13. Narodeniny

96 15 5
                                    

Moja mama mala narodeniny v lete. Aj toto leto, keď konečne bolo dvadsiateho augusta, mala zas o rok viac. Vždy som mame dala darček v noci na posteľ, aby si ho tam ráno našla.

Ráno som sa zobudila na mamin krik. Okamžite som stála v pozore.
Prečo pre Merlina... Ach jaj. V tom okamihu mi došlo, čo sa stalo.

Tento rok som pre mamu pripravila špeciálne prekvapenie. Na narodeniny som jej po prvý raz darovala čosi živé. Dobre, nie po prvý raz. Keď som mala päť rokov, ako darček som jej zo záhrady doniesla dážďovku, ktorú som našla v jej kvetinovom záhone. Aj vtedy spustila krik. Malo mi dôjsť, že sa to zopakuje.

Mame som teraz nedala dážďovku, ale chumáčika.
Pre vysvetlenie: Je to tvor, ktorý sa preslávil tým, ako svojím dlhým jazykom nahrádza vysávač. Zje všetok odpad v dome.
Kúpila som ho mame, aby mala spoločnosť, keď som v škole. Ale možno som jej radšej mala kúpiť mačku.

Vbehla som do jej spálne, kde sa už na toho tvora s hrôzou pozeral aj otec.
Musela som sa rozosmiať. Boli vážne komickí.

,,Mami, to je darček odo mňa. Kúpila som ti ho, aby si mala spoločnosť  keď budem na Rokforte a ocino preč. Nie je nijako nebezpečný," povedala som akonáhle som sa konečne prestala smiať.

Mama sa prestala vystrašene tváriť a dokonca podišla k posteli a nastavila ruky, do ktorých jej potom chumáčik vliezol.
,,Bude sa volať Fialka," povedala a s úsmevom na tvári si sadla na posteľ. Keď si otvárala ostatné darčeky, Fialka jej sedela na kolenách.

~~~


Hello! Čo vy, chceli by ste dostať na narodeniny chumáčika? Ako sa vám páčila dnešná kapitola?
Teším sa na odpovede ^^

Soph

Hufflepuff ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang