Mason
În urmă cu câțiva ani...
Bat ușor în ușa de lemn care ascunde biroul tatălui meu, iar când aud acea voce autoritară care mă încurajează să intru, apuc clanța și deschid. Mă opresc în prag și îl privesc cum analizează serios un dosar, iar când își ridică privirea obosită din acele foi și mă vede, pune totul deoparte și ia poziția de lider.
— Închide ușa și ia loc pe scaun, îmi spune fără să-mi slăbească privirea.
— Voiai să vorbim?
— Da, oftează. Uite, fiule, care-i treaba... inspiră adânc și se așază mai confortabil pe scaun. Ai deja vârsta de douăzeci și șase de ani și ești destul de matur pentru a decide singur ce vrei să faci cu viața ta.— La ce te referi? Știi că nu-mi plac ocolișurile. Spune-mi direct motivul pentru care m-ai chemat.
— Am aflat că ai o relație cu asistenta mea personală... ridică din sprânceană sugestiv, de câteva luni.
— Nu am avut nevoie să mă ascund de nimeni, îi spun indiferent. Toată lumea din firmă știe de relația noastră. Deci, care-i scopul acestei discuții?
— Sincer, aceasta este o problemă pentru mine. Ar fi mai bine să fii mai discret cu relația voastră și să nu o expui în toate colțurile firmei. Trebuie să ținem cont că locul de muncă nu este o camera de hotel în care să ne împlinim fanteziile. Această firmă este una dintre cele mai renumite din New York și angajații noștri nu ar trebui să fie nevoiți să asiste la scene nepotrivite fără să dorească asta. Ești tânăr și înțeleg că vrei să experimentezi, dar să îți pui iubita să îți facă un oral într-un loc în care angajații noștri merg să se relaxeze fără să iei măsuri de precauție, mi se pare puțin dificil de acceptat. Să nu mai vorbim despre momentul în care mama ta v-a prins făcând sex în camera de ședințe, complet dezbrăcați, cu doar două minute înainte ca alții să intre. A fost o experiență traumatizantă pentru ea și a avut dificultăți în a dormi o săptămână. Sunt obosit de plângerile oamenilor despre comportamentul tău inadecvat. De aceea, vreau ca de acum încolo să-ți controlezi comportamentul la serviciu și dacă nu poți să-ți satisfaci poftele in privat, atunci să-ți iei partenera și să-ți îndeplinești fanteziile în afara locului de muncă.
— Asta e problema? Răbufnesc sarcastic. Angajații s-au plâns că au avut ocazia să vadă cum se comportă un bărbat adevărat? Și referitor la mama, nu poți să-mi spui că este atât de neștiutoare și că acea scenă cu mine este singura pe care a văzut-o vreodată!
— Este o diferență majoră între a privi o scenă cu niște necunoscuți și a vedea propriul tău fiu cum ține o femeie cu cracii în sus și pompează in ea, în timp ce aceasta urlă disperată, ca și cum ar fi tăiată, spune iritat.
Este evident că am depășit limita, dar nu pot să nu adaug:
— Vrei să spui că tu ai avut un comportament exemplar în viața ta și nu ți-ai arătat interesul pentru mama mea în nici un colț al firmei? Chiar ai avut răbdarea să aștepți până acasă în timp ce ea se învârtea ca o pisică în jurul tău? Nu uita că sunt fiul tău și te-am văzut de multe ori privind-o pofticios când trecea prin casă, și după câteva secunde, amândoi dispăreați din peisaj.
— Nu fi impertinent, îmi atrage atenția, încercând săși ascundă zâmbetul. Nu discutăm despre relația mea cu mama ta. Dar pentru a răspunde la curiozitatea ta, nu am avut o comportare exemplară în trecut și am avut momente în care mi-am pierdut controlul în prezența mamei tale. Dar eu o iubeam. Tu o iubești pe Amelia?
— Pe Amelia? Râd. Tată, ea este o femeie ușoară care se culcă cu oricine. Nu aș putea niciodată să dezvolt sentimente pentru o asemenea persoană.
— Atunci de ce ai o relație cu ea?
— Pentru că nu am chef să caut în altă parte ceea cemi oferă ea. Este mereu disponibilă când am chef de distracție și își dă interesul să-mi satisfacă nevoile.
— Atunci, înseamnă că nu te va afecta ceea ce-ți voi spune, răsuflă ușurat. De când am aflat că ai o relație cu această femeie, am stat într-un stres continuu, fiindcă nu știam cum să-ți dau vestea că iubita ta este o vânătoare de averi. Dar observ că știai deja acest aspect și doar te bucuri de niște momente plăcute.
— Unde vrei să ajungi?, mă las moale în scaun și îl privesc curios.
— Înainte să fie cu tine, la câteva săptămâni după ce am angajat-o, a încercat să-mi facă avansuri.
— Ce?! Sar din scaun și îl privesc îngrozit. Mama știe?
— Desigur, răspunde el cu seninătate. Mama ta cunoaște fiecare detaliu despre ceea ce se petrece în această firmă și, firește, orice lucru care mă privește pe mine. Nu am avut niciodată secrete față de ea.
— Și ce a spus? De ce nu ai concediat-o pe acea femeie?
— Oh, băiete, mai ai multe de învățat. Deoarece eu am lăsat loc de discuții și i-am arătat că la următoarea greșeală va fi dată afară din firmă, iar mama ta are încredere în mine și știe că o iubesc prea mult pentru a cădea în ispita, nu văd de ce să concediez o persoană care își face treaba bine.
— Deci, să înțeleg că refuzul tău a făcut-o să se îndrepte atenția asupra mea?
— Eu și mama ta, așa credem. Am ajuns la concluzia că ea țintește averea mea.
— Atunci, hai să vedem cum va reacționa când va afla că nu mai am nici un ban, propun eu, zâmbind malițios.— Ce vrei să faci? se interesează el, confuz.
— Îi voi spune că am renunțat la tot ce am, pentru a fi cu ea.
— Ești sigur?
— Da, tată, ai încredere în mine. Așa vom vedea dacă ea este interesată doar de banii mei sau dacă chiar mă place cum susține ea.
— Atunci, totul depinde de tine. Eu mi-am făcut datoria de tată. Tu decizi ce alegere vei lua.
— Dacă am rezolvat problema, te las să-ți continui treaba, iar eu merg să-i dau vestea cea mare Ameliei. Vorbim mai târziu!
— Du-te, fiule!
— Mason? Ce s-a întâmplat de te-a chemat tatăl tău în birou?Amelia mă întâmpină imediat ce închid ușa în urma mea, așa că îmi pun fața de om supărat și răspund serios:
— M-a pus să aleg între averea familiei și relația cu tine.— Și ce-ai ales? întreabă ea vizibil îngrijorată.
— Pe tine, draga mea! Pot să muncesc și ca vânzător la colț de stradă dacă este nevoie, dar la tine nu pot renunța.
— Bună decizie, dragule, zâmbește ea mândră. Oricum, dacă vor vedea că ne iubim, se vor răzgândi și îți vei primi totul înapoi.
— Ai înțeles greșit, draga mea. Deși am renunțat la tot, nu am intenția să dau înapoi. Acum ai un iubit sărac, dar cum ai spus și tu, dacă ne iubim, nu mai contează altceva.
— Ai dreptate, răspunde încurcată. Acum am ceva urgent de rezolvat. Vorbim mai târziu.
— Desigur, scumpete.
Hai să vedem cât de mult îți place să fii cu un sărăntoc, draga mea! Dacă dragostea ta pentru mine este mai puternică decât atracția pentru averea mea.
CITEȘTI
Iubire La Orizont:V.1- Moștenire cu Scântei- Partea1
RomanceCând Reya Davis a primit o propunere de avansare în cadrul companiei la care lucra de aproximativ o lună, nu știa că șeful ei, Mason Miller, avea să-i transforme viața în infern. Deși îl cunoștea drept cel mai chipeș și mai dorit burlac din New...