2. Nymphadora Tonksová

226 28 7
                                    

,,BIFĽOMOR!"
Nadšene som zoskočila zo stolčeka a ponáhľala som sa k bifľomorskému stolu.

Obzerala som si všetkých pri stoloch, keď triediaci klobúk do Bifľomoru zaradil aj Nymphadoru Tonksovú.
Pri svojom mene sa Nymphadora zamračila a potriasla hlavou s blond vlasmi.

Prisadla si ku mne a povedala:
,,Ahoj, ja som Tonksová. Ako sa voláš ty? "
,,Ja som Hope, Nympha..."
Začala som no zasekla som sa uprostred slova, pretože Nyphadorine vlasy sčerveneli a ja som od údivu stíchla.
,,Ako..." chcela som sa spýtať, ale Nymphadora ma prerušila.
,,Som metaformág. Ale prosím nehovor mi Nyphadora, ale Dora alebo Tonksová."
Prikývla som. ,,Mňa môžeš volať ako chceš, je mi to jedno," usmiala som sa.
,,Aj kačací zobák?" uškrnula sa.
,,Čože? Nie! Ako ťa to napadlo?" šokovane som sa spýtala.
,,Bola to prvá blbosť, čo mi zišla na um," pokrčila plecami s úsmevom na tvári. Bolo mi jasné, že s Dorou si ešte užijem kopu zábavy.

Po hostine nás prefekti odviedli do klubovní. Naša bola nádherná, ale veľmi detailne som si ju neobzerala. Bola som totiž strašne unavená.

Izbu som mala s Tonksovou a ešte s ďalšími troma dievčatami.

S Dorou sme boli unavené na ďalšie rozhovory, a tak sme si iba ľahli do postelí a hneď zaspali. Snívali sa mi rôzne bláznivé sny, ale čo presne obsahovali vám povedať neviem, pretože si ich nepamätám.

~~~

Hi!
Nová kapitola je na svete a objavila sa nám druhá postava; Tonksová!
Čo na to hovoríte?
Btw, som rada, že toľko ľudí začalo príbeh čítať akonáhle vyšiel 😍❤️

Sophie

Hufflepuff ✔️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt