Reya
Sunt fericită! Am terminat facultatea cu brio, iar acest lucru merită sărbătorit. Am decis să ies cu prietenele mele în club, cu intenția de a ne bucura de o noapte de distracție și relaxare. În seara asta ne dorim să ne distrăm fără să ne pese de nimic și de nimeni, fiindcă începând de mâine vom începe să ne gândim la viitorul nostru profesional.
Sunt conștientă că această seară poate fi plină de surprize, având în vedere că suntem trei tinere pline de energie, care atrag mereu atenția asupra lor, dar nu ne pasă. Avem dreptul să ne bucurăm de realizarea noastră, după atâția ani de muncă asiduă. Toate trei am luat nota maximă la examene și acest lucru merită sărbătorit. Așadar, cine nu este de acord cu modul nostru de a ne distra, poate să se uite în altă parte.
Chiar dacă fiecare dintre noi am urmat specializări diferite și ne întâlneam doar în pauzele de la facultate, acest lucru nu ne-a împiedicat să rămânem unite și să ne susținem reciproc. Am trecut prin multe provocări împreună, dar neam ajutat întotdeauna una pe cealaltă, creând astfel o legătură puternică între noi. Nu am luat în considerare minciunile celor răutăcioși și invidioși care au încercat să distrugă prietenia noastră. Ne-am alocat mereu timp pentru a discuta despre cele mai neînsemnate lucruri și, atunci când simțeam că nu era ceva în regulă, ne-am așezat la "masa rotundă" și am încercat să lămurim cu calm orice neînțelegere. Astfel, am reușit întotdeauna să înțelegem unde am greșit și să ne cerem scuze, strângându-ne în brațe. Exact ca niște surori.
Când una dintre noi era trista și aproape să renunțe, noi eram acolo s-o susținem. Nu conta că una avea mai mulți bani în timp ce cealaltă nu avea niciun ban în buzunar, am împărțit totul frățește și nu ne-am reproșat niciodată când ne-am ajutat. Am făcut-o pentru că așa am simțit și niciodată nu ne-a părut că facem un sacrificiu pentru una dintre noi, ci neam bucurat când am putut ajuta, ca și cum am fi făcut-o pentru noi.Când ajuți o persoană dragă te simți mândru că ai putut contribui la succesul ei, oricât de mic ar părea acel lucru. Pentru acea persoană, orice gest contează și întotdeauna apreciază intenția ta.
Singura condiție pe care am stabilit-o încă de la începutul relației noastre de prietenie, pentru ca aceasta să dureze o veșnicie, a fost să nu ne certăm din cauza unui bărbat. Dacă una dintre noi are un interes pentru cineva, chiar dacă este cel mai frumos bărbat din lume, trebuie să acceptăm faptul că acesta aparține celeilalte persoane care la remarcat înaintea noastră.Până acum nu am avut astfel de incidente, dar cred că acest pact este unul corect și ne-am respectat întotdeauna promisiunea. Nu ne-am dorit niciodată să distrugem o prietenie atât de puternică din cauza unui bărbat, mai ales că lumea este plină de tot felul de masculi din care poți alege cu ușurință fără a răni persoana dragă din viața noastră. Simplu ca bună ziua.
Revenind la domeniile în care ne dorim să profesăm fiecare dintre noi, știm că va fi o provocare să găsim un job care să se potrivească cu noile noastre calificări. Dar nu ne lăsăm intimidate de această situație.
Sofia, de exemplu. Ea a ales să facă dreptul, în ciuda presiunilor primite din partea mamei sale, care îi dorea să devină model ca verișoara ei. Știu că va întâmpina dificultăți în a-și deschide propriul cabinet de avocatură, dar sunt convinsă că va găsi o cale de mijloc și va face tot posibilul să-și îndeplinească visul indiferent câte obstacole va întâmpina.Sofia este o femeie inteligentă, puternică și determinată care nu se va lăsa intimidată de nimeni sau de nimic. Va lupta pentru visul ei și va reuși să ajute lumea prin rezolvarea cazurilor dificile, exact așa cum își imagina încă din copilărie. Sunt mândră de ea și am încredere că va deveni un avocat de succes.
Revenind la domeniile în care dorim să profesăm fiecare dintre noi, ne va fi destul de greu să găsim un job care să coincidă cu noua noastră calificare.
CITEȘTI
Iubire La Orizont:V.1- Moștenire cu Scântei- Partea1
RomanceCând Reya Davis a primit o propunere de avansare în cadrul companiei la care lucra de aproximativ o lună, nu știa că șeful ei, Mason Miller, avea să-i transforme viața în infern. Deși îl cunoștea drept cel mai chipeș și mai dorit burlac din New...