Part 1 (zawgyi)

715 17 0
                                    

က္ီ ကႅီ က္ီ (ျငက္အၲောဟဲ့ေလ္ျာက္ေၾတးေမနနဲ႔)

ဟႏၷီ : ကၥ္ ဘယၠေသနာက္ျငက္ေၾတလဲဟာသူမ္ားအိပ္ေနတာကိုလူလိုကိုမသိတတိၾကဘူးေအးေလသိေရအာငႅူျမမဟုတၲာဖကၡရုဘဲေဟ့

      ဒါေကတာ့ကၼရဲ့သာယာၾလပ်ဖယၼနကၡင္းေလးပါဘဲျရငၠၼကသိပႅိမၼာယဉ္ေက္း......

က္ီ က္လီ က္ီ ......

     ေအိာဒီသူေတာင္းစားငြက္ေၾတေကတာ့ငါလုပႅိုက္ေရေသတာ့မယ္ၾသားၾကစမ္းရႉး ရႉး (ငြကၠိုေျခးေမာင္းသလိုေမာင္းလို႔ရတယ္ေပါ့)

     အဟမ္းအစက်ပႏ္်ေပာမယ္ႏၡောုနကဟာေၾတမ့လိုကၼေမ့ရင္ေနာကၠေနခ္ာင္းရိုကၼြာၾဟန္းဟႏၷီတဲ့တစၷီထဲရြိတယ္ႏြစၷီရြိရင္ေက္ၥားပလိုကၼယ္ (ငတ္ႀကီးက္လိုကၲာဟယ္)

    ကဲကဲစမယၠ္မရဲ့ဘဝဇာတ္ေၾကာင္းေလးေပါ့သူမ္ားေၾတလိုေရြးေရြးေဝးေဝးေမ်ပာခ္င႓ူးလိုရင္းတိုရြငိးဘဲေပါ့က္မအသကၠ၂၀ႏြစ္ေပါ့ဘာလိူ႔၂၀်ဖစ္ေနလဲဆိုေတာ့ဟိုမအေလၾကာင့္ေက္ာင္းနားထားရလို႔ေပါ့က္မနာမညၠဟႏၷီေကသာသူငယၡ္င္းေၾတေကတာ့ဟႏၷီလိူ႔ဘဲေခၚတယၠ္မကသမိုင္းဒုတိယႏြစၼိေဘၾတေကတာ့က္မ၁၀ႏြစိသမီးမြာကားေမြာက္ၿပီးေသဆံုးၾသားခဲ့တယၼိဘမရြိတစ္ေကာင္ၾကကၵါေပမဲ့မိေဘၾတကတစ္သကၥာထိုင္်ဖုန္းရင္ေတာငၼကုန္ႏိုငၲဲ့စည္းစိမ္ေၾတထားေပးခဲ့တယၠုမၸဏီကိုေတာ့ေဖဖ့ရဲ့အၾတင္းေရးမြူးကထိန္းေပးထားတယိက္မေကတာ့ေက္ာင္းပိတ္ရက္ေၾတမြာၾသားၿပီးရႈပ္ အဲေလမြားလို႔ၾသားၿပီးေလ့လာတယိေပါ့ႏၠော္မမြာသူငယၡ္င္း၂ေယာကိဘဲရြိတယ္သူတို႔ကgay်ေပာရရင္ေၾကးေနတာေပါ့တစ္ေယာကၠေကၾသယ္ေနာကၲစ္ေယာကၠရြိန္းေမာငၠ္မကလားက္မေကတာ့လံုးဝေအ်ဖာင့္ေပါ့ရြင္ဟင္းဟင္း......ရြငၲိူ႔ကိုေပ်ာပရတာနဲ႔အခ္ိႏၠုန္ေတာ့မယ္ဟိုဟာေၾတကလည္းမလာေသးဘူး.....

ေကသြယ္ : ဟန္နီေရ ဟန္နီခ်စ္ဆူံးေလးငါတို႔ လာၿပီေဟ့

ဟန္နီ : မနကိေစာေစာက်က္သေရမရိွေအိာမေနၾကနဲ႔ငါၾကားတယိ

ရိွန္းေမာင္ : ေအိာ မေသာ္ေမာ္ရယ္ၾကားလည္းထူးပါလားငါတို႔ကမၾကားဘူးထင္လို႔ေလ

ေကသြယ္ : ေအးေလေသာက္ေကာင္မကေတာ့ဗိုကိဆာတယ္ဘာရိွလဲ

ဟန္နီ : ေအိာေပလို႔မေတြရယ္ဘယ္ဘဝကငတ္လာၾကတာလဲဟမ်ိဳဖို႔ဘဲလာလာေနာက္ေဖးမွာရိွတယ္

❤️Love is Love❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora