı. Jin hyung eomma elleriyle silene kadar ağladığımı fark etmemiştim.

"Hyung eomma sakin ol kimse bana bir şey yapmadı. Hayatımın en güzel günü geçirdim. Çok güzeldi ama şimdi yanlız kalmam gerek, izninle?" Kolumu tutan eli gevşemişti. Yavaşça odama yöneldim. Yatağa geçip uyumaya başladım. Düşünmek acı veriyordu. Kim Taehyung neden bana o sözleri söyledin? Ne yaşadın?

_______

@Elmaria_jin ig hesabı

@Elmaria_jin:Bana bir cevap borçlusun senin yandan döndüğünde beri bu çocuk bu halde ne olduğu hakkında bir fikrin var mı yoksa kafayı yemek üzereyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@Elmaria_jin:Bana bir cevap borçlusun senin yandan döndüğünde beri bu çocuk bu halde ne olduğu hakkında bir fikrin var mı yoksa kafayı yemek üzereyim. Evde Tavşan gibi seken bir o tarafa bir bu tarafa koşup tepinen çocuk gitti sanki seksenlik dede geldi. Yemek bile yemiyor. Bir haftadır sürekli uyuyor. Ona ne oldu cidden artık onun için çok endişeleniyorum. @kimTaetae
♡200.428     💬1.000

@KimTaetae: Bende bilmiyorum hyung ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yok. Bende kaldığı gün sabah onda tuhaf bir şeyler olduğunu fark ettim ama anlayamadım. Bir sorun varsa bana da haber verin yardım etmek istiyorum.

↪@Elmaria_jin: Sende mi bilmiyorsun aq dur çocuk bir yer gidiyor.

@pjm_minpk: Olum çocuğun hali hal değil bir bozuldu edebiyat yapmaya başladı. Eski kooku özledim.

@Rm.nam_kim: Kooku bende özledim Tae aq senin çocuğumu bozdun.

↪ @KimTaetae: Ben naptım aq! Çocuk yanımdan gittikten sonra böyle olmuş dediler ne bileyim! Gece mutluydu galiba bilmiyorum. Sonra sabah oldu modu düşüktü. Ama yine de eski gguktu!

Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır

@jeonjk ig hesabı

@jeonjk: Ne diyebilirim ki hak ettiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@jeonjk: Ne diyebilirim ki hak ettiniz. Yüzümde açtığınız yara için geri geleceğim. Şimdilik kendinizi kollayın. Eceliniz olmaya geliyorum.
♡536.647       💬126.274

@KimTaetae: Lanet olsun erkek güzeli ne yaptın kendine! Yüzünün bu hali ne neden böyle giyindin. Naptın kendine tatlı gguk gitmiş yerine seksi Jungkook gelmiş.

↪ @jeonjk: Özele gel hyung

@Elmaria_jin: Kook naptın kendine sen daha küçüksün! Kavga mı ettin neden yaptın ki bunu sen dövüşmeyi nerden öğrendin ki!

↪ @jeonjk: Sonra anlatırım hyung

@pjm_minpk: Oha kook düştüm sana bu haller ne!

@hophobiş_jung: Kook cidden bu ne hal

@mini_mini_yoon: Aferim aslanım hep böyle ol! Olum sen ne çıktın Kook çocuklar önünde yalvardı resmen! Lütfen vurma falan dediler. Gel bir daha bulup dövelim onları çok eğlenceliydi.

↪ @jeonjk: Haklısın hyung çok eğlenceliydi. Gidip bir tur daha dövelim

↪@KimTaetae: Sen ne alaka hyung

↪↪ @mini_mini_yoon: Olum varya nasıl iyi vuruyor. Neyse Kook anlatır sana ben anlatmayayım ayıp olmasın

KimTaetae-jeonjk ig konuşması

KimTaetae
Erkek güzeli neler oluyor
Kafayı yemek üzereyim
Anlat hemen

Jeonjk
Burdan anlatmak istemiyorum
Fazla yorucu

Numaranı versene hyung
Daha rahat olur

KimTaetae
Konuyu değiştirmeye gguk
Anlat hemen!

Jeonjk
Peki o halde
Bunu sen istedin
İstemesem de anlatacağım


Naber

Çok sıkılıyorum aslında iki bölüm atacaktım ama markete gidecem diye evden çıktım gittim sonra arkadaşıma falan gittim yazmadım.

Gguk neden böyle sizce?
Şaşıracak mısınız bilmiyorum kesin şaşırmazsınız

Neyse bb

ERKEK GÜZELİ/TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin