15.Bölüm*KISIR DÖNGÜ *

25.3K 1.9K 481
                                    

Merhabaalarrr🎸❤️🖤

Nasılsınız? Umarım çook iyisinizdir ve bir probleminiz yokturr❤️

Yorumlarınız çok hoş bu arada🖤🖤🖤🖤

*Not.
LİYAN PİCK ME KIZ Değil :)
Not sonu.*

Fazla kontrol edemedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fazla kontrol edemedim. Bir yanlış olursa söylersinizz♥️🎸

*
Ve ben bir gri gözün ağına takılmıştım...

*

Kısır döngü..

Yaşadığım bunca zaman kaçmaya çalıştığım ama her seferinde başa geldiğim döngüydü. Başıma gelen ya da yaşadığım bunca olaydan kaçmaya çalışırken bile kendimi eninde sonunda o olayda buluyordum.

Şuan ki gibi..

Karşımda duruyordu uzun süre aklımdan çıkmayan çehre. Onu gördüğüm gece ki gibiydi. Elinde sigarası ile bakıyordu bana. Üzerinde siyah mont vardı. İçindeki siyah boğazlı kazağından dövmeleri gözüküyordu.

Gözüm elinden kayıp düşen sigaraya kaydı kısa bir an. Tekrar gözlerimi gözlerine kilitledim. Ben ne kadar şaşkın isem o da öyleydi. Biçimli kaşları çatılmış şekilde bakıyordu gözlerime. Bana dakikalar gibi süren bakışmamız Meril'in konuşmasına kadar sürmüştü.

"Ateş, bu sana bahsettiğim ikiz kardeşim. "

Ateş..

İsminin anlamını taşıyordu.

Yaslandığı motordan ayrıldı ve elini uzattı. Titreyen elimi uzattım ve büyük ellerinin içine bıraktım. Soğuk elim, sıcak ellerinin arasında kaybolmuştu. Gözleri saniyelik olarak birleşmiş ellerimize kaydı ve tekrardan baktı gözlerime.

"Ateş." dedi kalın ses tonuyla. Bedenimdeki tüyler diken diken olmuştu. Kalbim anlamadığım şekilde hızlıydı.

"Liyan." dedim bende. Beni tanımıştı, bunu onu ilk gördüğüm andan itibaren anlamıştım.

Meril boğazını temizlediğinde ellerimiz birbirinden ayrıldı. Ona doğru kafamı çevirdim. Dik dik Ateş'e bakıyordu. Ardından bana dönünce yumuşamıştı bakışları. Saçlarımı okşadı.

"Hava çok soğuk hem banyo da yapmışsın, üşürsün. Sen geç içeri bende geleceğim."

"Tamam."dedim sadece. Ona bakmadan hızlı adımlarla girdim eve. Kalbimin sesi kulaklarımda çınlıyordu. Hızlı adımlarla çıktım merdivenleri. Odama attım kendimi.

Ben ondan etkilenmiştim. Bu kendime itiraz edebileceğim bir şey değildi. Hayır, ona aşık olmuş değildim. Basit bir etkilemeyi bu. Basit bir etkilenme olmalıydı.

Gölgenin RitmiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin