13.

1.4K 108 24
                                    

Hi

Okuduğunuzu bilmek güzel hissettiriyor.

Bu gün muhasebe sınavına girdim acayip zordu! Strese girdim ve sınavın ortasında panik atak geçirdim. Çok zor bir duruma girdim. Nefes alamadığım için düşünemiyordum. Allah'tan sınav süresi 90 dk yoksa yapamazdım. Sınav zordu ama ben yaptım! Çok mutluyum! Heyecana girince nefesim yine kesildi. Saat şuan akşam 7 anca düzeldim.

Bizde isterdik nefesimizi dudakları kessin
(Sev yok, sevdiğim yok, seven o hiç yok)

Bye

Gözlerimi açtığımda benim yatağımda eli saçlarımda bir Taehyung beklemiyordum. Ne ara yatağa attı seni? Olum kook niye sen ayık değildin! Değişik iç sesim yine konuşuyordu. Onu görmezden gelip Taehyung'u izledim. Çok güzeldi. Yüzündeki her bir ayrıntı kalbimin derinliklerine kazanmış durumdaydı.

Saate baktım, gece iki gibiydi. Yarın cumartesi olduğundan rahatça uyuyabilirdim. Hafifçe kıpırdanan gözlerine baktım. Uyanacak lan gözlerini kapa! İç sesim ilk defa doğru konuşmuştu. Hemen gözlerimi sıkıca kapattım.

Saçımda dolanan elleri karnımda kelebeklerin uçuşmasına sebep oldu. Tek tek bukleleri tutup parmaklarını gezdiriyordu. Kalbine söyle susun aq kendimi duyamıyorum. Konuştu yine gereksiz! Dur bir dakika o benim iç sesim! Yeni mi anladın gerizekalı! Çok terbiyesiz bana sürekli küfür ediyor.

"Erkek güzeli?" Küçük kıkırtıları yüzümü yalayan nefesleri ile bitiyordu. "Uyumadığını biliyorum! Gözlerini aç hadiiii! Gözlerimi açmadan konuştum açsaydım konuşamazdım. "Hyuunng ben şey... uyuyorum ya sen beni niye uyandırıyorsun!" Tekrar güldü bu sefer daha derin bir gülüştü. Ciğerini mi söküyon aslanım, o gülüş ne? Ay bir sus be vasıfsız şeytan!

"Hyung ben neden yataktayım? En son koltukta uyuyordum." Biraz düşünüyor gibi bir ses çıkardı. "Hmm... seni ben taşıdım sonra da seni izlerken uyumuşum." Gözlerimi aniden açınca onun kare olan gülüşünü gördüm. "Hyung beni mi izledin!" Kafasını evet anlamında salladı.

Aniden açılan kapı yüzünden ikimizde irkilerek o tarafa baktık. "Yeter aq bir susmadınız! Sizin yüzünüzden uyuyamadım. Taekook tarafım kabarıyor! Kalbimde kelebekler sikişiyor!" İçeri dalan Jin hyungum yine kendini belli etmişti. "Hyuuung eomma niye böyle yapıyorsun!"

"Bana bak koo- hay seni sikeyim bu saatte telefon mu olur!?" Hızlıca odadan çıkıp telefonla konuşmaya gitti. Aniden cam silme sesleri geldi. Bağırarak konuşan Jin hyung artık gülmekten konuşamıyordu. "Ne diyorsun hobişim... Ben dedim size bir gün bütün herkes tanrı Kim Seokjin'in gazabına uğrayacak!" Taehyung beni dürttü. Ağzını açtı konuşmaya çalışıyordu ama yapamıyordu.

"Erkek güzeli senin bu hyungun deli mi?" Hafif bir fısıltı ile kulağıma söylediği şey komiğime gitmişti. Taehyung delilerden korkardı ve şuan korkudan titriyordu." Evet hyung deli!" Bana baktı ve gözlerini iyice açtı. "S-sarılabilir miyim erkek güzeli?" Kook sen çok şeytansın! Bir susmadın be iç ses! Susta rahatlayalım!

"Peki hyuunng ama sıkı sarıl hyungum seni benden alır! Yanaklarını falan yalar!" Gülmemek için kendimi çok sıktım ama yine de istifimi bozmadım.

"Kook ne oldu inanamazsın! Jimin Yoongi'nin kardeşi Lisa tarafından dayak yemiş!" Gülmek yerine cam silme sesleri çıkaran hyungum odada tepiniyordu. "O zaman hastanedelerdir? Lisa ikisini de yaşatmaz, her ne yaptılarsa!" Taehyung konuştu hâlâ korkuyordu. Jin hyungun deli olduğunu sanıyordu.

"Yok asıl hastaneye giden Lisa oldu!" Taehyung birden kucağımdan doğruldu. "Nasıl ya? Niye Lisa hastanede?" Hyungum daha çok cam silme sesi çıkardı. "Ya oğlum bir dur asıl komik yer orası! Şimdi bu Lisa Yoongi'nin koluna girmiş. Jimin de bunu tutup kenara fırlatmış. Jimin dayak falan yemiş. Lisa'yı tekrar fırlatmış.Sonra da Yoongi'nin dudaklarına yapışmış. İşte Lisa da çığlık atmış shipim gerçekleşti diye sonra da takk diye yere düşüp bayılmış. İşte bunlar Lisa'yı görmezden gelip öpüşmeye devam etmişler. Hobiş de Lisa'yı hastaneye götürdü. Kız ayılıp hatırlayınca geri bayılmış." Gözlerinden akan yaşları silip sustu ama hala gülüyordu.

"Oha Yoongi'ye artık platonik diyemeyeceğim." Ağzım açık bir şekilde Taehyung bakıp konuştum. "Nasıl ya?"

Yoonmin öpüştü darısı Taekook ve bana!

Olum hava yok ya burası buz gibi! Götüm dondu 3 battaniye var üstümde okul kıyafetimi çıkarmadım. Üşeniyorum annem az kaldı dövecek.

Neyse kendinize iyi bakın sonra görüşürüz

Bb

ERKEK GÜZELİ/TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin