Capitolul 1

1.2K 96 14
                                    

Mason
Cu câteva luni în urmă...

Nu credeam că sfatul tatei, de a fi un om serios, dur și să nu le permit celorlalți să-mi cunoască slăbiciunile, mă va ajuta atât de mult. Faptul că rivalii mei nu îmi găsesc punctul slab, mă ajută să devin cel mai bun în acest domeniu și să atrag cât mai mulți colaboratori. Știam că multe persoane au o părere proastă despre mine, că mă cred un arogant și au impresia că-i tratez cu superioritate; dar nu este așa.

Niciodată nu m-am considerat mai bun sau mai important decât cei din jurul meu, dar din păcate, funcția ce o dețin nu-mi permite să fiu slab în fața angajaților. Dacă vreau ca afacerea mea să prospere, trebuie să o conduc cu o mână de fier și să mă impun în fața tuturor.

Tocmai de aceea sunt căutat de foarte multe firme mici și mari ca să colaborăm, drept dovadă fiind faptul că azi am semnat un contract cu deținătorul celei mai mari mine de pietre prețioase și îmi pune la dispoziție materialul cel mai calitativ. Acest succes merită sărbătorit, tocmai de aceea am ieșit în club cu bunii mei prieteni Marko și Karl; să ne distrăm, să cucerim ceva și să ciocnim în cinstea noastră fiindcă merităm. Chiar nu e ușor să conduci o firmă de succes și să te menții mereu printre cei mai buni.

- Mason, ai auzit ce-am spus? Marko mă trezește din reverie cu un pocnet de degete în fața ochilor.

- Ce-ai spus?

- Ești surd? Te-am întrebat dacă te-ai interesat, cum ți-am cerut, despre viața personală a asistentei tale. Are vreo relație?

- Ți-am spus că nu am de gând s-o întreb așa ceva. Nu vreau să creadă că am vreo curiozitate în privința ei și să înceapă să se atașeze de mine ca o pisică în călduri. Nu-mi pasă cu cine se întâlnește ea. Dacă chiar te interesează acest detaliu, întreab-o tu, îl îndemn.

- Ți-am zis frate, că e un fricos și că nu te poți baza pe el! Karl se alătură glumeț și abia-mi stăpânesc impulsul de a-i da o palmă. După faza cu Amelia, fosta asistentă a tatălui său, a început să fugă de orice femeie care pare interesată de el, râde.

- Nu înțeleg de ce o aduci pe acea femeie în discuție, mai ales că ambii știți cât de greu mi-a fost să scap de acea lipitoare. Bine, era destul de experimentată și îmi satisfăcea toate fanteziile, dar asta nu înseamnă că eram atât de disperat încât să accept să-mi împart viața cu o tipă care tot ce-și dorea erau banii mei.

Sincer, am fost atras de frumusețea ei, dar nu i-am purtat niciodată dragoste adevărată. Așa că, atunci când am aflat că încercase să se apropie de tatăl meu, am pus la cale un plan cu acesta și am înșelat-o făcând-o să creadă că eram atât de îndrăgostit de ea încât am renunțat la bani pentru a fi cu ea. Planul a dat rezultatele dorite, pentru că în următoarea săptămână și-a găsit un alt sponsor și s-a căsătorit.

- Venind vorba de ea, Marko se uită stânjenit în jur. V-am mai povestit vreodată despre ce s-a întâmplat în noaptea nunții ei?

- Nu, nu mi-ai mai povestit, răspund serios si sorb o gura de alcool.

- Știți că am fost invitat la acea nuntă, din cauza relației strânse dintre tatăl meu și soțul acesteia. Fiindcă tatăl meu nu a putut ajunge la eveniment, eu am fost cel care i-a ținut locul.

- Și ce s-a întâmplat?

Curiozitatea prietenului nostru e atât de mare încât nu reușește să-și țină prea mult gura închisă. Și culmea, sunt de acord cu el de data asta. Marko ne ține prea mult pe jar cu mica lui povestioară.

- Am ajuns în sfârșit în camera de hotel, am reușit să așez "mortul" care sforăia atât de tare încât pereții se cutremurau, apoi m-am întors să plec.

- Ai plecat? Și ce naiba e atât de interesant în toată ecuația asta? Am crezut că ai cucerit naibii pe cineva și regreți că nu ai încercat o relație cu tipa. Dacă știam că ne povestești cum ai dus un boșorog în camera de hotel în noaptea nunții sale, m-aș fi dus demult să-mi caut o domnișoară înfierbântată. Nu-mi mai pierdeam vremea cu tine.

- Cât de prost ești. Dacă ai asculta până la final, ai înțelege despre ce e vorba. Dar cum tu ești mai rău ca o țață, nu poți să taci și mă întrerupi tot timpul.

- Ascult.

- Când am vrut să plec, ușa era încuiată iar Amelia stătea în lenjerie intimă în fața mea. Se pare că nenorocita ia pus somnifere în băutura soțului ei ca să se distreze cu unul mai tânăr în noaptea nunții, iar eu am fost cel mai prezentabil domn din toată încăperea.

- Te-ai culcat cu ea? Întreb cu umor.

- Îmi pare rău frate, dar da. La început am refuzato, știind că a fost iubita ta. Dar, în momentul în care și-a dat și ultimul articol vestimentar jos și s-a apropiat de mine, în toată splendoarea ei, s-a pus în genunchi în fața mea și a început să-mi desfacă pantalonii..., înghite în sec. Nu am putut să rămân indiferent și am lăsat-o să-și facă talentul cu erecția mea.

- Te-ai limitat doar la un oral? Intervine Karl vizibil interesat.

- Nu chiar. După acel oral senzațional, am luat-o pe sus și am făcut-o să urle de plăcere toată noaptea.

- Cu soțul ei în cameră? întreabă acesta dezgustat.

- De fapt, am futut-o în același pat în care soțul ei dormea, râde. La cât somnifer a băgat în el, nu s-ar fi trezit nici dacă o puneam deasupra lui și o penetram.

- Ești nebun, râd amuzat. Dar de ce nu mi-ai povestit asta încă de atunci?

- Nu am vrut să intervină această aventură în prietenia noastră. Până la urmă a fost iubita ta.

- O iubită pe care am folosit-o în același mod în care ai folosit-o și tu. Nu poți nega că este foarte pricepută în a satisface un bărbat.

- Chiar e bună tipa, mă aprobă zâmbind. Nu te deranjează?

- Chiar deloc. Nu am avut niciodată sentimente pentru ea.

- Ce ușurare!

- A, pe Marko nu te superi că s-a culcat cu fosta ta iubită, intervine Karl revoltat, dar când eu am ieșit cu fosta lui iubită și m-am bucurat de câteva nopți alături de ea, miai bătut obrazul. E corect așa?!

- Nu știam că el și-a dat acordul, îi explic calm. Nu mi se pare normal să ne suflăm iubitele unul celuilalt de sub nas.

- N-aș face niciodată așa ceva! Prefer să rămân singur decât să vă trădez.

- Apropo de asta, mi-ai atras atenția că nu mă implic în nici o relație. Tu de ce nu ți-ai găsit pe nimeni?

- Încă nu am găsit persoana potrivită, ridică din umeri resemnat. Crede-mă, când va apărea femeia care sămi facă bătăile inimii să se oprească în momentul în care apare în fața mea, nu o voi lăsa să-mi scape. Până atunci mă bucur de doamnele care mi se oferă pe tavă. Dar tu, ce ai de spus în apărarea ta? Ai fi dispus să îi acorzi unei femei șansa să te cunoască sau te vei mulțumi mereu cu aventurile de-o noapte?

- Când voi găsi o femeie căreia nu-i pasă de starea mea financiară, promit să-i acord o șansă, rânjesc ironic. Dar, cum nu mai există o astfel de persoană, rămân la viața mea de burlac fără griji și mă bucur de fiecare escapadă în parte. E mult mai ușor așa, fără complicații și dureri de cap!

- La cât de speriat ești, râde amuzat, dacă va apărea acea persoană în fața ta, vei fugi mâncând pământul.

- Daca spui tu! Mă sună Jessica. Această femeie nici măcar în timpul liber nu poate lăsa contractele alea deoparte! Mă duc într-un loc mai retras să văd ce dorește de la mine.



Aștept părerile voastre!😘

Iubire La Orizont:V.1- Moștenire cu Scântei- Partea1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum