Dupa vreo 2 ore in care am stat si m am gandit ce s-a intamplat, usa se deschide si pe ea intra Alex.
- Ai invatat regulile?
- Da, pe de rost le stiu (zic eu pe un ton ironic)
- Ce am zis eu? Nu ai voie sa imi raspunzi.
- ...
- Bun. Treci incoace. Îmbracă-te in astea:- Ce? Nu ca tu ai innebunit de tot. Nu ma imbrac in asa ceva nici in ruptul capului.
- Serios...
Vine la mine ma apuca agresiv de fata si imi spune:
- Tu faci ce zic eu ca altfel...
- Ca altfel ce?
In momentul ala imi da o palma.
- In 5 minute sa fii gata.
El se duce pe balcon, iar eu ma duc in dormitor, pentru a ma schimba.
- Nu am ce sa fac...
Dupa ce ma schimb, imi desprind parul si ma asez pe marginea patului.
Aud pasi...
- Oo...esti gata. De ce esti mai fraieruta? Uite ce bine arati.
Nu zic nimic, ma prinde de talie si ma saruta. Eu nereactionand in vreun fel. Ma saruta pe gat si isi da tricoul jos. Ma aseaza pe pat si apoi ma saruta pe buric si coboara. Nu aveam nici o reactie. Eram distrusa.
A trecut 1 ora. Se ridica si se duce sa isi faca dus. Eu ma ridic, imi iau halatul pe mine si ma duc pe balcon. Frigul imi cuprinde trupul acoperit doar cu un halat. Eram moarta pe dinautru. Dupa 5 minute il aud ca iese din dus. Se apropie de dormitor si se imbraca. Eu ies si merg inspre dus.
- Ai fost superba! spune el, dar eu nu il bag in seama.
Intru in dus. Apa fierbinte care imi inunda corpul ma face sa ma simt mai bine. Deodata simt niste maini pe talia mea. Era Alex...ma rog...Daddy.
- Mhm....esti frumoasa...
In momentul ala parca ceva in mine s a declansat. Ma intorc si il imping. El cade si atunci o frica indistructibila ma cuprinde. Nu spune nimic, desi se vedea ca nu i a convenit, se ridica si pleaca.
Dupa ce am terminat dusul, ma imbrac cam asa:Imi revin putin si decid sa vad ce se afla in apartament. Nu prea gasesc nimic, asa ca merg inapoi in sufragerie si decid sa imi iau o carte din biblioteca. O carte rosie mi a atras atentia. Statea mai intr o parte, asa ca am ridicat o si dintr o data s a deschis o camera. Am ramas socata. Intru in camera si acolo era un tablou mare, cat un perete, cu o doamna foarte frumoasa. In jur erau carti de copii, CD-uri si in mijloc un ursulet si un album de poze. In album erau poze cu un copil brunet, care se juca cu aceasta doamna. Probabil era mama lui. Dar ultima poza era ciudata. Parea ca e un adult acolo cu aceasta doamna. Dar nu am apucat sa ma uit bine, pt ca am auzit niste tipete.
- NU! LASA-MA, NU VREAU! TE URASC!
Nu, era Ioana. Cred ca i se intampla ce mi s a intamplat si mie. Christian probabil era la fel de dur. Oricat as vrea sa o ajut, nu pot. Am iesit repede din camera, cu ajutorul unui buton, deoarcece imi era frica sa nu vina Daddy.
Oare ce a fost asta?
CITEȘTI
Tu...
RomanceViața e simplă. Cel puțin până când, în viața Anei, apare o lună rosie. Un băiat cu ochii cenușii, apare în viața ei si o schimba pentru totdeauna.