Merhabaaa❤️🎸🎸
Nasılsınızzzz, umarım çok iyisinizdir. Ben çok iyiyimmm.
Yorumlarınız çook güzeldii🥺🎸
Neysse iyii okumalarr🖤
Birazcık kısa olmuş olabilir. Bundan sonraki bölümü epeyyyce büyük tutacağımm🖤❤️
Çünkü öbürkü bölüm çokk güzel:)))))
***
Gitarımın kutusunu Aral alırken kemanımın kutusunu da ben aldım. Kaykaylarımızı sürerek gitmeye başladık.
***
Leş yiyiciler sizi
İçi kokmuş çürümüş böcekler sizi
Hepiniz boş atıp tutan puştlardan başka hiç bir şey değilsiniz
Kanlı intikam yapacağız (intikam)
Gölgenin intikamı olacak bu
İçi boş leşler siziŞarkı tam anlamıyla mükemmeldi.
Gölgenin Ritmi grubunun İngilizce çıkardığı ' Revenge of the Shadow' şarkısı için dans kareografisi hazılıyorduk. Şarkı sözlerinden tutun her ayrı ses parçasında insanın teni ürperiyordu. Kullandığı beatler aşırı iyiydi ve şarkıyı dinlerken olduğum yerde duramıyordum.
"Tamam! Son çekim olacak bu!" Aysu Hoca şarkıyı baştan açarken müzik kursuna ait YouTube hesabına bu şarkıyla video atmaya hazırlanıyorduk. 2 saattir hiç durmadan ter akıtıyorduk resmen. Bu çekim demo olacak yarın tam düzgün çekip atacaktık.
Şarkıyı ilk dinlediğimde aklımda hemen kareografi oluşmuştu. Emre ile bunu güzelce hazırlamış ve Aysu Hoca'ya göstermiştik. Aysu Hoca bir sürü kayıt yapılan videoların arasından Emre ile benim yapmış olduğum kareografiyi beğenmişti.
Biz kareografiden ve YouTube videosundan para bile kazanıyorduk. Dans kursunun başkanı youtubedan gelen kazançları, videoda kimler varsa onlara veriyordu. Bende kendi harçlığımı çıkartmak için dans videolarında bulunuyordum. Bu sayede kendimi geçirecek kadar olsa da para kazanıyordum. Buna ek olarak 2 haftada bir Cihan Hoca bana enstrümanları temizlettiriyor ve para veriyordu. Eski ailem ne kadar bana para verse de eskiden bu hiçbir şeyime yetmezdi. Bende artık onlardan para almayı kesmiştim. Zaten harcadığım her paranın hesabını yapıyor ve hesap soruyorlardı. Bu durumdan hem sıkılmış hemde kendi evimde sığıntı gibi hissetmeme sebebiyet vermişti. Tabi onlardan para almayı kesince çeneleri de susmuştu.
3'lü gruplara ayrıldığımızda ilk grupta ben, Emre ve Ceyhun vardı. İkinci grupta Taha, İrem ve Seren vardı. İlk onların grubunun videoları çekilirken Taha ortada, sağında İrem ve solunda da Seren vardı. Şarkı başlayınca hareketlerini dikkatlice izledik Emreyle. Kareografiyi bizim oluşturduğumuzdan dolayı Aysu Hoca bizim dikkatlice izleyip yanlışları gördüğümüzde söylememizi istemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgenin Ritmi
Teen FictionBen Liyan Mehir. Ailem sandığım ve beni bunca zaman kukla olarak büyüten insanların ailem olmadığını öğrendim. Hayatımda sadece değer verdiğim ve kardeşim olarak sevdiğim Aral varken birden bire koskocaman bir ailem olmuştu. Tekrardan yayında. İlk...