''Anne, ben çıkıyorum.'' derken masamın üzerindeki sütü içip, çantamı aldım. Kapıya geldiğimde vestiyerdeki aynadan kendime son kez bakıp ayakkabılarımı giydim. Çok geç kalmıştım. Bu yüzden elim ayağım hiç açılmayacak şekilde dolanmıştı. Allah 'tan , durak evimizin yakınlarındaydı.Durağa vardığım an otobüs geldiği için bekleme gibi kötü bir durumum yoktu. Okula vardığımda koşar adım sınıfa doğru yürüdüm.
''Sonunda teşrif edebildiniz, Arya Hanım. Saatin kaç olduğunun farkında mısınız?''
Bu anı defalarca yaşamıştım bu yüzden ceza alabileceğimden korkuyordum.
''Özür dilerim!'' deyip sırama oturdum. Hoca 'nın gözüne battığımın farkındayım ama kim erken uyanmayı sever ki? Filmin en heyecanlı yerinde elektriklerin kesilmesi gibidir bu. Dersi kalemimi ısırarak geçirirken,
''Sen söyle, Arya.'' sesini duyduğumda dalgınlığım geçip yerine salak kız gelmişti.
''Efendim?'' sorusunu sorarken nedende şapşal gibi gözlerimi iyice açıp baktığım için sınıf bana gülmüş ve rezil olmuştum.
''Kalemi ısıracağına , kafanın alması gereken şeylerle uğraş.''
Utancımdan kafamı hafif öne doğru eğerken zil çaldı. Koridordaki dolabıma ilerlerken boğulmaktan kurtulmuş gibi nefes almaya çalıştım.
******
''Ahh! Sonunda bitti.'' Çok yorulmuştum.Eve geldiğimde kendimi kollarım açık vaziyette yatağın üzerine attım. Gözlerimi dinlendirmek için 4-5 saniye kapadığımda uyuya kalmıştım.
''Ablaa! Uyan. Soner Abi geldi. Salonda seni bekliyor.''
Kardeşim Aden'in yatakta zıplayarak bağırışını duyduğumda korkumdan yataktan düştüm.Sert düştüğümden inleme sesim odanın içinde yankılandı.Üzerimdeki okul üniformasının sıkıcı ruhundan kurtulabilmek için daha rahat kıyafetler giydim.Gözlerimi oluştururken elimi yüzümü yıkadım.Kendime geldikten sonra Soner' in yanına oturdum.
''Neden geldin?''
''Gelmemin bir nedenimi olması lazım? Sevgilimi göremez miyim?''
''Pardon, uyku sersemiyim hala. Ne oldu?''
''Akşam birlikte sinemaya gidelim diye almaya gelmiştim seni. Yeni bir film gelmiş. Hadi hazırlan.''
Uzun zamandır okul hariç dışarı çıkmamıştım.Sinemaya gideceğimizi duyduğumda odama gidip hemen siyah çan eteğimin üzerine turkuaz, düğmeleri inciden yapılmış gömleğimi giydim. Çıkarken siyah paltomu ve siyah dolgu topuklu çizmelerimi giymeyi unutmadım. Beyaz renkli arabaya doğru yöneldim ve koltuğa yerleşmeye başladım. Soner'de sürücü koltuğuna yerleştikten sonra sürmeye başladı.
''Hangi filmi seçtin?''
''Hızlı ve Öfkeli.''
''Ama...''
''Ne oldu?''
''Hı, yok birşey.''
Ne mi oldu?Ben romantik bir film beklerken aksiyon filmine götürüyor beni. ''Ama...'' derken cümlemi bitirmememin nedeni onu istemeden üzebileceğimdi. Neyse yaklaşık 15-20 dk. sonra sinema salonunun önünde durduk. Gişedeki kuruk fazla uzun olmasada uzundu. Sıraya girdiğimizde istemediğim bir film olduğu için sıranın hemen gelmesini dilemiyordum. Biletlerle birlikte yan taraftaki yerden patlamış mısır ve kola almayı unutmadan sinema salonuna girdik.
''A,B,C,D,E,F'' tamam bu sıra şimdi,''...6,7 ve 8 işte burası.''
Kendi koltuğuma yayılırken sağ tarafıma da Soner oturdu. Filmin başlamasına daha 5 dk. vardı. Sıkıntıdan kendimi oyalayacak bir şey bulmaya çalıştım. Patlamış mısırın yarısına gelirken telefondan oyun oynamaya başladım. Çok sıkıldığım için genelde 10-11 tane oyun yüklüdür. Benim için telefon oyun ,mesajlaşma kırk yılda bir de konuşmaktır.
Işıklar kapandı ve film başladı.
''S-I-K-I-C-I'' evet SIKICIYDI sessizce söylenirken Soner tamamen filme odaklanmış patlamış mısırı yavaşça ağızına götürüyordu. Bir süre sonra gözlerim kapanmaya başlamış koltuğa iyice yayılmıştım.Işıklar açıldı Soner beni dürterken gözlerimi açıp esnedim. Çıkardığım paltomu geri giyip yerimden kalktım.Salondan çıkıp arabaya bindim.Eve geldiğimizde kapıya kadar gelip bıraktı ve tekrar arabaya binip gitti.Odama girdiğimde hemen pijama takımımı giyip başımı yastığa koydum.Tavana bakarak biraz düşünme fırsatım doğmuştu.Soner beni peşinde sürüklüordu resmen. Bazen düşünüyorum da ben gerçekten aşıkmıydım, yoksa sadece 3 senenin alışkanlığımıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesim Olur Musun? (ASKIDA)
Roman d'amourArkadaşlar lütfen okuduktan sonra vote ve yorum yapın.