Keti P.O.V.
(necu toliko pisati o Keti, jer je prica o Mimi, pa gledam da je i ne spominjem toliko. Mozda ce se oglasiti jos koji put, ali glavni lik je Mimi)
Ustala sam negde oko podneva i pogledala na Mimin krevet, ali nije bila u njemu.
Otisla sam do kupatila da se istusiram, otisla da doruckujem i baka mi je rekla da je Mimi otisla u setnju, a mene nije htela da budi...Iskoristila sam ovu priliku i pozvala mamu i tatu, kao sto su nam rekli ali juce smo zaboravile.
"Cao mama, kako si, sta radite, jel kuci sve u redu?"
-"Pa Keti, ja tebe treba da pitam kako je tamo i sta radite...Nego kako ste putovale, kako su baka i deka?" rekla je pomalo nostalgicnim glasom.
"Pa sve je u redu, sad sam ustala, Mimi je izasla da proseta, doruckovala sam, baka i deka su dobro.. I tako...Ajde prekidam cucemo se sutra!
-"Ajde cujemo se..Caoo", u tom trenutku sam prekinula i izasla malo na ljuljasku i zadremala..Mimi P.O.V.
Mona i ja smo pricale malo o momcima, zurkama, skoli i desavanjima i u tom trenutku sam se setila Stefana.."A Mona reci mi, gde je Stefan, sta se sa njim desava?" pitala sam je
"Pa nista on se preselio", prekinula sam je "Gde?!" nastavila je "Blizi je tebi, dve kuce od tvoje bake, ali upao je u neko lose drustvo""Pa kako to, a jeste li vas dvoje...z..znas..zaj.." prekinula me je u pola reci "Ne, bre, ali smo najbolji prijatelji".. U tom trenutku neko je pokucao na vrata njene sobe "Napred" rekla je Mona.
Ispred nas se nasao visoki decko blistavo plavih ociju, uredno ocesljane i zalizane kose, u crnim uskim pantalonama, koje su mu djavolski dobro stajale, i belu kosulju koja mu je stajala bas uz telo i ocrtale su mu se plocice.. A misici da ne pominjem, izgleda kao bombica...
Iz mog sna probudio me je meki glas, "Cao, Mona i cao?" zastao je, nije me prepoznao, "Pa to je Mimi",
"Stvarno, nisam te prepoznao" privukao me je sebi u zagrljaj i u nozdrve mi se uvukao dobro poznat miris 'MILLION' oh kako je dobro mirisao, opet sam utonula u san."Pa kako si Mimi, Boze koliko si se promenila, prolepsala" odmahnula sam rukom i blago se iskezila "Cao Stefane, ma nije tacno i dalje sam ona stara Margaret Gray, i nisam u opste lepa"
-"Ma nije tacno" uzvrati mi, "prava si lepotica"
"Hvala" uzvratila sam i kao da su se pojavile varnice..Nastavili smo druzenje i u jednom trenutku mi je zazvonio telefon, "Mimi, gde si"
"Kod mone sam" rakoh joj "Mona je pozvala i tebe dodji ako hoces"
Nadam se da vam se svidja
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Iznenadjenje
Любовные романыMimi i Keti su sestre i otisle su kod bake i deke u Ameriku. Tamo ce sresti svoje prijatelje, jednoj od njih dve desice se neocekivana ljubav, iskusenja... naravno saznacete sta se desava ako procitate pricu do kraja ;)