29. Final

746 51 1
                                    

Hi

Çok yoğun ve heyecanlı günler geçirdim. Dün bir kavga oldu arkadaşımın elini bırakmak zorunda kaldım ve bir başka arkadaşım kaybolurum diye elimi tuttu. Kaybolan arkadaşımı ararken silah sesi duydum ve herkes kaçışırken onu gördüm. Silahlı kişinin yanında telefonla konuşuyordu. Beni görünce koşarak yanıma geldi ve ordan uzaklaştık. Çok korktum ya, ona bişey olacak sandım. İyi ki silah sıkan kişi sivil polisti. Başka bir kişi olsa birini vurabilirdi.

Bye

Yıldızlar çok güzel. "Yıldızlar Çok güzel değil mi?" Gülümsedim ve ona daha sıkı sarıldım. "Evet çok güzel buna inanamıyorum!" Heyecanla söylediğime güldü. "Ben yıldızları sana her baktığımda görüyorum ve inan bana şuan gökyüzünde olan yıldızlar senin gözlerinden daha güzel olamaz... orda bir galaksi barındırıyorsun gguk." Utanıp yüzümü saklamaya çalıştım ama zaten görmüyordu.

Teahyung'un ağzından

Kafasını bana yaslayan Kook'un utandığını biliyordum. Onu utandırmak çok hoşuma gidiyordu. Kızaran yanakları ve şaşkınlıktan açılan ağzı ve gözleri... Ona açtığım duygularım hep vardı sadece unutmuş gibiydim ama hiç unutmamıştım. Sadece bir rafa kaldırmıştım.

Onu çok seviyordum. Bana benim gerçek olduğumu hissettiriyordu. "Gözlerinin içine baktığımda orda bir tehlike var. O uçurumu gördüğümde asla saklanamam. İçine çekiliyorum. Sana aşık olmak... Bilmiyorum hem rüya gibi hemde tehlikeli geliyor. Senden korkmuyorum. Seni seviyorum." Seni seviyorum... Bu iki cümle kalbimi neden her defasında bu denli attırıyordu.

Bunu başkasından duysam yüzüne bile bakmam ama Kook benden nefret dahi etse onun peşinden giderdim. Ona kapılmamak elde değildi. Herkesin beğendiği erkek güzeli beni seviyordu ve bende onu seviyordum. Ben kötü biri değilim. Bunu kendime inandırmak çok zor oldu. Çok kötü bir psikoloji içerisindeydim.

Kook benden korkmayan sayılı insanlardan biri ve ben diğer hiçbir insanı umursamıyordum. Onu çok seviyorum ve benden korksun istemiyordum. Onun sevgisine ihtiyacım var. "Sana grupta dediğimi hatırlıyor musun? Hani yıldızlar kayınca sana erkek güzeli demeyi bırakacağım demiştim ya?" Sevimli baş sallamalarından birini daha yaptı. Onu ısırmamak için zor duruyordum.

"Sana artık erkek güzeli demek istemiyorum Gguk. Benim ol istiyorum. Gözlerimin içine bak?" Kaçırdığı gözleri gözlerimi buldu. Uzun zamandır gülmüyordum ama onu her gördüğümde yüzümde istemeden bir gülümseme oluyordu.

"Benim Gguk'um olur musun?" Şaşkınca göz kırpıp yerinde kıpırdandı. "Anlamadım?" Cidden anlamamış görünüyordu. Ah ama ben çok açıklayıcı konuşmuştum. "Benim Gguk'um ol istiyorum. Elini rahatça tutmak istiyorum. O güzel saçlarında ellerimi gezdirmek, yüzünün her bir ayrıntısını öpmek istiyorum. Sevgilim olmanı istiyorum Gguk. Benimle çıkar mısın?" Gözleri heyecanla açılmıştı.

"Sen de sadece benim Taetae'm olacaksan neden olmasın? Seninle çıkarım Taetae!" Kollarını boynuma dolayıp sıkıca sarıldı. Kokusu her hareket ettiğinde burnuma doluyordu. Bu koku yüzünden ölebilirim ve öldürebilirdim. Bir insanın bu kadar güzel kokması yasa dışı olmalı!

"Off var ya şimdi bir dudaklarına yapışacaksın kook onun aklını uçuracaksın." Artık şaşırmıyordum. Kendi kendine konuşuyordu ve bu çok hoşuma gidiyordu. Psikopat seviyordum bunu her gün belli ediyordu. "O zaman aklımı uçur sevgilim Gguk!" Ensesine koyduğum elimle onu kendime çektim. "Sen medyumsun! Aklımı nasıl okudun?" Yüksek desibelli bir kahkaha attıktan sonra "Bu bir sır." Diyip dudaklarına yapıştım.

Tatlı ve ince dudakları benim dolgun dudaklarımın içinde kayboluyordu. Nefesleri sıklaşamaya başladığında hızıma yetişemedi ve nefessiz kaldı. Dudaklarımı yavaşça ondan ayırdıktan sonra sessizce fısıldadım. "Ağzın süt tadında sevgilim Gguk." Nefesini düzene sokup omzuma bir tane vurdu. Küçük yumrukları acıtmıyordu.

"Ağzım süt içtiğim için süt tadında! Ben bebek değilim tamam mı? Ben gidiyorum!" Hızla kucağımdan kalkıp çadıra yöneldi. Arkasından bende kalkıp çadıra girdim. Arkasını dönmüş bir şekilde uzanıyordu. Yanına uzanıp başımı boyun girintisine koydum. Bir birimizi tamamlıyorduk ve bu küçük detaylar çok hoşuma gidiyordu. Onun o ben sarılınca kaybolan bedeni kollarımın arasına küçücükken onu korumak istiyordum. Herşeyden saklamak istiyordum.

"Sana çok kızgınım Sevgilim Taetae!" Gerinen çene hattından dudaklarını büzdüğünü anlamıştım. Elimi uzatıp iki parmağımın arasına kıstırıp konuştum. "Anlamadım Sevgilim Gguk?" Dudaklarını bırakınca sesli bir şekilde nefes aldı. Nefesini tutması beni güldürüyordu. Burnundan nefes almayı unutuyordu.

"Dedim ki seni seviyorum sevgilim Taetae. İyi geceler!" Hızla gözlerini kapatıp uymuş numarası yapıyordu. "Bende seni seviyorum sevgilim Gguk. İyi geceler ve uymadığını çok net anlıyorum." Kıkırdayıp ona daha fazla sokuldum. Sonunda sevgiliydik.

Jungkook'un ağzından

Sonunda yıllardır aşık olduğum adamla çıkıyordum. Bazen onun bir uzaylı olduğunu düşünüyordum. Hareketlerimi çok kolay anlıyordu ve düşüncelerimi okuyordu. Ayrıca insan üstü yakışıklılığa sahipti.

Sonuda sevgiliydik...



Final bölümünü yayınladım...

Bir kaç gün ya da bir hafta sonra özel bölüm yazacağım çünkü tekli sayıları sevmiyorum. Çift olmazsa içimde kalıyor.

Beğendiniz mi? Final yaptım ama bu zamana kadar beğnip beğenmediğinizi anlamadim. Umarım beğenmişsinizdir.

Kendinize iyi bakın...

Sizi seviyorum<3

Bb

ERKEK GÜZELİ/TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin