BÖLÜM *6*: İZMİR FUARINDA PUCCA!

180 3 2
                                    

 MERHABALAR!BU BÖLÜMDE EN SEVDİĞİM KİTAP SERİSİ OLAN 'PUCCA GÜNLÜK' İÇİN NELER ÇEKTİĞİMİ ANLATICAM!UMARIM BEĞENİRSİNİZ!(Ve resimdeki ise birücük pucca'mız :3)

BU GÜN 19 NİSAN.İki haftadır bu günü bekliyordum!En sonunda Pucca İzmir kitap fuarına geliyor!Şu an söylediğime ben bile inanamıyorum ama bu doğru.En sevdiğim kitap yazarı kendisi :3 Pucca günlük beni herzaman güldürmüş,bir taraftan da üzmüştür.Ve bu imza gününe gitmezsem kendime büyük acılar çektiririm.Bu yüzden sabahın sekizinde uyadım ve babamı kaldırdım.Metro ile gideceğimizden bu normal bir saatti.

Kahvaltı hazırlık filan derken,en sonunda çıktık.Metroya bindik.Halkapınar'da aktarma yapıcaktık ki,daha varamadan metro bir durdu!Neymiş,yeni sürücü gelmiş,kullanmayı çok bilmiyomuşmuş bu yüzden öyle durup onun öğrenmesini beklicekmişiz. Welcome to Turkey!Ben geç kalcaz diye korkuyom çünkü saat 1'de.Ya yetişemezsek!Ben böyle düşüncelere dalmışken,bir anda harekete geçtik ve sevinçten hatim indirdim.Fuarın orda indik.Arıyoz filan derken bir saate baktık, on iki buçuk!

Bulmasına bulduk,ama zati biraz geç kalmış gibiydik. Taa dışarıya kadar tıklım tıklımdı.Babam ben burdayım imzalatcaksan imzalat dedi ve köşe biyere geçti.Şimdi yandı çıram!Ben oraya gircem,kitabı imzalatcam,üstüne bir de fotoğraf çekilcez hayallerim FOS.O alana girsem halay çekcem o kadar vahim durum.Yok olmuyo,zati abla,abi,teyze ohoo ben asla ordan sağ çıkamam.Sonra baktım ben burdan ölüp çıkarum leşimi toplarlar,bir baktım imza masasının orda PUCCA!!Oha ölüyom!Benim idolüm tam karşımda!Hemen tablete sarıldım.Allahtan zoom'u iyi ki yaklaştırdım,ve çektim!Artık pucito'nun bende bir resmi var! İmza alamamış olsam da onun üç dört pozu varya bende o da yeter :3

Ben orda çıkyığımda babam keyfi yerinde oturmuş künefe yiyordu.Beni görünce direk maldın mı imza dedi.Doğrusu daha dün akşam bile söylemişti bana orası kalabalık olur,ezerler seni imza alamazsın orda diye.Ama olsun,imkansızlıkları yenmek için varım zaten ben bazen yenemesemde.İçeride olanları anlattım.Sonra yine ben söyledim gibisinden atarlandı.Sonradan büşra küçük'ün de olduğunu öğrendim ama çoktan geç kalmıştım.Biraz dolandık sonra metroya bindik.Ben çektiğim resimleri inceledim durdum.Eve döndüğümüzde zaten hava kararmaya başlamıştı.Annem işten gelince ona da gösterdim ama o da babam ile neredeyse aynı tepki ve sözleri verdi.

Büyük ihtimalle,artık hiç unutmayacağım günlerden biri oldu bu da.Çünkü ne olursa olsun uğraştım vazgeçmedim.Belki emellerime ulaşamadım.AMA SONUÇ OLARAK GÖRSEM DE GÖRMESEM DE İDOLÜM HER ZAMAN PUCCA <3

Bir ergenin günlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin