MERHABA! Ben Zeynep.Ben wattpad okumayı, koreli grupları,kore filmlerini ve koreli METEORları severim :D Ne diyorum ben,direk KORE' nin herşeyini severim diyeyim! Tabii ki bunun dışında anime,minecraft,Legue of Legends ve daha çok birsürü şey severim ;) Aan neyse, Hadi başlayalım :D
NOT: YAZIM KURALLARINA PEK DİKKAT ETMEYEBİLİRİM.SONUÇTA BEN DE ÜŞENGEÇ BİRİYİM as:ADF:s
Yine normal bir gün,sabah sabah zorla okula gidicem filan klasik ortaokullu tribindeyim.Annem gelip beni uyandırcam diye uğraşıyo,bir ton laf ediyor,ve ben yine duymazlıktan gelip onu geçiştiriyorum.En sonunda gelip yine ağzıma etti ve ''okumazsan kendine, sokaklarda sürünürsün!''gibi laflara başladı. En sonunda kafamı yastıktan kaldırmayı başardım.Ama bir sorun vardı,ÇIPLAK AYAKLIYDIM.Şimdi sıçtın zeynep,o sıcacık örtünün altından ayaklarını çıkarırsan bir daha geri dönüşü olmayan yola gircen.Ben yere bakıyorum,daha sabah karanlığında halı motifi incelemeye çalışıyor,sonra ise gözlerim yine karşı duvarımdaki EXO posterine gidiyor ve dikkatimi toplayıp hemen yine gözlerimi o yere dikiyorum.En sonunda annem sabah sabah beni bir güzel haşladı okul kıyafetlerimi üstüme attı.Beni yataktan çekti ve o ılıman iklimdeki ayaklarım buzullara basarmışcasına titredi. Çorap arıyorum yok,dün akşam çıkardığıma da eminim,nerdeler bulamayınca günün ilk lafları ağzımdan döküldü:'ANNE ÇORAPLARIM NERDE?!'
---Dün kirlilerdi diye ATTIM.
Hiç olmadı bu şimdi.Kalk,okul kıyafetlerini giyerken küçük bir savaş yaşa,şimdi de çıplak ayaklarla taa arka odaya gidip çorap mı alcam!?Annem beni hiç tanımamış.
------------------------O------------------------
Sabah sabah annemle kavga ettikten sonra ona yeni çorap getirtmeyi başardım.Saçlarım kısa olduğundan saçlarıma bir sağ bir sol tarak atınca zaten düzeldi.Gözlüğümü aldım,camlarını temizledim ve okul kıyafetimi sevmediğimden onun üstüne de bir gri kazak geçirdim.Annem işe gitti ve ben de birazdan okula gidicem.O yüzden hızlı kahvaltı dediğim nesquik ile kahvaltı ettim.Telefonum şarj olmuştu.Onu ve kulaklığımı alıp botlarımı giydim.Bu gün okula beraber gittiğimiz arkadaşım yoktu.Bu yüzden telefonumdan en sevdiğim kore şarkılarını derlediğim listeyi açtım ve yolda son ses dinledim.(tabbi kulaklıkla :D)Okula girmeden önce kapatıım.Şimdi kabus başlıyor...
Sabah kalktığımdan beri yaşadığım tek güzel şey yolda kore dinleyip tek başıma gezinmekti.Kısacası okul zati beni yedi bitirdi...
EVET ARKADAŞLAR DEVAM EDİCEM :D UMARIM BEĞENİRSİNİZ ÇÜNKÜ İLK DEFA YAZIYORUM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir ergenin günlüğü
Novela JuvenilDİKKAT! bu bir genç kızın günlüğüdür.Neyin kafası bu pardon bir ERGEN demeliydim ;) Kore fan ve biraz de asosyal benin günlüğü . O zaman okurken sırlarımı paylaşmazsan sevinirim ;) Çünkü içinde hem hayal,hem de daha çok düşünce olan bir seri bu...