A kdo teda?

271 10 1
                                    

Od porodu se toho hodně změnilo.
Regulus mladší bratr Siriuse se změnil. Už to nebyl ten zlí a protivný Zmijozel. Všichni si toho všimli.

Take se ohlásil školní ples na rozloučení se studenty kteří příští rok nepřijedou. I když někteří lidé měli podezření že je to ples na přivítání Theodora. A to I když Teodor na ten ples nepůjde. I tak se všichni na ples těšili.

Teodor už docela vyrostl. Začaly mu růst černé vlásky. Jeho pleť byla mléčná . Jen oči zdědil po Marii, měl je krásné modré.

Stála v nepoužívané učebně, jelikož s ní chtěl mluvit Sirius. ,,Co teda potřebuješ?" Zeptala se udiveně. ,,Marie já vým, že jsem otec toho dítěte. Vždyť vypadá skoro jako já." ,,Nejsi jeho otec!" Odpověděla Siriusovi. ,,A jak to že je mi podobnej? Má četný vlast jako já, pleť jako já i všechno ostatní kromě očí má jako já." ,,Ty nejsi jeho otec." Odpověděla mu zase. ,,Tys asi chyběla na sexuální výuce?" Oboří se na ní Sirius. ,,Ne nechyběla a otec nejsi." ,,Jo? A kdo teda." Sirius už na ní řval. Na ty lži neměl náladu. Když jenom mlčela, spražil jí naštvaným pohled a otočil se aby odešel. ,,Regulus." Vypadlo z ní. Sirius se zastavil v pohybu. Chvíli tam tak stál a pak se otočil. ,,Co?"

,,Řeknu ti vše ale slib že to nikomu neřekneš." ,,Slibuju" Odpověděl jí Sirius. ,,S Regulusem jsem chodila 2 roky." Tato informace, Siriusovi vyrazila dech. ,,Poté jsme ty víš co..." Pokračovala  a nevšímala si Siriuse. ,,Po měsíci jsem zjistila že jsem těhotná. Šla jsem za Regulusem, ale ten mě nechal být. Byla jsem z toho zničená. A pak jsem potkala tebe. Normálně na kecy typu: Nemáš náhodou mapu protože jsem se ztratil v tvých očích nedám. Tehdy jsem už ale nemohla. A tak se TO stalo. Je mi to strašlivě líto." Dopověděla sklesle svou historku.

Těhotná v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat