3.Bölüm*GERÇEKLER*

31K 1.6K 102
                                    

Merhabaaa🎸

Umarım iyisinizdir
İyi okumalarr🖤

Bölüm şarkısı ~'Anastacia- Left Outside Alone'🎸🖤

°°°°°°°°°°°°°°°°°°] [°°°°°°°°°°°°°

Gerçekten olabilme şansı var mıydı?

O kendi Liyan'ı olabilir miydi?

°°°°°°°°°°°°°°°°°°] [°°°°°°°°°°°°°°

Kulağıma dolan anlamsız kelimeler ve uğultular..

Rahatsızca nefes bıraktım.

Uyanmam gerekti ama yapamıyordum. Gözlerime oturan ağırlık sebebiyle gözlerimi açamamıştım. O anda sıcak bir dokunuşu saçlarımda, elimde ve yüzümde hissettim. İçim bir tuhaf olmuştu ama sevmiştim bu hissi. Bana dokunan elin verdiği sıcaklığı sevmiştim.

"Şhht! Buradayım."

Anne?

Kalbimin atışı hızlandığında odada makineden bir ses yükselmişti. Bu kalbimin sesi miydi?

"Buradayım, yanında."

Zorladım gözlerim açılsın diye ama olmamıştı. En son kurumuş dudaklarımı oynatmaya çalışmıştım ama olmamıştı.

Rüya da mıydım?

Gözlerimi açmaya çalışsam da yapamadım.

Üzerime bir yorgunluk düştü o an. Uyumak istememiştim ama vücudumda hissettiğim dokunuşlar beni dipsiz bir kuyunun içine atmıştı.

°°°°°°°°°°°°°°°] [°°°°°°°°°°°°°°

"Anne." kısık sesli mırıltım doldu kulağıma. Gözlerimi zorlayarak açtım. Beyaz tavanla göz göze geldiğimde kaşlarım çatıldı. En son ne olmuştu bana?

Bayılmıştım, büyük ihtimalle başıma aldığım darbeden belki de 1 gündür adam akıllı yemek yememekten de olabilir.

Elimde ağırlık hissedince bakışlarım  sol elime indi. Siyah renkli kıvırcık saçları olan bir kadın yatıyordu. Bu kadını hatırlamıştım. Hayatını kurtardığım kadındı, hatta ona tıpa tıp benzediğim kadın. Peki neden burada ve kafasını ellerimin üstüne koyup uyuyordu ki?

Hareketimi algılayınca uyandı. Gözlerimin yeşilinin aynısı olan gözleri, yeşillerime dokundu. Gözle görülebilen parıltılar oluştu zümrüt yeşili gözlerinde. "İyi misin? Doktor, doktoru çağırayım istersen!" Zorla kafamı iki yana salladım. En son sesimi bulduğumda konuştum.

"Siz kimsiniz?" sorum ile gözlerini kaçırdı.

"Ben en iyisi doktoru çağırayım." diyerek odada beni tek bırakmıştı.  Arkasından kaşlarım çatık bir şekilde bakarken fazla düşünmemeye çalıştım.

°°°°°°°°°°°°°°°°°] [°°°°°°°°°°°°°°

" Vücudunda birkaç ezilme ve bacağındaki morarmalar dışında iyisin küçük hanım. Sana verdiğim ağrı kesicileri ve kremleri günü gününe kullan. "

"Kolum peki? Onu neden sardınız?" elim benim her şeyimdi. Gitarımı ve kemanımı bu ellerle çalıyordum.

Gülümsedi. "Merak etme küçük hanım, kolunu yere düşmeden dolayı oluşan ezilmelerdrn dolayı sardık. 2 hafta krem sürersen  tekrardan eskisi gibi olur." Rahatça bir nefes aldım. O sırada demin ki kadına dönerek konuşmaya başladı.

Gölgenin RitmiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin