3

30 3 0
                                    

@çağlarbaler: Tavsiyeni düşündüm atarlı kız.

@çağlarbaler: Ve sanırım ünlüler hakkındaki düşüncen konusunda haklısın.

@çağlarbaler: Ama şu noktaya parmak basmadan geçemeyeceğim.

@çağlarbaler: Ben kendimi bu durumun dışında tutuyorum çünkü kimsenin bildiği bir bilgiyi hemen yayacağı fikrini öne sürmedim ya da bu fikre katılmadım.

@çağlarbaler: Ve bence neden öyle bir tepki verdiğimi durumun ciddiyetinden anlamışsındır.

@çağlarbaler: Neyse.

@çağlarbaler: Bu açıklamalardan sonra da hala hakkımda aynı şeyleri düşünüyorsan saygı duyarım.

@çağlarbaler: Hadi eyvallah.

@izlemgökçe: Dün söylediklerim hakkında özür dilemeyeceğim ya da kusura bakma demeyeceğim çünkü haksız olduğumu düşünmüyorum.

@izlemgökçe: Sadece dün sinirli bir anımda sen bu şekilde saçma sapan konuşunca ben de kendimi tutamayıp biraz fazla yükseldim.

@izlemgökçe: Ama günün sonunda anlaşabildiysek benim için bir sorun yok baterist.

@çağlarbaler: Günün sonunda gerçekten anlaşabildiysek benim için de bir sorun yok atarlı kız.

@izlemgökçe: Şu atarlı kız ismine daha fazla alışmadan bence ismimi kullanmaya başla baterist.

@izlemgökçe: İsmim İzlem memnun oldum.

@çağlarbaler: Ben de Çağlar. Memnun oldum ATARLI KIZ.

@izlemgökçe: Bak yaa!!!

@izlemgökçe: Birazdan gerçekten atarlı moduma geçicem görüceksin baterist.

@çağlarbaler: Geç bakalım.

@izlemgökçe: Senin için hiç iyi olmaz baterist.

@izlemgökçe: Neyse neyse, seni bulmuşken kaçırmadan bir şey soracağım.

@çağlarbaler: Solist almayı düşünmüyoruz atarlı kız.

@izlemgökçe: dırırıımm

@izlemgökçe: Onu sormayacaktım ama yinede bu haberi duymak üzdü.

@izlemgökçe:

(Fotoğraflardaki kişiler temsilidir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Fotoğraflardaki kişiler temsilidir. Saç rengi vs. Aynı değildir.)

@izlemgökçe:

(Fotoğraflardaki kişiler temsilidir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Fotoğraflardaki kişiler temsilidir. Saç rengi vs. Aynı değildir.)

@izlemgökçe: Şu anda bunu yaşıyor olmamız çok saçma fakat durum eşitlendiği için bir kişiye daha sormak zorundaydım.

@izlemgökçe: ben de seni seçtim pikaçu.

@izlemgökçe: o yüzden şimdi lütfen söyle, 1 mi 2 mi?

@izlemgökçe: hangi fotoğrafı öne koymalıyım? Profil düzeni benim için çok önemli de.

@izlemgökçe: Eğer ikinci fotoğrafı seçersen seni kalbime etiketleyip öyle atayım da azıcık olay olsun hayatımda.

@çağlarbaler: Köprücük kemiklerin güzelmiş.

@izlemgökçe: Şok! Şok! Şok! Çağlar Baler çapkın çıktı!!!

@çağlarbaler: Ahahahah

@çağlarbaler: Seçtim,

@çağlarbaler: 1. fotoğraf önde olsun.

@izlemgökçe: gerçekten de 5 dakika boyunca fotoğrafları incelemedin değil mi baterist?

@çağlarbaler: bilemiyorum.

@izlemgökçe: 2. bir şok geliyor!!

@izlemgökçe: Neyse,

@izlemgökçe: ben hemen fikrim değişmeden atıp geleyim.

@çağlarbaler: Atıp gel bakalım.

Bölüm sonu.

Merhabalar.

Nasıl gidiyor sizce? Bol bol yorumlarınızı bekliyorum.

Yeni bölümde görüşmek üzere^^

| SENİ BULDUM YA | *düzenleniyor*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin