"Koşma kızım, düşeceksin! Birinin ayağına basacaksın!" Annemin sesini duymamla kendimi yerde bulmam bir oldu.
Gözlerimden akan yaş yanaklarımı, dizimden akan kan ise taşı ıslatıyordu. Dizimi parçalayan taşı alıp ileri doğru fırlattım sinirle. Acıdan dolayı kalkamıyordum. Babam getirdiği su şişesi ile yaramı temizlemekle uğraşırken gözüme sarışın çocuk ilişti. Bana bakıyordu, kimbilir belki de benimle dalga geçiyordu. Herkes gibi.
"Hadi otele dönelim bebeğim. Yat dinlen biraz odada."
"Hayır anne, kumla oynayacağım.Deniz'in yanında olmak istiyorum."
"Tamam kuzum, anneannen orada güzelim. Uzaklaşma olur mu?"
Kafamı evet anlamında salladım anneme ve babamla denize girmelerini izledim. Ben de kendimi suyun rahatlığına bırakmak istiyordum. Yumuşacık yaş kumlar ellerimde oyun hamuru gibi şekillenirken hayallere dalmıştım. Önümdeki uzun süredir elini bana uzatmış çocuğu bu yüzden geç fark etmiştim.
"Neden boş yere denize bakıyorsun sen?"
"Hı, yok boş yere bakmıyorum, hayal kuruyorum. Ben bir prensesmişim , kalemden uzaktaymışım, masallardaki gibi prens beni kurtarıyormuş."
"Kale yapalım birlikte, ben prens olup seni kurtarayım, sen de prenses ol."
Cevap vermeyip sadece tamam diye başımı sallamakla yetinmiştim.Yaklaşık 2 saat boyunca kale yaparak eğlendik. Bu süre içinde bana dizimin acıyor acımadığını sordu ve yarama üfledi. Çok tatlıydı, sürekli yanımda kalsaydı keşke.
****
1 hafta boyunca süren arkadaşlığımızı ailelerimize borçluyduk. Anlaşıp , aynı yerde , aynı saatte denize giriyorduk. Hatta bir seferinde akşam lunaparka götürdüler bizi. Öyle güzel bir akşamdı ki, kendimi sabahları kalenin prensesi gibi hissederken, o akşam ise balonun kraliçesi, harikalar diyarının Sindirellası gibi hissediyorum.
"Anneannem, neden ağlıyorsun?"
"Eve gitmek istemiyorum anneanne, Araf beni bekliyor denizde; Onunlayken çok mutluyum, böyle içimde sanki kelebekler uçuyor, her yer pembe pamuk şekeri."
"Oy, oy,oy benim çikolatama. Bende dedenleyken böyleyim."
Anneannem bana sarılırken kulağıma;
"Aşk buna denir ve eğer senin kalenin prensi ise daha büyük masallara gelecektir." diye fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesim Olur Musun? (ASKIDA)
RomanceArkadaşlar lütfen okuduktan sonra vote ve yorum yapın.