3. Rész

1.6K 33 0
                                    

Másnap reggel elképesztően jól ébredtem, olyan felfrissültnek éreztem magam. Kimásztam az ágyból, majd lementem a konyhába kávét főzni.
Jajj, már megint hol hagytam a telómat?
Biztos a fürdőszobában maradt, hát hol máshol. Na, mindegy felmegyek érte.
Mikor felkapcsoltam a telefonom azt hittem kiesnek a szemeim is. A barátom Balázs egész éjszaka hivogatott. Na de amit ezután láttam az meg rosszabb volt. Ő írt nekem a benzinkúton méghozzá azt, hogy mi lesz ma a reggeli. Na, jó értem, hogy kajás de, hogy már este a reggelire gondol az már más.
Gyorsan felhívom őt ne aggódjon miattam.
- Edina végre, hogy hívsz úgy aggódtam már érted, ha nem hívom fel az éjszaka közepén a Jázmint még most sem tudnék rólad semmit. - mondta aggódva.
- Nyugi kicsim, jól vagyok nem kell aggódnod.
- Akkor majd este átmegyek. - mondta és éreztem, hogy pervezul a szájába harap.
Nekem már nem kellett mondani, én tudom magamtól úgy ismerem már őt mint a tenyeremet. De hát ez három év után nem is csoda.
- Jól van, majd főzök valami vacsorát.
Elköszöntünk, majd vissza mentem a konyhába.
Nagyba csinálom a reggelimet mikor két kar fonódik össze a derekam körül.
Hátra fordultam és akkor megpillantottam őt. Gyönyörű kék szemei rabja lettem, nem tudtam megszólalni.
De aztán észhez tértem.
- Te meg mit keresel itt? - mondtam felemelve a hangomat.
- Mondtam neked, hogy ne igyál annyi vodkát.
- Te meg miről beszélsz? Dani ne viccelj velem. - közben kiszabadultam karjai közül.
- Olyan sokat ittál, hogy még arra sem emlékszel, hogy itt aludtam veled egész éjszaka? - nézett mélyen a szemembe.
- Ne, ne, ne, ne könyörgöm ne, mondd, hogy nem történt köztünk semmi. - ennél a pontnál már nagyon pánikba estem.
- Hát... - vakargatta a tarkoját.
- Mondd már! - kiáltottam rá dühösen.
- Szexeltünk. - és lejjebb hajolt hozzám.
- Semmire sem emlékszem. - mondtam mély levegőt véve.
- Hát, miután instát cseréltünk ott maradtál, én pedig megkináltalak egy kis vodkával. Nem akartam, hogy ittasan gyere haza ezért gondoltam elhozlak én, de annyit ittál a kocsiban, hogy behívtál engem, és ittunk nagyon sokat. Utána rám másztál és felvittelek a szobába, a többi már homályos de arra még emlékszem, hogy eszméletlenül jól csináltad.
- És mi van ha meg gondoltam magam és szeretnék emlékezni a tegnap éjszakára? - léptem közelebb hozzá.
- Menjünk fel, ez emlékezetes marad. - felkapott és a szobámba vitt.

Dögös szerető /T.D/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin