BÖLÜM *7*:TEK BAŞIMA PASTA

197 3 5
                                    

 MERHABALAR ! YENİ BÖLÜM İLE SİZİNLEYİM :3

Bu gün kesinlikle berbattı -_- Türkçe sınavı var zannedip çalıştım fakat fen sınavı olduğunu öğrenince içime indi...Çok da kötü geçmedi derken arkadaşlarımla tartıştıktan sonra yanlışlarımı farkettim ve kesinlikle sıçtım batırdım :D Sonra boş dersde süngerboblu kitap kabımı kestim ve yanyana yapıştırıp halay çeken ekip oluşturdum ASDAd (Çok amaçsız olduğumu biliyorum yüzüme vurmayın :D)

Eve gittiğimde kardeşim özel öğretmeni ile ders çalışıyordu.Özür dileyip odama çekildim.Yatağımı topladım.Dershane öğretmenimi arayıp dersimi 5'e aldırdım.Çünkü yarın sandığım fen sınavını bu gün olduk.Ben de vazgeçtim ve türkçe aldım.Sonra ise Niloya beni ev telefonu ile aradı.Yazık,o da benim gibi fakir :3 (Kontörsüz gençlik :D)Ama sonradan babam geldi.Meğersen işten izin almış.Bana ''Halan ve Nadide geliyor.'' dedi. OHA! Size geçen bölümlerde anlattığım tek kız kuzişkom NADUŞ geliyor! Bu kötü sınavdan sonra gerçekten harika oldu :3 Tabii onların geliceğini öğrenince Niloyanın kütüphaneye gitme isteğini reddetmek zorunda kaldım.Hemen babamdan para aşırıp BİM'e gittim.Bir pasta keki,2 de pasta kreması aldım.Evde de hindistan cevizi ve damla çikolata vardı.Sonuçta güzel karşılama lazım.Eve gittim.Hemen mutfağa geçtim ve hemen bi kase ve 2 paket süt çıkardım.Yazdığı gibi 2 paket krema tozunu boşalttım.Sütünü de ekledim ama şimdi çırpıcı kullanın diyordu.Evde vardı.Ama ben hiç kullanmadım.Çıkardım ama biraz ağırdı.Prize geçirdim.Birkaç kere annem kullanırken izlediğimden tam açtım,kasenin içine düşürdüm ve bangoyu batırdım!Annem ağzıma etçek diyordum ki halamların gelceğini hatırladım.Annem asla misafir varken beni dövmez dedim ve içimden geldiği gibi pastamı yaptım.

Ortaya idare edebilecek bir manzara çıktı.Sonra şunu farkettim.KREMA ÇOK FAZLAYDI.Yarısı kaldı.belki bitiririm umuduyla elime kaşık aldım ki,daha ikinci kaşıktan sonra baydı.Naısl değerlendircem filan derken çilek!Dolapta babamın marketten aldığı çilekler vardı!Hepsini yıkadım,kestim.Ve krema ile boca ettim.Bu fikir aklıma dr.oetker reklamından geldi.(SOĞUK ESPİRİ:pasta yapmak için okul okuyan tek mal dr. oetker XD dövmeyin :D)Dolapa attım.

Kardeşimin öğretmeni gitti.Tabii kardeşim beni bunları yaparken görmediğinden üstüme çullanmadı.O da öğretmeninden sonra parka çıktı.Babam zaten uyuyor,kendimi tek yaşıyan ev hanımları gibi hissetim.Ki benden asla olamaz çünkü üşengeç ve sakarım :D

Yarım saat kırk beş dakika geçti,kapı çaldı.Kesin kardeşim birşey istiyo filan dedim ama merdivenden koşarak çıkanNÂDİDE'YDİ! Hemen içeri geçti,sarıldık...Sonra halamı sordum.''Annem gözlükçüde,sonra gelcek''dedi. Şaka maka,baya kilo almıştı.Heryeri bıngıl bıngıl olmuş.Hemen bana neler getirdiğini gösterdi.Çantası biraz hafifti ama birde boşalttı,aman allahım!Evindeki tüm oyuncakları çantaya tıkmış!Bu ne filan dedim,sadece oynamak için bikaçtane getirdim dedi -.- Hepsine baktık,sonra fikir bulup oyunu başlatıyorduk ki ne zaman gidicekler sormadan geçemedim.''Çok değil,pazar akşamı döncez çünkü okulum var''dedi.Kısacası sadece 2 gün kalıcaklar!Ve benim dershanem var -_- Böyle şansımı eşşekler yesin. Zaten saat olmuş dört.Ben de çantamı hazırladım ve oyun oynadık.Sonra mutfağa yöneldik.Ben de ona yaptığım pastayı gösterdim.Ben dershaneye gitcem,ayakkabılarımı giyerken halam geldi.Onunla da bi sarıldık,öpündük.Neyse iyi oldu,yoksa Nadide evde tek kalıcaktı.

————————————————————————-O————————————————————————

Ben dershaneden geldiğimde babam uyanmış,halamla balkonda çay içiyor,Nadide ise benim Barbie bebeklerim ile oynuyordu.Oysaki çoğunu annem büyüdüm diye atmıştı.Çaktırmadan onu izledim.Kendi oyuncakları ile benim kalanları birleştirip bir oyun kıurmuştu.Bozmadan balkona çıktım.Babamlar ile oturdum.''Yemek yedin mi?'' diye sordu babam.Doğru,pasta o,bu derken unuttum!Ne kahvaltı nede öğle yemeği yememiştim.Babam söylediğinde açlığımı hissetim.

-Ne yicem ben açım da?

+Para veriyim git çiğköfte ye olur mu?

-(Çok cazip ve lezzetli *.* Tabii ki de geri çevirmem!!)Olur !

dedim ve dışarı fırladım.Hemen yan sokağımızdaki çiğköfteci amca beni tanıyordu.Hemen yaptırdım ve yemeye başladım.Eve de eri gitmek istemeyince parka aktım.Bazen arkadaşlarım orda olabiliyor çünkü.Ama bu sefer parkta hiçbiri yoktu.Sadece top oynuyan kardeşim ve arkadaşları vardı.Ona görünmeden bir banka oturdum.İyice sıkılınca kalan parama baktım.Sadece 1 lira vardı.Hemen pehlivanoğlu'ndan 1 liralık sosis yaptırdım.O sırada çiğköftem de bitti.Aldım ve parka kadar elimdeki poşeti salladım.(Şimdi burayı iyi okuyun,çünkü bu gerçek.Ben bizim parktaki kedileri hep bu şekilde çağırıp besliyorum :D)Bir iki kedi beni takip etmeye başladı.Parka bir girdim,anında 20 kedi.Ben bunu hep yaparım.Evde hayvan besleyemediğimden bunu yaparak çok mutlu oluyorum.Banka oturdum direk yanıma atladılar.Bana sürtünmeleri...

————————————————-O—————————————————————

Yine geldim ve üstüm başım tüy olmuştu.Hemen değiştirdim.Geldiğimde herkes uyuyor,halam ise bizi bilgisayara bakıyordu.Pijamalarımı giyinip ben de ranzanın üst yatağına yattım.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir ergenin günlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin