8. Stromostrážca

122 20 8
                                    

Šiesty ročník sa začal sľubne. Všetko mi už prišlo tak úžasne jednoduché (pravda, okrem niektorých úloh z elixírov). Obľúbila som si aj Starostlivosť o zázračné tvory.

Nanešťastie sme však raz mali nakresliť stromostrážcu. Vyzerá to ako jednoduchá úloha, ale opak je pravdou.

Ten môj stromostrážca ma neustále štuchá a smeje sa mi. Príšerne ma to vytáča.

Poobzerala som sa naokolo. Aj moji spolužiaci mali problém podobne ako ja. Málokomu stromostrážca pekne pózoval.
Jedine Charlieho stromostrážca stál pekne aby ho mohol nakresliť. Nerobil žiadne protivné grimasy, ani nevyplazoval jazyk.

Charlie sa obzrel a pousmial sa keď videl ako ma môj stromostrážca práve ťahá za vlasy. Rýchlo ho odstrčím, pretože to práve začalo bolieť.

Hodina Starostlivosti o zázračné tvory, alebo hodina utrpenia, sa práve skončila.
Spokojná som išla na ďalšiu hodinu. Zrazu som však zbadala Aldena ako ide oproti mne. Dnes som skutočne nemala náladu stretnúť ho.

Rýchlo som dobehla Charlieho a povedala som mu: ,,Tebe to s tým stromostrážcom išlo najlepšie. Ten môj neustále robil zle a smial sa mi."
,,Všimol som si. Bol pekne otravný."
,,To mi hovor," zasmiala som sa. ,,Kde chceš pracovať keď odídeš zo školy?" spýtala som sa aby nenastalo trápne ticho.

,,Rozmýšľal som nad drakmi v Rumunsku."

To už sme prešli okolo Aldena a nemôžem vám bohužiaľ povedať ako sa tváril, keďže som sa snažila nevšímať si ho.

~~~

Ahoj! Nová kapitola. Vyzerá to tak, že Hope sa začína kamarátiť s Charliem. Čo na to hovoríte?

Sophie

Hufflepuff ✔️Where stories live. Discover now