@izlemgökçe: Günaydııın baterist.
@izlemgökçe: dün çok önemli bir işim çıkınca aniden gitmem gerekti kusura bakma.
@izlemgökçe: gerçi niye kusura bakasın ki? Ünlü olan sensin, sana yazıp mesajıma cevap vermeni bekleyense benim.
@izlemgökçe: bu arada dün attığım fotoğrafı yeni gördüm, baya havalı çıkmışsınız.
@çağlarbaler: Sana da günaydın.
@çağlarbaler: Şu Azra meselesine mi gelsek?
@çağlarbaler: Azra ile ilgili ne biliyorsun? Ve dün söylemek üzere olduğun şey neydi?
@çağlarbaler: Yani biz Azra ile ne?
@izlemgökçe: Boşver önemli bir şey değildi zaten.
@çağlarbaler: Sen söyle, önemli olup olmadığına sonra karar veririz.
@çağlarbaler: O yüzden tekrar soruyorum Azra ile ilgili ne biliyorsun?
@izlemgökçe: Madem bu kadar merak ediyorsun,
@izlemgökçe: Söyleyeyim bende.
@izlemgökçe: Azranın gruptan ayrılmasının ve yurtdışına gitmesinin sebebi kavga etmeniz, anlaşamamanız ya da gruptan biriyle güya sevgili olup ayrılması ve bunun üstüne aynı grupta olamayacakları için çıkması değil.
@izlemgökçe: Yani kısacası Azranın hasta olduğunu ve bu yüzden tedavi olmak için yurtdışına çıktığını biliyorum.
@çağlarbaler: Bu doğru değil.
@çağlarbaler: Nerenden uydurdun bunu bilmiyorum ama saçma sapan konuşmayı bırak hemen.
@izlemgökçe: İkimizde neyin doğru olduğunu biliyoruz Çağlar
@izlemgökçe: Sorgun bittiyse ben gidiyorum?
@çağlarbaler: Nerden öğrendin?
@çağlarbaler: Kimden nasıl öğrenmiş olabilirsin? Ailesi ve biz dışında bunu kimse bilmiyor.
@izlemgökçe: Sorgum bitmemiş sanırım?
@çağlarbaler: Nasıl öğrendiğini anlatmalısın İzlem.
@izlemgökçe: Pekala, çok merak ediyorsun belli ki.
@izlemgökçe: Azranın babasının da şirketi varmış. Babamlar bir iş için ortaklık yapacaktı ve bunu şerefine bir akşam yemeği organize etmişlerdi iki aile arasında.
@izlemgökçe: O gün babamlar akşam yemeğinden erken döndüklerinde bende merak edip niye erken geldiniz diye sormuştum. Akın Bey'in kızının hastanede olduğunu ve durumunun kötüleştiğini bu nedenle gitmeleri gerektiği için yemeğin erken bittiğini öğrendiğimde kızlarını merak etmiştim.
@izlemgökçe: Akın Bey'in ailesini araştırdığımda da kızlarının Azra olduğunu öğrendim. Tek kızları da Azra olduğu için durumu kötü olan başka biri olamazdı. Ama Azra hakkında yazan tek şey gittiği restoranda bayılmasıydı. Bayıldığı günün sabahında ise gruptan ayrıldığı haberi sosyal medyayı sarsınca herkes üzüntüden ve linçlerden dolayı bayıldığını sanmıştı. Ama biraz araştırma ve bilgi ile Azranın geçirdiği bir kaza sonucu hastanede tedavi gördüğünü ve durumu kötüleştiği için yurtdışındaki bir hastaneye sevkedileceğini bu yüzden de gruptan ayrıldığını öğrendim.
@izlemgökçe: Bütün olay bu yani.
@çağlarbaler: Bu kadar fazla bilgiyi sosyal medyadan bulman imkansız. İnternette geçirdiği kaza ile ilgili tek bir bilgi bile yok.
@izlemgökçe: İnternetten öğrendiğimi kim söyledi?
@çağlarbaler: Nasıl araştırdın ve bilgi topladın o zaman?
@izlemgökçe: Azrayı ziyarete gittim.
@izlemgökçe: Babalarımız artık ortaktı ve bende bu haberi duyguktan sonra geçmiş olsuna gitmek istedim. Sonuçta durumunu öğrendikten sonra geçmiş olsun dememek ayıp olur.
@çağlarbaler: Bunu birine söyledin mi? Eğer söylediysen senin için hiç iyi olmaz baştan söyleyeyim İzlem.
@çağlarbaler: Kendine bir avukat tutsan iyi olur.
@izlemgökçe: Ne saçmalıyorsum sen Çağlar? Yaklaşık 1 aydır bu durumu biliyorum sence birine söylesem şu zamana kadar duyulmaz mıydı?
@izlemgökçe: Ayrıca avukat tutmak mı?
@izlemgökçe: ahahahah
@izlemgökçe: AZRANIN YANINA GİTTİM DİYORUM. SENCE AZRA BANA BU DURUMU KİMSENİN BİLMESİNİ İSTEMEDİĞİNİ SÖYLEMEMİŞ MİDİR?
@izlemgökçe: Siz ünlüler niye böylesiniz?
@izlemgökçe: Hakkınızda gizli bir şey öğrenince hemen yayacağımız fikrini size kim verdi?
@izlemgökçe: Neyse.
@izlemgökçe: Merak ettiğin daha fazla bir şey yoksa ben cidden gidiyorum, iyice sinirlenmeye başladım çünkü
@izlemgökçe: Aaaa ama dur,
@izlemgökçe: Gitmeden bir tavsiye vereyim sana.
@izlemgökçe: Bir daha karşındakinin nasıl biri olduğunu bilmeden ona yükselme hemen.
@izlemgökçe: Yoksa böyle kalakalırsın benden söylemesi.
@izlemgökçe: Bunu da bir dost tavsiyesi olarak düşünebilirsin.
Bölüm sonu.
Merhabalar!
Ve
Yeni bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| SENİ BULDUM YA | *düzenleniyor*
Teen Fiction"Kokun oksijenim olmuş, sen bana nefes alma diyorsun." |bölümler düzenlemeye alındığı için en baştan yavaş yavaş gelmektedir. Düzenlemeye bittiğinde kitap kaldığı yerden devam edecektir.|