- Csak utánad. - szólalt meg Dani a lift ajtaja előtt.
- Hmm... Köszönöm uram. - mondtam vigyorogva. Bebillegtem a a liftbe és közelebb léptem a tükörhöz, hogy lecsekkoljam magam eközben Dani is bejött utánam.
- Tudod, még mindig azon gondolkodom vajon hol lehetnek a Jázminék? - mondtam és Dani felé fordultam miután már eleget nézegettem magam a tükörben.
- Fogalmam sincs, hogy hol lehetnek. Talán elmentek valahová. - mondta és megvonta a vállát.
- De mégis hová? - kérdeztem összeráncolva a homlokom.
- Nem tudom, talán dugni mentek. - mondta felém pillantva.
- Jolvan inkább hanyagoljuk ezt a témát. - mondtam szinte már kínosan érezve magam.
Dani válasz ként csak egy jót nevetett rajtam.
- És most nálad mit fogunk csinálni? - kérdezte Dani és ekkor hirtelen kinyílt a lift ajtó.
Azt hittem ott helyben esek össze, amit láttam az hihetetlen volt, soha nem gondoltam volna, hogy valaha is részese leszek egy ilyen látványnak. Méghozzá ennek a látványnak. A lift előtt állt édesanyám egy korombeli férfival csókolózva. Igen, tudom ez másoknak nem lenne ilyen felzaklató, de számomra az mivel régen nagyon sok ügy volt ilyen dolgokból. Kb. 7 éves lehettem mikor apa elvált anyától mivel már nem bírta, hogy anyám minden éjszaka részegen jár haza klubbokból. És miután elváltak anyám minden egyes áldott nap új férfit hozott haza. A gondolataimból anyám magassarkúja zökkentett ki. Lassan befelé sétáltak a liftbe még mindig egymás száját falva. Nem tudtam mit tenni ahogy beértek kirohantam a liftből, Dani pedig nem értette miért csinálom ezt, de utánam rohant. A 6 elmeleten voltunk úgyhogy hihetetlen gyors tempóban szaladtam le a lépcsőn.
- Edinaa.... - kiabált utánam Dani - Várj meg kérlek.
Leértem a földszintre és kiszaladtam az ajtón, itt ennél a pontnál már teljesen kiakadtam és ezerrel elkezdtem zokogni mintha valaki ostorral ütné a hátamat.
Dani kirohant utánam, megragadta hátulról a vállamat, megfordított majd magához húzott.
Én belefúrtam fejem Dani mellkasába ami 1 perc alatt könnyes lett a szememtől.
- Mi történt? Baj van? - kérdezte lágy hangon s fejét fejemre hajtotta.
- Az a nő aki beszállt a liftbe... - mondtam szipogva.
- Igen? - kérdezte a fülembe susogva.
- Ő...ő az édesanyám... - mondtam felnézve rá.
- Az anyád? - kérdezte mélyen a szemeimet fürkészve és egy tincsemet a fülem mögé söpört.
- Igen... - mondtam és újra belefúrtam fejem Dani mellkasába.Ne haragudjatok, hogy ilyen sokáig nem volt rész, próbálom visszahozni az elmaradott részeket. Azt nem ígérem hogy naponta fognak érkezni részek de az biztos, hogy ha időm engedi ezerrel pörögni fog a sztori. Megértéseteket köszönöm.
UI: Remélem tetszett ez a rész, nemsokára jön a kövi. ❤️❤️❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dögös szerető /T.D/
RomanceBelegondoltál már abba, hogy milyen lenne összejönni a kedvenc előadóddal, méghozzá az egyik koncertjén? Hát, pontosan ez történt Edinával. Egyik este még csak egy átlagos lány volt de aztán elment egy koncertre és az egész élete megváltozott. 18+ j...