Stále som nemohla uveriť tomu, čo som si práve teraz uvedomila. Celý čas to nejakým spôsobom tak bolo, ale teraz mi konečne docvaklo, že to tam je.
Charlieho som v tej vete nezaradila medzi priateľov. Naoko to vyznie ako čosi bezvýznamné, niečo podobné chybe v reči, keď človek omylom povie niečo inak ako chcel. Lenže ja som dobre vedela, že v tomto prípade je to inak.
Charlieho som oddelila od skupiny priateľov preto, lebo pre mňa znamenal viac než len priateľa. To, že som si to doteraz neuvedomovala ešte neznamená, že to tak nebolo.
Konečne som vedela, prečo chcem aby mi rozumel a poradil práve on. To vysvetlenie sa zdalo ako čosi úplne jednoduché, ale pritom mi to prišlo ako niečo veľmi zložité.
Konečne som si uvedomila, že ho milujem.Pozrela som sa na Charlieho. Zdalo sa, že nevie čo povedať. Netušila som, či si všimol to čo ja, alebo nie. A zrazu bolo toho toľko čo som chcela povedať, že som si nedokázala vybrať.
,,Na čom záleží tebe?" spýtala som sa napokon. Vzhľadom na to, čo sme riešili predtým to bola úplna hlúposť, ale keďže som si uvedomila toľko vecí, neprišlo mi to tak.
,,Tiež na rodine, na priateľoch..." na okamih sa odmlčal. Čakala som či niečo dopovie, alebo nie. Zrazu som sa bála, že ho nebudem počuť, pretože srdce mi bije príliš nahlas. ,,... a na tebe," dokončil napokon. Zalapala som po dychu. Takže pochopil tú moju vetu! A zdalo sa, že prežíva čosi podobné čo ja. Že ma miluje.
Mala som pocit, že sa vznášam niekde hore na oblakoch a svieti na mňa slnko. A to len vďaka tým čarovným slovám: a na tebe. Zvláštne, že tri slová dokázali tak veľa.
Ďalšie úvahy mi hlavou nepreleteli. Nevšimla som si, kedy sa ku mne Charlie začal nakláňať. To, že je tak blízko som si uvedomila až vtedy keď ma pobozkal.
Ak som sa vtedy vznášala na oblakoch, teraz som bola niekde vo vesmíre.
Keď sme sa napokon od seba odtiahli, ani jeden z nás neprehovoril. Nebolo treba a navyše ani jeden z nás nechcel zrušiť čaro tejto chvíle.
~~~
Hi! V tento deň aj ďalšia kapitola, pretože úzko nadväzuje na tú predošlú.
Bohužiaľ, tí čo ste shipovali Aldena a Hope, tento ship nebol zrealizovaný. Tí čo ste shipovali Hope a Charlieho, ste zrejme šťastní.
Takže, čo hovoríte na Charlieho a Hope?
Sophie
YOU ARE READING
Hufflepuff ✔️
FanfictionHope je obyčajné dievča, alebo si to aspoň myslela, kým neprišiel zvláštny list z Rokfortu, ktorý prezradil, že je v skutočnosti čarodejnica. A ako to vlastne s našou Hope pokračovalo ďalej? Rozumie sa samo sebou, že sa dostala do jednej z fakúlt...