8.

1.8K 147 14
                                    

Hi
Ben geldim çok mutsuzum sebebini bilmiyorum ama bu mutsuzluk canımı yakıyor. Kalbimde bir sızı oluyor. Sadece gözlerimi kapatıp iyi olmak istiyorum sizce benim sorunum ne?
Bye

Erkek güzeli? Yanında biri yatarsa rahatsız olur musun? Ne cevap vermeliydim ki ağzım hala açık bir şekilde ona bakıyordum. "Evet hyung! Sorun olmaz! Lütfen yerden kalk hasta olacaksın!" Onu kendimle birlikte yerden kaldırmayı başara bilmiştim.

Benim yatağıma doğru gidiyorduk. Suskun ve bir o kadar da hüzünlü duruyordu. Yüzüne bakıp saatlerce onu izleyebilirdim. Onun bu güzelliği canımı yakıyordu. Odanın kapısını açıp içeri girdik. Kendini yatağa bıraktı.

Bende yanına uzandım. Saat gece yarısına varmıştı. Bu gece dolunay vardı ve Kim Taehyung tüm haşmetiyle karşımda uyuyordu. Yine tuhaf bir rüya görüyor olmalıydı. Onun bu hali kalbimi acıtıyordu. Ellerim yavaşça saçlarına gitti. Ne yaptığımın farkında olmadan hafifçe saçlarını okşamaya başladım.

Kedife bir kumaş gibi ama ipek gibi yumuşak saçları! İçimden heycanla geçirdim. Normalde saat onu bulduğunda uyurdum ama şimdi gözlerim acıyordu. Dayanamıyordum uyku beni kollarına teslim aldı.

______

Sabah olmuştu gözlerim hafif aralandı. Acıyordu yine ve yine! Neden her sabah gözlerim bu işkenceyi görüyor. İstersem yıllarca uyuyayım ama yine de uykusuz hissediyordum. Bu sabah kalkmamın tek sebebi Kim Taehyung'un evinde olmamdı ve birazcıkta şey olabilir, yerini yadırgamak?

Mutfaktan lezzetli kokular geliyor. Acaba oraya gitmeli miyim? Kendi içimde yaşadığım küçük bir tartışmayı kazanan kalbim olmuştu. Bu yüzden yataktan kalkıp Taehyung yanına doğru gitmeye başladım.

Mutfağın yerini dün gece su içmek için kalktığım zaman bulmuştum. Şimdi de akşam gittiğim yolu tekrar gidiyordum. Ve beni karşılayan bir adet önlüklü Taehyung vardı.

Ahh kalbim sen bunları da mı görecektin! Telefonumu çıkarıp bir fotoğrafını çektim. Her zaman ki gibi yine çok yakışıklı çıkmış! Bir süre onu izlemek için kapıda durdum. Beni hâlâ görmemişti. Yumurta çarpışı bile çok tatlıydı. Okulda davrandığı tüm o kötü  çocuk havaları gitmişti yerine daha şirin bir bebek gelmişti.

"Ahh erkek güzeli beni korkuttun ne zaman uyandın?" Onun o dalgalı bir okyanusu andıran saçlarına o kadar dalmıştım ki konuştuğunu bile sonradan fark ettim.

"Çok olmadı hyung biraz seni izlemek istedim. Çok tatlı görünüyorsun." Dün gece yaşananlar beni sanki büyütmüş gibiydi. Kalbim Taehyung için deli gibi çarpıyordu. Evet ona aşıktım ama bu farklı bir çarpıştı. Onun için saatlerce şarkı söylemek istiyordum. Hiç sıkılmadan ona bakmak ve onu saatlerce izlemek.

"Peki, geç bakalım! Senin için ellerimle hazırladım umarım beğenirsin!" Ona büyük bir gülümseme verip yerime geçtim. Onunla geçirdiğim her an beni oldukça büyülüyordu. "Eee erkek güzeli güzel uydun mu?" Hayır! "Evet hyung rahat uyudum." Küçük bir kıkırtı bıraktı. "Yalancı gguk! Rahatsız olduğun yüzünden anlaşılıyor. Ben çok rahat uyudum... Aslına bakarsan bu en iyi geçirmiş olduğum uyku olabilir. Sanrım saçlarımı okşadın."

Kafamı evet anlamında salladım. Sesi biraz durgunlaşmıştı. "Evet hyung, şey aslına bakarsan huzursuz görünüyordun. Bende annemin bana yaptığı yöntemi yaptım. Saçlarını okşadım. Bununla ilgili bir masal var biliyor musun!?" Heycanla konuşmam onu da sevindirmiş gibiydi. "Anlat gguk dinliyorum."

"Bir kralın bir oğlu varmış ve bu oğlan çok mutsuzmuş. Oğlan her gün tanrıya dua edermiş. Babası bir gün onun bu mutsuzluğunu  fark etmiş. Elinden hiç bir şey gelmediğini biliyormuş. Hasta babası ölmeden önce onu yanına çağırmış. 'Oğlum mutsuz bir kral olma hayatın tadını çıkar. Özür dilerim seni çok yordum' demiş. Kral çok baskıcıymış. Bu yüzden kendini suçluyormuş. Prens tam konuşacakken kral ölmüş. Prens yine susmuş. Artık yeni kral olmuş. Krallıkta mutsuz ya da umutsuz Prens olarak adlandırılmış. Bir gün bir baron gelmiş. Başka ülkeden gelmiş ve yanında kızını da getirmişti. Kızı çok tatlıymış. Prens ilk görüşte vurulmuş. Barona kızını istediğini söylemiş. Prens ve baronun kızı evlenmiş ve düğün gecesi akşamı Prens odasına gidip ağlamış. Yatakta saatlerce ağlamış. Baronun kızı annesine benziyormuş. Annesi o daha küçükken ölmüş. Baronun kızı odaya girince prensi o şekilde görmüş üzülmüş ve yanına gitmiş. Ağladığını görünce sakinleşmesi için saçlarını okşamış. O gün Prens bütün buzlarını kırmış. Artık mutsuz değilmiş çünkü her şeye sahipmiş. Kalbi tamamen Baronun kızının olmuş ve hep gülümsemiş."

Taehyung gözleri dolu bir şekilde bana baktı. "Güzel masal gguk... Bana neden mutsuz Prens dediklerini şimdi daha iyi anlıyorum." Ama ben bir şey anlamadım!

Hikayeyi kendim uydurdum. Bu hikayede ficin konusu geçiyor aslında neyse bir kaç bölüm sonra anlarsınız
Sorna görüşürüz
Bb

ERKEK GÜZELİ/TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin