Part 6

2.2K 245 33
                                    

သွယ်လေး : သခင်မလေးမဖြစ်ပါဘူးမလုပ်ပါနဲ့

နန်း : ဖယ်ငါမိန်းမယူမဲ့အစားသတ်သေမယ်ဘလိုသေရမလဲရေထဲဆင်းသေရင်အသပ်ရှူကြပ်မယ်ပြီးရင်ရေတွေကအဆုပ်ထဲဝင်လာမယ်တစ်ကိုယ်လုံးဖောင်းဖောင်းကြီးနဲ့သေမှာမတော်ငါးတွေကလာထိုးရင်ယားကျိကျိနဲ့နေအုံးမယ်မဖြစ်ဘူးနောက်တစ်နည်းစဉ်းစားဓားနဲ့ဆိုရင်ကောအဲဓားနဲ့ကနည်းနည်းလေးထိရင်တောင်သေအောင်နာတာလေတစ်ဆုံးဆိုရင်အမလေးမတွေးရဲစရာဘဲအရမ်းနာမှပြီးတော့သွေးတွေအားကြီးဘဲထွက်မှာငါကသွေးအားနည်းတတ်တဲ့သူလေပြီးရင်သွေးကထွက်တဲ့အပြင်အကြာကြီးနာနေမှာနောက်တစ်မျိုးကကောအဆိပ်သောက်သေရင်ကောဟုတ်တယ်အဆိပ်ဒါပေမဲ့အဆိပ်သောက်ရင်သွေးကြောတွေကရုန်းထွက်လာပြီး၅စက္ကန့်အကြာသွေးကြောတွေပေါက်ထွက်ပီးသေမှာတဲ့မဖြစ်ဘူးဒါကလူံးဝမဖြစ်ဘူးနောက်တစ်နည်းကောဆွဲကြိုးချရင်ကောဒါလည်းမဖြစ်ဘူးလေထဲတန်းလန်းကြီးဖြစ်နေမှာပြီးရင်မျက်လူံးကြီးကပြူးပြီးလျှာကြီးကတန်းလန်းကြီးထွက်နေတာတော်ကြာအလောင်းလာဖြုတ်တဲ့သူတွေကသူ့ပြောင်ပြနေတယ်ဆိုပြီးပါးရိုက်သွားမှမသာနှစ်ခါနာနေရမယ်မဖြသ်ဘူးကျေးဇူးပြုပြီးလှလှလေးနဲ့မနာမကျင်စေရမဲ့နည်းလေးများမရှိဘူးလားပြောပေးကြပါလို့😭😭😭(ရေးပေးသွားကြလိုက်အဲ့လိုနည်းလေး🙃).

သွယ်လေး : သခင်မလေး ဘာ ဘာတွေပြောနေတာလဲအဲ့လိုလုပ်ဖို့တွေးနေတာလားမဖြစ်ဘူးနော်အဖနိငါးရာငါးကမ္ဘာတဲ့သခင်မလေးရဲ့ပြီးတော့ခုသခင်မလေးကမိဖုရားလောင်းဖြစ်နေပြီလေဘာလို့သေချင်နေရတာလဲ

နန်း : ဘာသိလို့လဲငါမှမိန်းမ မလိုချင်တာ😭😭မသိဘူးမသိဘူးသွားမယ်ဒီအိမ်ကနေသွားမယ်

သွယ်လေး : မဖြစ်ပါဘူးသခင်မလေးမဟုတ်တာတွေမတွေးပါနဲ့တကယ်လို့သခင်မလေးသွားရင်လည်းဒီကအစေခံကိုခေါ်သွားလှည့်ပါ

နန်း : ဟင်နင်ပါလိုက်မှာလားတစိယောက်တည်းတောင်ဘလိုနေရစားရမလဲမသိတာနှစိယောက်ဆိုတော့တောင်းစားကြရမှာလားဟင်

နန်း POV : တနားကြပါရှင် တနားကြပါကျောက်ပုဇွန်လေးဝယ်စားချင်လို့ရွှေးလေးတွေပေးကမ်းသွားကြပါ (အမလေးထည့်ချင်စရာကြီးတော်)

❤️Love is Love❤️Where stories live. Discover now