3|Play

558 83 51
                                    



Bol yorum istiyorm:3
Keyifli okumalarr

Bol yorum istiyorm:3Keyifli okumalarr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


The nbhd,say my name
3|Play

İyi bir gözlemciydim.

Ve bir buçuk hafta boyuncaki gözlemlerime dayanarak diyebileceğim nihai şey onun kesinlikle 'flörtöz' falan olduğuydu.

Beyaz,tülden gömleği ve bacaklarını sıkıca saran saten pantolonuyla,bedenini açık büfe gibi çoktan insanlara sergilemeye başlamıştı. Uçlarını kızıl yaptığı tutamları,yine benim yaptığım makyajı,dudağına yedirdiğim ruju ve özenle seçtiğim kıyafetleriyle kendini nasıl sunduğunu izliyordum. Kusursuz duruyordu. Etrafı çıplak dansçılarla çevrili yerde, en önde dans ederken onu izleyen adamlara eğilip gülüşüyordu.

Onları öpüyordu.

Buna bizzat şahit olmak hala tuhaftı işte ve bu tür manzaralar gördüğümde bakışlarımı kaçırıp önüme dönmek, elimdeki içki bardağıyla oynamaktan başka bir şey yapmıyordum.

Bunu fark eden Chris ise vakit kaybetmeden elime yeniden aynı işi tutuşturmuştu.

Hapları bardağın altıyla eziyor,toz haline getirip kenara istifliyordum. En köşedeki koltuktaydım ve barmen,arada bir gelip beni kontrol ediyordu. Kaç dakika geçmişti emin değildim fakat tüm işimi bitirip Chris'e baktığımda, son tazelediği bardak sonrası yanıma gelmişti. "Aferin lan sana.."dedi mırıltıyla. Memnun gözüküyordu. Elini saçlarıma atıp karıştırdığında gülerek uzaklaştım. "Bu maaşına ekstra bahşiş getirecek ama çok da bir şey bekleme yani!" Takılmasıyla omuzlarımı silkerken koşturarak kasaya gidişini ve para alışını izledim. Bahşiş dediği miktar bile..

Kitapçıda aldığım paranın yarısından fazlaydı.

"Al bakalım."

Masanın altından uzattığı zarfı hafifçe eğilip almıştım. Ortam öylesine kalabalıktı ki silah alış verişi bile inanılmaz kolay yapılıyordu burada. Chris de işlerini genelde tezgah altından yürütmeyi tercih ederdi o yüzden. Zarfı kontrol ettiğim sırada Chris'in sesini duydum. "Tamam mıdır?" Demişti ve dudaklarım büzülürken zarfı kapatıp ceketimin iç cebine koymuştum. "Bir de shot versen, tam olur bence?" Kaşları havalandı. Gamzeleri çıkacak raddede sırıttığında çoktan bardağı çıkarıp önüme ittirmişti. "Lafı bile olmaz da yerinde olsam..bu gece pek de sarhoş olmazdım." Başımı salladım sorarcasına. "Neden ki?" Demiştim ve o daha da fazla gülümsemişti. "Hwang'ın seninle bazı planları var-öhöm!" Karşısına kayan gözleri irileşirken merakla aynı yere çevirmiştim başımı. Hyun,yaklaşıyordu.

Dağılmış rujuyla yaklaşıyordu hem de.

Önüme hızla döndüm ve Chris'in tavsiyesini kulak arkası edip shotı saniyeler içinde attım. Gün içindeki gerginliğimi de alacağını düşünmüştüm sadece. Az da olsa işe yarayabilirdi.."Eğer yumurtalıklarım olsaydı...bir kadından daha fazla kez hamile kalabilirdim biliyor musunuz?" Hyun saniyeler içinde nefes nefese masaya yaslanmış,dirseklerini yüzeye koyup saçlarını karıştırmıştı. Feci Terlemiş duruyordu. Chris gözlerini irileştirdi. "Ona ne şüphe...işte bu yüzden tanrı seni yumurtalıksız yarattı dostum!"

Softcore | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin