Megérkeztünk a parkba. Balázs nem értette vajon miért hoztam el őt ide, hiszen nem voltunk megbeszélve semmiben sem. De örömöt akarok neki szerezni, és tudom, hogy ettől most nagyon boldog lesz. Na jó, nem húzom tovább a szót elmondom, hogy mi lesz itt. Szóval Balázsnak van egy bátyja Zsombor akivel már 2 éve nem találkozott mivel ő elköltözött Francia országba, és most elhívtam őt ide. Nagyon sokszor szoktak beszélni telefonon de számukra ez elég kevés. Balázs gyakran mondja, hogy mennyire hiányolja bátyját, úgyhogy most nagyon boldog lesz. És ez engem is boldoggá tesz.
- Minek jöttünk ide? - nézett le rám miközben kezemet fogta.
A parkban voltunk már, de nem nagyon tudtam figyelni Balázsra mivel Zsombort kerestem a sok ember közt.
- Ne kérdezősködj, majd meglátod. - ekkor megpillantottam Zsombort.
- Szivem... - néztem fel rá mosolyogva.
Balázs csak értetlenül nézett le rám.
- Itt a meglepetésed. - s széles mosolyra húztam a számat.
Balázs össze húzta szemöldökét, nem értette miről beszélek, de aztán ő is meglátta bátyját. Elérzékenyülten rohant oda Zsomborhoz, amíg én a távolból figyeltem őket. Megölelték egymást majd oda hívtak engem is és leültünk egy padra beszélgetni.
- Olyan jó végre látni téged. - mondta Balázs Zsombornak.
- Még ha tudnád, hogy mennyire hianyoztatok nekem. - mondta Zsombor és belboxolt Balázs karjába.
Még beszélgettünk egy kicsit majd hazamentem, hogy együtt lehessenek.
Megbeszéltük azt is, hogy ma este Balázs egy hotelban fog aludni Zsomborral. Örültem én is, hogy újra együtt lehetnek. Bementem a szobánkba, átöltöztem és írtam Jázminnak, hogy van -e ma estére programja.Tudom sokatokban felmerült már az a kérdés hogy vajon miért nincs benne a sztoriban T.danny ha róla szól ez az egész "könyv". Nos megyugtatlak titeket, hogy már a következő részekben már ő is szerepelni fog nem is akárhogy, úgyhogy legyetek résen. És ha bármi véleményetek vagy ötletetek van a sztorihoz kérlek írjátok le kommentbe. Köszönöm, sziasztok. Kellemes olvasást.
KAMU SEDANG MEMBACA
Dögös szerető /T.D/
RomansaBelegondoltál már abba, hogy milyen lenne összejönni a kedvenc előadóddal, méghozzá az egyik koncertjén? Hát, pontosan ez történt Edinával. Egyik este még csak egy átlagos lány volt de aztán elment egy koncertre és az egész élete megváltozott. 18+ j...