Merhaba arkadaşlar!Bu aralar sınav haftası olduğundan çok yazamıyorum -.- Ama yine döndüm.Bölümleri bir,iki hafta ara ile yayınlayabilirim bilginize :*
Öf sıktı artık okul -_- Dayanamıyorum sınav, sınav ve tesadüfe bakın yine sınav!(Sıkıldım artık bu hayattan,atıcam kendimi çekyattan :D)Neyse bu aralar 2. sınav notlarım en az 70'e inmesine rağmen yine bana bilgisayarı yasaklayıp şifre koydular,telefonumu kaldırdılar.Şu anda kütüphaneden yazıyorum bilginize :D
Şu 3. sınavlar bitince elveda okul!Merhaba deniz kum güneş!Adios rafımda boş yer kaplıyan ders kitapları ve bazı hiç çözmediğim testler!Bu yaz da,her yaz olduğu gibi yine halamın yanına Dikili'ye kaçıyorum.Bir de üstüne lanet olası kardeşim Efe de yok,onun yerine 3. sınıfa giden kuzenim Nadide (Naduş) olucak.Benim zekam genelde daha çocuksu şeyler bastığından onunla herzaman iyi anlaşıyoruz.Bana bir telefon açması=yarım saat,facebook yada skype'dan görüntülü konuşma=daha hesaplanmadı ama üç veya dört saat gibi :D Bir de şimdi sekizinci sınıfların TEOG olduğu için bize 5 gün tatil! (Asla alınmayın sekize gidenler. Sizin moralinizi bozmak asla amacım değil.) 29-30 Nisan TEOG ve benim doğum günüm 30 NİSAN!!! Biliyorum,ayın sonunda doğdum -_- Benim doğum günüm kutlanıyor,sonraki gün ise babamın sendikası ile işci yürüyüşüne gidiyoz ASFGDAsd Bazen bu tarihte doğdum diye şanslı hissediyorum çünkü belki de işciler gününde babamın sendikasında doğum günüm kutlanabilirdi( babam ve daha büyük amcalarla doğum günü mü?!Kesin intihar :D) bazen ise acaba işciler gününde benim doğum günüm belki daha güzel olurdu diye düşünüyorum ve sonuç olarak hep aynı yere geliyorum.
Şu son birkaç sınavın bitmesini bekliyorum.Eğer bir takdir alsam...Ama birinci dönem aldım(?).O zaman ha gayret 2. dönemi de çıkartırım belki.Çünkü tatilim bir küçücük belgeye bakıyor.Eğer hiçbirşey almassam...İşte o zaman annem ve babam hayatıma kayar.Unutun tatili,evden burnumu çıkarmama izin vermezler.Okul zamanı çözmediğim tüm tesleri bitirtir,üstüne bir de kaynak kitap alırlar!(Allah kimseye kaynak kitap bitirme cezası ile sınamasın Yarabbim!) ve bunları söylerken gayet ciddiyim arkadaşlar.Annem zaten başında anlattığım gibi biraz piskopattır.Ama dediklerini yaparsam beni vezir eder.Bu yüzden tatil için çoooook çalışmalıyım.NE DE OLSA TATİL BENİ BEKLER!
EVET BU BÖLÜM ÇOK UZUN OLMADI.AMA UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR VE 58 OKUYUCUMA TEŞEKKÜRLER!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir ergenin günlüğü
Teen FictionDİKKAT! bu bir genç kızın günlüğüdür.Neyin kafası bu pardon bir ERGEN demeliydim ;) Kore fan ve biraz de asosyal benin günlüğü . O zaman okurken sırlarımı paylaşmazsan sevinirim ;) Çünkü içinde hem hayal,hem de daha çok düşünce olan bir seri bu...