Z Marijného pohledu
Byla jsem šťastná, Teodor mi ležel v náručí a sladce odpočíval. Byl tak roztomilí. Porodila jsem teprve před pár hodinami ale i tak tady už bylo spousta lidi. Proto jsem byla ráda za aspoň trochu klidu.
Náhle ke mě někdo vstoupil. Zvedla jsem hlavu od Teodora a podívala jsem se kdo přišel. Byl to Sirius. ,,Můžu?" Zeptal se jenom a natáhl ruce k malému Teodorovi. Já mu ho opatrně předala. Vzal si ho opatrně k sobe a zbožně se na něj díval. ,,Takovej drobeček..." Řek Sirius uchváceně. ,,...Nemohu uvěřit že jsem jeho otec." ,,Ty ale nejsi jeho otec." Oznámila jsem mu. ,,Opravdu?" Zeptal se Sirius překvapeně. Jen jsem kývla. ,,To je asi dobře. Nebyl bych dobré otec." Řekl Sirius a bylo vidět že se mu dost ulevilo. ,,Jo to asi jo." Přitakala jsem.
Z pohledu Siriuse
,,Tak co?" Ptala se Lili Siriuse. ,,Není to moje dítě." Oznámil Sirius. Na to se na něj všichni podívali způsobem to myslíš vážně? ,,Ale opravdu Marie řekla že nejsem otcem toho dítěte." Oznámil jim Sirius. ,,Toho jsem se bála." Řekla sklesle Lili. ,,Cože?" Nechápal Jeams. ,,Myslím že tím NEmyslela pokrevního otce ale otce co ho má vychovávat." Odpověděla jim. ,,Vždyť říkala že toho otce nechá, se o to dítě přihlásit?" nechápal Remus. ,,Ano ale je možné, že chtěla aby se přihlásil, do té doby než porodí." ,,Takže jsem přeci jen otec." Konstatoval Sirius. ,,Asi ano ale neříkej jí že to výš, nech jí vychladnou." Poradila mu Lili a odešla. ,,Neboj Siriusi mám pro tebe i dobrou správu." Řekl mu Jeams. ,,A to co?" ,,Regulus se změnil, už se nechová jako zmijozel. Je teď hodný." Oznámil mu Jeams a to Siriuse aspoň trochu povzbudilo.
ČTEŠ
Těhotná v Bradavicích
Fiksi PenggemarCo se stane když v Bradavicích otěhotní jedna dívka? Jak bude reagovat Brumbál? Jak se zachová otec dítěte? Fanfikce se odehrává v době Pobertů.