𝘾𝙖𝙥 19. 𝙀𝙪𝙧𝙤𝙥𝙖

45 6 4
                                    

𝘋𝘰𝘶𝘢 𝘻𝘪𝘭𝘦 𝘮𝘢𝘪 𝘵𝘢𝘳𝘻𝘪𝘶, 𝘴𝘦𝘢𝘳𝘢 𝘰𝘳𝘢 19:23 𝘥𝘦 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦.
𝘡𝘰𝘦𝘪 𝘦𝘳𝘢 𝘵𝘳𝘦𝘢𝘻𝘢 𝘴𝘪 𝘴𝘦 𝘻𝘰𝘢𝘤𝘢 𝘤𝘶 𝘧𝘢𝘵𝘢 𝘭𝘶𝘪, 𝘤𝘶 𝘱𝘢𝘳𝘶𝘭, 𝘤𝘶 𝘣𝘶𝘻𝘦𝘭𝘦 , 𝘤𝘶 𝘶𝘳𝘦𝘤𝘩𝘪𝘭𝘦 ,𝘤𝘢𝘯𝘵𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘦 𝘢𝘭𝘦 𝘦𝘪.

𝘿𝙖𝙢: 𝙕..𝙕𝙤𝙚𝙞?

𝘚𝘱𝘶𝘯𝘦 𝘥𝘦𝘴𝘤𝘩𝘪𝘻𝘢𝘯𝘥𝘶𝘴𝘪 𝘰𝘤𝘩𝘪, 𝘤𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘪𝘵𝘪𝘤𝘢𝘯𝘪𝘢 𝘪𝘭 𝘮𝘶𝘴𝘤𝘢 𝘥𝘦 𝘰𝘤𝘩𝘪.

𝙕𝙤𝙚𝙞: 𝘿𝙖𝙢 𝘿𝙖𝙢!😃🥺🥰

𝘚𝘦 𝘢𝘨𝘢𝘵𝘢 𝘥𝘦 𝘨𝘢𝘵𝘢𝘶𝘭 𝘭𝘶𝘪, 𝘭𝘶𝘢𝘯𝘥𝘶𝘭 𝘪𝘯 𝘣𝘳𝘢𝘵𝘦 𝘧𝘦𝘳𝘪𝘤𝘪𝘵𝘢.

𝘿𝙖𝙢 𝘿𝙖𝙢!

𝘐𝘯𝘤𝘦𝘱𝘦 𝘴𝘢-𝘭 𝘱𝘶𝘱𝘦 𝘱𝘦 𝘵𝘰𝘢𝘵𝘢 𝘧𝘢𝘵𝘢.

𝘿𝙖𝙢: 𝙨𝙞 𝙢𝙞-𝙚 𝙢𝙞-𝙖 𝙛𝙤𝙨𝙩 𝙙𝙤𝙧 𝙙𝙚 𝙩𝙞𝙣𝙚, 𝙖𝙪.

𝘚𝘦 𝘳𝘪𝘥𝘪𝘤𝘢 𝘪𝘯𝘤𝘦𝘵 𝘪𝘯 𝘧𝘶𝘯𝘥 , 𝘶𝘪𝘵𝘢𝘯𝘥𝘶𝘴𝘦 𝘭𝘢 𝘳𝘢𝘯𝘢 𝘴𝘢 ,𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘤𝘶𝘮 𝘪𝘪 𝘪𝘦𝘴𝘵𝘦 𝘣𝘢𝘯𝘥𝘢𝘫𝘢𝘵𝘢 , 𝘮𝘢𝘯𝘢 𝘭𝘢 𝘧𝘦𝘭.

𝘿𝙖𝙢: 𝙖𝙪! 𝙃𝙖𝙞𝙙𝙚 𝙞𝙣𝙜𝙚𝙧𝙖𝙨 𝙨𝙖 𝙢𝙚𝙧𝙜𝙚𝙢, 𝙖𝙢 𝙨𝙩𝙖𝙩 𝙙𝙚𝙨𝙩𝙪𝙡 𝙞𝙣 𝙥𝙖𝙩𝙪 𝙖𝙨𝙩𝙖.

𝘚𝘱𝘶𝘯𝘦 𝘪𝘯 𝘧𝘶𝘯𝘥 𝘭𝘢𝘯𝘨𝘢 𝘦𝘭 𝘱𝘦 𝘱𝘢𝘵, 𝘦𝘭 𝘱𝘶𝘯𝘢𝘯𝘥𝘶𝘴𝘦 𝘶𝘴𝘰𝘳 𝘱𝘦 𝘮𝘢𝘳𝘨𝘪𝘯𝘦 𝘴𝘪 𝘪𝘯𝘤𝘦𝘳𝘤𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢 𝘴𝘦 𝘳𝘪𝘥𝘪𝘤𝘦 𝘪𝘯 𝘱𝘪𝘤𝘪𝘰𝘢𝘳𝘦, 𝘴𝘱𝘳𝘪𝘫𝘪𝘯𝘪𝘯𝘥𝘶𝘴𝘦 𝘥𝘦 𝘱𝘢𝘵.

𝙕𝙤𝙚𝙞: 🥺𝘿𝙖𝙢 𝘿𝙖𝙢.
𝘿𝙖𝙢: 𝙫𝙞𝙣 𝙞𝙣𝙖𝙥𝙤𝙞 𝙞𝙣𝙜𝙚𝙧𝙖𝙨.

𝘚𝘱𝘶𝘯𝘦 𝘪𝘯𝘥𝘳𝘦𝘱𝘵𝘢𝘯𝘥𝘶𝘴𝘦 𝘴𝘱𝘳𝘦 𝘣𝘢𝘪𝘦, 𝘶𝘯 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵 𝘮𝘢𝘪 𝘵𝘢𝘳𝘻𝘪𝘶 𝘪𝘦𝘴𝘪𝘯𝘥 𝘤𝘶 𝘶𝘯 𝘩𝘢𝘭𝘢𝘵 𝘱𝘦 𝘦𝘭, 𝘧𝘪𝘯𝘥 𝘥𝘰𝘢𝘳 𝘪𝘯𝘵𝘳-𝘰 𝘱𝘦𝘳𝘦𝘤𝘩𝘦 𝘥𝘦 𝘱𝘢𝘯𝘵𝘢𝘭𝘰𝘯𝘪 𝘥𝘦 𝘵𝘳𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘪 𝘭𝘢 𝘣𝘶𝘴𝘵𝘶 𝘨𝘰𝘭.
𝘡𝘰𝘦𝘪 𝘴𝘦 𝘶𝘪𝘵𝘢 𝘪𝘯 𝘵𝘳𝘶𝘯𝘢 𝘭𝘢 𝘶𝘴𝘢 𝘥𝘦 𝘭𝘢 𝘣𝘢𝘪𝘦 𝘴𝘪 𝘤𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘭 𝘷𝘦𝘥𝘦 𝘪𝘦𝘴𝘪𝘯𝘥 ,𝘪𝘯𝘵𝘪𝘯𝘥𝘦 𝘮𝘢𝘪𝘯𝘪𝘭𝘦 𝘷𝘳𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢 𝘧𝘪𝘦 𝘭𝘶𝘢𝘵𝘢 𝘪𝘯 𝘣𝘳𝘢𝘵𝘦.

𝙕𝙤𝙚𝙞:🥺𝙖𝙖 𝙖𝙖.
𝘿𝙖𝙢: 𝙫𝙞𝙣𝙤 𝙨𝙤𝙗𝙤𝙡𝙖𝙣 𝙥𝙞𝙩𝙞𝙘.
𝙕𝙤𝙚𝙞:😄

𝘖 𝘪𝘢 𝘤𝘶 𝘮𝘢𝘯𝘢 𝘴𝘵𝘢𝘯𝘨𝘢 𝘱𝘶𝘯𝘢𝘯𝘥𝘰 𝘭𝘢 𝘤𝘦𝘢𝘧𝘢 𝘭𝘶𝘪, 𝘦𝘢 𝘢𝘨𝘢𝘵𝘢𝘯𝘥𝘶𝘴𝘦 𝘥𝘦 𝘤𝘢𝘱𝘶𝘭 𝘴𝘪 𝘨𝘢𝘵𝘶𝘭 𝘭𝘶𝘪.
𝘐𝘦𝘴𝘦 𝘶𝘴𝘰𝘳 𝘥𝘪𝘯 𝘥𝘰𝘳𝘮𝘪𝘵𝘰𝘳, 𝘪𝘯𝘥𝘳𝘦𝘱𝘵𝘢𝘯𝘥𝘶𝘴𝘦 𝘴𝘱𝘳𝘦 𝘤𝘢𝘱𝘢𝘵𝘶𝘭 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘪𝘭𝘰𝘳 𝘴𝘪 𝘱𝘳𝘪𝘯𝘻𝘢𝘯𝘥𝘶𝘴𝘦 𝘥𝘦 𝘣𝘢𝘳𝘢 𝘤𝘰𝘣𝘰𝘳𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘳𝘦𝘢𝘱𝘵𝘢 𝘤𝘶 𝘵𝘳𝘦𝘢𝘱𝘵𝘢, 𝘮𝘢𝘪 𝘴𝘤𝘢𝘯𝘤𝘪𝘯𝘥 𝘥𝘪𝘯 𝘤𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘯 𝘤𝘢𝘯𝘥, 𝘥𝘪𝘯 𝘤𝘢𝘶𝘻𝘢 𝘳𝘢𝘯𝘪.
𝘛𝘰𝘵𝘪 𝘧𝘪𝘯𝘥 𝘪𝘯 𝘴𝘶𝘧𝘳𝘢𝘨𝘦𝘳𝘪𝘦 𝘷𝘰𝘳𝘣𝘪𝘯𝘥 𝘤𝘶 𝘑𝘰𝘴𝘩, 𝘑𝘪𝘴𝘴𝘰 𝘷𝘢𝘻𝘢𝘯𝘥𝘶𝘭 𝘴𝘱𝘶𝘯𝘢𝘯𝘥.

𝗜𝘂𝗯𝗶𝗿𝗲 𝗔𝗱𝗲𝘃𝗮𝗿𝗮𝘁𝗮 🥰💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum