Marie potřebovala trochu klidu. Pořád okolo ní chodí lidi a ptali se jí na Teodora. Už opravdu nemohla. A tak seděla spolu s Teodorem u sochy a mlčela. Užívala si ten klid. Náhle k ní někdo přišel. Zvedla hlavu a pohlédla na Reguluse. Obdivně se na ní díval.
,,Splnil jsem tvůj úkol." Řekl z vesela. ,,Já vím. Všichni vědí že ses polepšil." Usmála se na něj. ,,Můžu?" Zeptal se Regulus a natáhl ruce k Teodorovy. Podala mu ho a sledovala je. Regulus se tvářil šťastně.
,,Marie potřebuju s tebou něco probrat." Řekl Marii Regulus. ,,A co?" Nechápala Marie. ,, Týden před školním plesem bude ples pro čistokrevné kouzelníky. Vím že nejsi čistokrevný kouzelník. Ale chtěl bych abys mi tam dělala doprovod." Řekl a Marie na něj zírala jako by spadl z Marzu. ,,Prosím, chci aby už všichni věděli že to dítě je moje a ne Siriuse." Přesvědčoval jí Regulus dál. ,,Klidně s tebou půjdu ale musím ti něco říct... Já jsem spala se Siriusem." Řekla sklesle a čekala na nadávky.
,,Já vím." Odvětil jí Reguluj. Čímš jí zaskočil. ,,Jak to?" Nechápala Marie. ,,Tehdy jsem chtěl jít do velké síně. Pak jsem si ale všiml jak na jedné chodbě pláčeš. Chtěl jsem tě obejít ale pak jsem uviděl přicházejícího Sirius. Slyšel jsem celek váš rozhovor a vyděl i to jak spolu odcházíte do jedné prázdné učebny. Vím že jsi to udělala ze smutku. To mi došlo. Ani se za to na tebe nezlobím, asi bych to taky udělal." Marie otevírala pusu aby mu odpověděla. Regulus ale nechtěl aby mu to vysvětlovala. Proto jí políbil. Nebylo to jednoduché, vzhledem k tomu, že měl v náručí Teodora ale to mu nezabránilo.
,,Tak co půjdeš?" Zeptal se znovu Regulus. ,,Ano. Ale tvoje máma tě zabije." ,,Já vím ale chci úplně splnit tvůj úkol." Odpověděl jí Regulus. ,,Nechtěla jsem abys byl zrádce rodiny, jen abys byl jinej." Namítla Marie. ,,U nás v rodině jsi buď jako ostatní, nebo vyvrhel nic mezi." Odpověděl jí Regulus a zadíval se při tom na JEHO dítě. ,,Doufám že on nikdy nebude jako lidi z naší rodiny."
ČTEŠ
Těhotná v Bradavicích
أدب الهواةCo se stane když v Bradavicích otěhotní jedna dívka? Jak bude reagovat Brumbál? Jak se zachová otec dítěte? Fanfikce se odehrává v době Pobertů.