V treťom ročníku všetko pokračovalo normálne, takže mi hádam odpustíte, že ho neopíšem podrobne. Prihlásila som sa na staroveké runy aj s Bryceom.
Tonksovú a Aldena moc nefascinovali, prihlásili sa na veštenie, čo som zas nevedela pochopiť ja. Koho baví neustále dívanie sa do sklenej gule?Štvrtý ročník prebehol podobne ako tretí. Návštevy v Rokville som si obľúbila, s Dorou sme vždy zašli do obchodu u Zonka a Troch metiel na ďatelinové pivo. Alden zostal na poste strážcu a v metlobale sa mu darilo. No Charliemu Weasleymu to išlo lepšie, to som si nemohla nevšimnúť.
S Charliem som mala Starostlivosť o zázračné tvory a musela som uznať, že ten predmet mu ide rovnako dobre ako metlobal.
V piatom ročníku ma čakali VČÚ. Keď sme sa na ne začali pripravovať, oznámili nám, že sa koná ďalší výlet do Rokvillu.
Tešila som sa naň ako vždy, no keď za mnou jedno popoludnie prišla Dora a povedala: ,,Alden sa ma spýtal, či by som nešla do Rokvillu s ním, takže tentoraz s tebou nepôjdem," takmer som nedokázala zakryť sklamanie.
,,Eh, nie nevadí, kľudne choď," povedala som jej a silene som sa usmiala, aj keď mi do smiechu vôbec nebolo.V to ráno ako všetci odišli do Rokvillu som si vzala učebnice a vyšla som sa učiť von.
Nemala som náladu ísť do Rokvillu.
Nechcela som si to priznať, ale bolo tomu tak, že som sa do Aldena zamilovala. Lenže on sa očividne zamiloval do Dory. Nežiarlila som na Tonksovú, ale šťastná som taktiež nebola. Preto som po prvý raz nemala náladu ísť do Rokvillu.Po tvári mi stiekla slza. Utrela som si ju. Stisla som viečka k sebe, aby mi po tvári nezačali stekať slané potôčiky. Keď som ich otvorila, asi tak polhodinu som civela do prázdna a učebnica zostala otvorená na mojich kolenách bez toho, aby som sa do nej čo i len raz pozrela.
Keď sa Tonksová s Aldenom vrátili z Rokvillu, našli ma sedieť v kresle a učiť sa.
Opakovala som si Dejiny mágie a transfiguráciu.
Povedala som si, že keď nemôžem mať Aldena, tak budem mať aspoň dobré známky z VČÚ.Tí dvaja boli vysmiaty ako slniečka, ale ja som s nimi to šťastie nezdieľala.
Živo sa rozprávali, a tak som so slovami že som unavená odtiaľ vypadla. Nikdy som nemala rada predstieranie a tiež mi to išlo mizerne.
Ľahla som si do postele a hneď som zaspala. Po všetkom tom emočnom vypätí, čo som dnes zažila, to nebolo žiadnym prekvapením.~~~
Ahojky! Nová kapitolka. Trochu som popreskakovala nejaké tie roky. Čo si myslíte o Hopinom zamilovaní do Aldena? Priznajte sa, kto z vás už začal shipovať Aldena a Hope?
Soph
YOU ARE READING
Hufflepuff ✔️
FanfictionHope je obyčajné dievča, alebo si to aspoň myslela, kým neprišiel zvláštny list z Rokfortu, ktorý prezradil, že je v skutočnosti čarodejnica. A ako to vlastne s našou Hope pokračovalo ďalej? Rozumie sa samo sebou, že sa dostala do jednej z fakúlt...