Stejně jako ty mě a Siriuse

231 9 1
                                    

Rodiný ples i školní ples na rozloučení s některými studenty, se blížil. Vlastně ten rodiny má být uz zítra. Už jsem si sehnala šaty, rozhodla jsem se na oba plesy, jít ve stejných šatech. K čemu si kupovat dvoje? Stejně nepředpokládám že bychom na tom rodiném plese zůstali dlouho. Myslí že nás velmi rychle vyhodí.

------

Já a Regulus jsme stáli před vchodem, který navždy změní naší budoucnost. Dveře se otevřeli a my vešli. Všichni na nás upřeli své pohledy a začali si šeptat. Dost nahlas šeptat. Asi to bylo tím že mezi ty všechny do černa oblečené lidi jsem přišla já v zářivě žlutých šatech.

Další věcí proč na nás všichni koukaly, bylo to že i mimo Bradavice, všichni věděli že jsem těhotná. Byla jsem znamá především díky jednomu článku v Dením věštci. Napsala ho jedna začínající novinářka. Rita Holoupková se myslím jmenovala. A v tom článku říkala jen samé nesmili. Také díky tomu to článku si většina lidí myslela že je Sirius táta Theodora. Takže se ani nedivím že teď na nás všichni koukají překvapeně.

Regulus mi dal ruku kolum pasu a rozešel se se mnou k přísně vypadající ženě a muži stojícímu vedle ní. ,,Regulusi! Jak je možné že sis sem přivedl nečistokrevného kouzelníka. A k tomu dívku, která porodila dítě tvému krvezrádnému bratrovi?" Začala velmi nemile ta paní už teď se mi nelíbyla. ,,Mami, tati tohle je moje dívka a to dítě neporodila Siriusovi ale mě." Řekl Regulus pišně. Po této informaci na něj oba zůstali zírat, jak na zjevení. Vzhledem k tomu, že v sále nehrála hudba, slyšeli to všichni. Ozval se ještě hlasitější šepot a všichni si na nás ukazovali. ,,Jak's mohl zplodit dítě s nečistokrevnou dívkou?!" Zařvala na něj jeho matka. ,,Stejně jako ty mě a Siriuse." Řekl jako by nic Regulus. ,,Ty nejsi můj syn. Odejdi odsud!" Řekla jeho matka a ukázal k východu.

Vlastně mě to, že ho vyhodila potěšilo, nechtěla jsem tam být. Bylo to tam nepříjemné. Když jsem se vrátili do Bradavic, Reguluj mně objal. Nebylo to šťastné obětí. Spíš potřeboval obejmout, aby dostal nějakou sílu jít dál. Samozřejmě jsem ho nechala a sama se přidala.

,,Vám to spolu fakt sluší." Ozvalo se mi za zády až jsem leknutím nadskočila. Byl to Sirius. ,,Tak co, jaké to bylo na tom plese?" Ptal se Sirius dál. ,,Vyhodili mě." Odpověděl Regulu a Sirius se šťastně usmál. ,,Takže jsi už dostal rozum?" Zeptal se Ruguluse. ,,A ty?" Odpověděl mu otázkou Regulus. Oba se usmáli a objali. Tohle bylo úžasné. To jak se po tolika letech usmířili. Dojalo mě to až k slzám.

Těhotná v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat