- 3 -

21 0 0
                                    

« Ai fost numai intruparea unei clipe ce-n nestire, misca sufletul si-l leaga de un dor nemarginit. »

Luni dimineata.

Christine se trezste. Are ochii rosii si umflati de atata plans. Cand a deschis ochii si-a dorit ca tot ce se intamplase cu o zi in urma sa fi fost doar un vis urat.

Dar nu era. Era realitatea care uneori iti aduce si momente nedorite. Si partea cea mai trista este ca te ia prin surprindere. Nu vine cu niciun preaviz, nu iti da nici un indiciu.

Ii venea sa strige, sa urle. Voia sa ii spuna macar ce a simtit in acel moment. <<Dar nu. Mai bine nu. De ce sa dau curs unei relatii care este construita jumatate din indiferenta si jumatate din iubire ? Se spune ca intr-o relatie, unul iubeste mai mult decat celalalt. De ce a trebuit sa fiu eu aceea care si-a pus inconstient sufletul pe tava ? Dar poate cine stie..asa e mai bine. Poate ca universul i-a pregatit ceva mai bun sufletului meu. Sau poate am fost sortita esecului..>>

Dupa toate aceste ganduri, se ridica din pat si se pregateste sa plece a munca. Lucra de doi ani de zile la un salon de infrumusetare. Acum se gandea sa stea si ore suplimentare ca sa isi ocupe timpul astfel incat sa nu fie trista.

Pleaca de acasa. Mai sunt doua zile pana la Craciun. Toti oamenii s-au trezit de dimineata, isi pun la punct ultimele detalii legate de aranjamentul caselor, de cumpararea cadourilor pentru cei dragi, de pregatirea mancarurilor traditionale si multe altele.

Ningea. Era o atmosfera atat de linistita,era de vis. Christine parca uitase,insa,ca sarbatorile sunt foarte aproape. Nu si-a pregatit nici cadourile, nu s-a gandit cum va petrece acest Craciun, este ganditoare.

Lumea ei s-a prabusit.

***

Lucy este fericita. Simtea ca anul acesta, Mos Craciun i-a daruit un job nou,si destul de satisfacator, si anume un post intr-o agentie de turism.

Si-a facut prieteni, deja au planuit si o petrecere de Craciun, iar timpul parca zbura.

-- Mama face un cozonac extraordinar ! Abia astept petrecerea de maine. Spune Lucy,foarte mandra de ea.

-- Bine,bine ! Atunci uite cum facem : Lucy aduce mancarea..iar noi o mancam !

Toti cei prezenti in birou incep sa rada si sa il aprobe pe Roby. Este cel mai hazliu dintre colegi. E un tip inzestrat cu un mare simt al umorului iar sarmul sau le dadea pe spate pe toate fetele de la agentie.

S-a facut ora 12 :00 :

-- Sa mergem sa mancam ceva apoi ne retragem fiecare acasa pentru ca nu prea mai avem de lucru. Propune Gabrielle.

Se pun cu totii de acord. Merg la un restaurant din apropiere. Se numeste La Fattoria. Obisnuiau sa mearga aici in zilele in care doreau sa manance impreuna. Le place in mod deosebit design-ul sau interior,atmosfera primitoare si desigur,mancarea.

Sunt cincisprezece persoane. S-au asezat la 2 mese. Lucy se grabeste sa prinda un loc langa Roby. La fel si Gabrielle,care este un pic geloasa,de cand s-a angajat Lucy la ei la firma.

Vine ospatarul,le prezinta meniul si specialitatile zilei, apoi se retrage.

Roby opteaza pentru un muschi de vita in sos de piper verde, Lucy alege o salata cu ton, Gabrielle isi ia o supa crema de ciuperci, iar restul prefera sa isi cumpere mancaruri precum pastele, ciupercile cu gorgonzolla si sosuri.

Vin comenzile, ospatarul i se pare foarte cunoscut lui Lucy dar nu spune nimic. Il vede flirtand cu toate fetele prin restaurant. Nu ii da atentie.

Dincolo de noriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum