Dni ubiehali pomaly. Väčšinu času som trávila doma, ale často som niekam išla aj s Charliem. Jeden z týchto dní sa zdal celkom všedný.
Večer som sa išla s Charliem prejsť po tmavých uliciach osvetlených iba pouličnými lampami. Tento čas som milovala. Keď som bola vonku iba s Charliem.
Tento večer sa však líšil od všetkých predošlých, hoci som to spočiatku ani len netušila. Cez deň som pomáhala mame s veľkým letným upratovaním a bola som veľmi unavená. Teda je celkom pochopiteľné, že som si nevšimla Charlieho roztržitý výraz. Inokedy by mi to neušlo.
Zrazu Charlie zastal. Prekvapene som zastala tiež. Chvíľu bolo ticho a potom sa do ticha ozval Charlie. A to čo povedal, ma celkom prebralo. Odrazu som vnímala každučký detail jeho tváre, každé slovo, ktoré vyslovil.
Nemyslela som si, že to budem počuť tak skoro. Vlastne som nikdy neuvažovala nad tým, kedy to počuť budem. A teraz som to zrazu počula. Charlie ma požiadal o ruku.
Na moment som nebola schopná nič povedať a pre Charlieho to bola najhoršia chvíľa v živote, ako sa mi neskôr zdôveril. Bál sa, že poviem nie, ale ja som myslela iba na jediné slovo. V hlave mi vybuchli ohňostroje a celé moje Ja kričalo áno.
Potom som to konečne zvládla vysloviť. Bolo to potichu, ale Charlie ma našťastie počul. Od radosti som úplne zmeravela a mala som pocit, že nič viac nebudem schopná povedať. Našťastie ani nebolo treba.
Neviem ako dlho sme stáli v objatí na ulici osvetlenej iba pouličnými lampami, ale vtedy pre mňa čas nebol ani trochu podstatný.
Napokon sme sa vrátili. Ja som mala na ruke prsteň, na tvári úsmev a v hlave oslavné ohňostroje. Bol by teda zázrak, keby si to mama nevšimla.
Akonáhle ma zbadala, hneď vedela, že sa čosi stalo a začala sa ma vypytovať. Nechala som ju, nech povie všetky otázky čo ju napadli a potom som jej na všetky odpovedala. Trvalo to trochu dlhšie než by obyčajne malo, pretože som sa niekedy na okamih odmlčala a zasnívala som sa. Nakoniec sa mama ale dozvedela všetky podrobnosti. A hneď na to sa ich dozvedel aj otec, lebo hneď ako prišiel domov z práce, mama ho prekvapila touto jedinečnou novinkou.
~~~
Hello! Taaakže, Hope sa nám ide vydávať za Charlieho. Čo na to hovoríte?
Btw, už iba jedna kapitola a máme tu koniec.Soph
BINABASA MO ANG
Hufflepuff ✔️
FanfictionHope je obyčajné dievča, alebo si to aspoň myslela, kým neprišiel zvláštny list z Rokfortu, ktorý prezradil, že je v skutočnosti čarodejnica. A ako to vlastne s našou Hope pokračovalo ďalej? Rozumie sa samo sebou, že sa dostala do jednej z fakúlt...